Mitä päälle festareille?
Kysymys tulikin jo otsikossa, mun ekat festarit tänä iltana, on aika kylmä myös, joten pitkähihaista / takkia ois pakko laittaa... Mutta onko jakku ihan liian "hieno"? Entäs nahkatakki? Pitsiä? Onko liian juhlavaa festareille, sopivampaa esimerkiksi baariin? Harmi kun ei ole farkkutakkia! :( Mitä te laitatte yleensä festareille / laittaisitte? Ja pliis ei niitä vastauksia että "laita mitä itse haluat, mitä väliä" jne.. Jos ei ole asiaa, niin älä vastaa ollenkaan, kiitos! :)
Kommentit (20)
Mennessä lämmin, joten mekko ja tennarit. Villatakki lantiolla kiinni ja sukkahousut kassiin illaksi
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:35"]Itse meen tänään KuopioRockiin ja päällä farkut, toppi ja huppari. Kengät tennarit.
Itse haluan pukeutua festareille mukavasti, eipähän siellä tarvitse korjailla/huolehtia vaatetuksesta.
[/quote] Käyttääkö joku normaali aikuinen hupparia muuten kuin urheillessa? Vai minkä ikäinen olet?
Jos on kylmä niin mukaan villatakki, pipo ja hanskat. Muuten tavallinen vaatetus missä nyt muutenkin kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:35"]Itse meen tänään KuopioRockiin ja päällä farkut, toppi ja huppari. Kengät tennarit. Itse haluan pukeutua festareille mukavasti, eipähän siellä tarvitse korjailla/huolehtia vaatetuksesta. [/quote] Käyttääkö joku normaali aikuinen hupparia muuten kuin urheillessa? Vai minkä ikäinen olet?
[/quote]
En tiedä muista, mutta minä ainakin käytän. Se on vieläpä bändihuppari...:)
Ja 41 olen
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:35"]Itse meen tänään KuopioRockiin ja päällä farkut, toppi ja huppari. Kengät tennarit. Itse haluan pukeutua festareille mukavasti, eipähän siellä tarvitse korjailla/huolehtia vaatetuksesta. [/quote] Käyttääkö joku normaali aikuinen hupparia muuten kuin urheillessa? Vai minkä ikäinen olet?
[/quote]
En tiedä muista, mutta minä ainakin käytän. Se on vieläpä bändihuppari...:)
Ja 41 olen
[/quote]
Jep mullakin on muutama huppari, niissä on joku tavallisuudesta poikkeava leikkaus tai muu juttu. Ihan toimistolla käytän. 43v insinööri (nainen).
P.s. Mun miehellä ei kyllä ole yhtään hupparia :)
No jos on todennäköistä, että sataa niin kumpparit ja sadetakki on paras yhdistelmä. Esim tänä vuonna provinssissa monella oli juuri noin, koska satoi.
Monesti maa menee ihan mudaksi ellei festarit ole asfalttikentällä, joten jos et kaita kumppareita, niin laita jotkut jotka voi tarpeen tullen heittää roskiin.
Lämpöisesti kannattaa pukeutua. Suomen festareista ehkä Flow on ainoa, johon jengi jotenkin virittäytyä pukeutumalla, paitsi muuhun kuin bändipaitaan. Mä laittaisin sään mukaista ja tarkoituksenmukaista. Keskimäärin on kylmää, märkää ja likaista.
Jos ylävartalo on lämmin, niin voi olla sortsit tai hame. Usein pärjää niin. Farkut on vähän nihkeät jos ne pääsee kastumaan. Kestää ikäisyyden kuivua, silloin sortsit voi olla lämpöisemmät kun jalat on sateen jälkeen kuivat.
Olen käynyt kolmella eri mantereella festareilla viimeiset 25 vuotta.
Olet ulkona tuntikausia joten tarpeeksi lämmintä päälle. peli on menetetty siinä vaiheessa kun sinulle tulee kylmä, sitten ei ole enää kivaa. sadetakki, villasukat, lapaset, pipo mukaan.
No riippuu kuinka kylmä on. Ettö mitä säätä on luvattu? Jos mä nyt arvaan säätilan niin, tennarit, farkut ja joku yläosa. Jakku on liian hieno, ei farkkutakkia farkkujen kanssa. Nahkatakki käy kyllä ja alle voi laittaa paidan jossa pitsiä.
Riippuu vähän siitäkin minkä ikäinen olet ja millaisille festareille lähdössä. Kuinka myöhään menee ja kuinka kylmä tulee...
Mä saattaisin laittaa vaan jonkun kivan paidan ja huivin ja ottaa mukaan laukkuun paksun hupparin.
no ketään ei kiinnosta mitä pistät päälle.kaikki niin päessään
Rukkan keltainen sadetakki ja hai-saappaat. Päähän pipo ja ei meikkiä. Festarilook!!!
Jotain vähän boho-tyylistä, erilaisia kuvioita ja paljon rannekoruja... Ja vaikka pitkä neuletakki lämmikkeeks:)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:17"]
Jotain vähän boho-tyylistä, erilaisia kuvioita ja paljon rannekoruja... Ja vaikka pitkä neuletakki lämmikkeeks:)
[/quote]
Vou, onks Mungo nähty noin jossain festiksil????
Kukkapanta päähän. Mihis festareille oot menossa ?
Itse meen tänään KuopioRockiin ja päällä farkut, toppi ja huppari. Kengät tennarit.
Itse haluan pukeutua festareille mukavasti, eipähän siellä tarvitse korjailla/huolehtia vaatetuksesta.
Farkut, buutsit, pitkähihainen trikoopaita missä helmassa rock-henkinen vetskari-röyhelö -juttu ja vedenpitävä takki.
-festariammattilainen-
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:17"]
[/quote]
Vou, onks Mungo nähty noin jossain festiksil????
[/quote]
Noh, itse en seuraa festaripukeutumisessa ihan samaa sarjaa sun kanssa, juntti... Kannattaa ottaa mallia vaikka täältä... :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:32"]
Kukkapanta päähän. Mihis festareille oot menossa ?
[/quote]KuopioRockiin. Kukkapanta huippu idea! Ok, ehkä laitan sitten nahkatakin tai jonkun pitkän neuleen lämmikkeeksi. Kiitos vastauksista, lisää ehdotuksia saa antaa!