Treffit minun luonani, mitä teen?
Menin möläyttämään melko uudelle miestuttavalleni, että voitaisiin pitää treffit mun luona. Nyt en vaan tiedä, että mitä tekisin ruuaksi tai mitä tekemistä keksin? Onko ehdotuksia. Olen kohtuu hyvä ruuanlaitossa, mutta millainen voisi olla sopiva menu illalle? Mitä itse tekisitte?
Kommentit (18)
Mä tekisin simppelin pastan. Hyvää naudan jauhelihaa, sipulia, valkosipulia, yrttejä, muttia. Sit spagetti ja hyvää parmesaania, punkkua juotavaksi. Jälkkäriksi joku oikein ihanan kermainen jätski. Vaikka tuoreita mansikoita päälle.
Miten hyvin sinä tunnet miehen ruokamaun?! Voi vaikka inhonta kanaa tai ei syö pastaa olleenkaa...
Jotain pientä naposteltavaa vaikka dippikasviksia ja keskustelua lempiruuista.
Normi salaattia (salaatti, tomaatti, kurkku) johon paistetaan lisäksi maustamattomia, eli ts. itse maustettuja kanan rintafileitä ja fetajuustoa. Feta on siis tarkoitus viskata pannulle kun kanat ovat valmiita, että se sulaa hieman ja ottaa makua kanojen liemestä.
Siihen sitten vielä päälle joku juomakelpoinen ja halpa alkon alahyllyn viini ja setti on ainakin mun puolesta kunnossa. Jos haluaa taiteilla jotain niin kanojen päälle voi vaikka ripotella vielä hieman homejuustoa kun ne ovat siinä salaatin päällä lautasella.
Syön tämän setin aika usein itsekseni viikonloppuisin, mutta aijon myös valmistaa samaa jahka löydän jostain naisen kylään.
t. m20
Peru ne. Puolituttuja ei pidä kutsua omaan kotiinsa!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:42"]
[/quote]
No on tässä nyt tovi deittailtu. Kanasalaatti vaikutti hyvältä!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:57"]
[/quote]
[/quote]
Salaattia voi tarjota parikymppiselle poikaystävälle, mutta miehelle?!
[/quote]
[/quote]
Se on näyttävä, hyvää ja vielä niin helppo tehdäkkin! :) Kannattaa varata ainakin 2 hyvän kokoista filettä / hlö ja kanoihin kannattaa laittaa suolan ja pippurin lisäksi oman maun mukaan grillausmaustetta, niin ruoka saa makua ja väriä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mikä on oma ehdotuksesi? Aina kyllä valitetaan, mutta vaihtoehtoisia ratkaisuja ei anneta.
Kannattaa kokeilla pihvi ja suikkari -yhdistelmää, ei voi mennä vikaan.
Mä tekisin alkusalaatin (caprese tai melonia ja parmankinkkua) ja jonkun hyvän pastan. Vaikka lohipasta tai avokadopasta tai kanapasta. Ja pullo hyvää viiniä. Jälkkäriksi jäätelöä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:11"]Kanapastaa!!
[/quote]
Tarkennuksena: kato kotikotin sivuilta se suosittu kanapasta. Aiaiaiii :P
Savuporo-juustokeitto on maukasta, ohje löytyy ainakin valion sivuilta. En itsekään lähtisi tarjoamaan salaattia pääruokana. Keittokaan ei sinänsä ole sitä "miehisintä" ruokaa, mutta on tuhtia ja maistuvaa.
Tottakai voit tehdä jotakin mieleistäsi lihaa ja lisukkeen ja kylkeen salaattia, jossa pientä potkua esim sitruunavinegretillä.
Myös suolainen piirakka saattaisi toimia? Feta-tomaatti-basilika on erityisesti oman siippani mieleen.
Oletko ajatellut tekeväsi jälkiruokaa? Voisiko mahdollisesti olla korkeisiin laseihin kasattu kerrosjälkiruoka, jossa keksimuruja, kermaa/rahkaa/mascarponea, marjoja -tyylisesti? Toki vain taivas on rajana.
Jotain joka pierettää. Esim tulinen ruoka. Saatte istua sitten siinä palaneen kumin käryssä loppuillan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mikä on oma ehdotuksesi? Aina kyllä valitetaan, mutta vaihtoehtoisia ratkaisuja ei anneta.
[/quote]
Sori, oma ehdotukseni oli jo treffien peruminen.
Ei mitään ruokia, syököön kotonaan. Haet kaljaa ja otat suikkuliin sekä annat emätintäsi.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:28"]
Ei mitään ruokia, syököön kotonaan. Haet kaljaa ja otat suikkuliin sekä annat emätintäsi.
[/quote]
Tällä mennään.