" Miten sä niin paljon painat, et sä siltä näytä?"
Tosi usein saan kuulla tuota otsikon lausetta. Anoppi sen viimeksi laukaisi, kun lapsen kanssa pelleiltiin puntarilla ja tuli paino puheeksi. Ensin hän arvioi, että painan varmaankin alle 50 kg, ja kun totesin painavani jonkin verran yli 60 kg, hän oli ihan kauhistuneen näköinen. Kumma juttu. Johtuu kai jotenkin vartalonmallistani, ei sitä oikein voi lihaksillakaan selittää, koska en erityisemmin harrasta liikuntaa.
Kommentit (12)
Mulle myös vähän päälle 60kg on ihannepaino. Ja pituutta on 160.
Tosin mulle ei sovi laihuus. Voisin painaa paljon vähemmän mutta näyttäisin ihan sairaalta. :) Ja huom, makkaroita tai löllöjä ei ole kun painan tuon verran vaan olen ihan bikinikunnossa.
vaikka itseasiassa painan yli seitsemänkymmentäkiloa niin minua luullaan 60-kiloiseksi. pituus siis 170. lihaksista se johtuu, minulla on hyvin alhainen rasvaprosentti.
kyselee ap, joka käyttää yleensä kokoa 36. Paidat joskus 38, ettei tisseistä kiristä.
pituutta on vain 160cm? Itse olen 165cm ja 52kg ja silti en haluaisi pahemmin bikineissä heilua kuin pakon edessä.
Tai kiinteyttää itseään. Ei se ole painosta enää kiinni, kohta olet anorektikko.
Minulla yksistään rinnat painavat varmaan vähintään pari kolme kiloa (70H), n.60-kiloiseksi arvellaan minuakin ja 70 kiloa painan. Myös vaatetus ratkaisee, miltä näyttää.
50 kiloisena olin luuranko. T. urheilija
Koko on 34 ja 36, vähä vaihtelee.. kolmas lapsi on kohta 5kk, ja haluaisin nimen omaan löysät pois enkä laihtua yhtään. Eli tässä ketjussa vastailleet, joilla oli pieni rasvaprossa, niin kertokaas vinkkejä! Tällä hetkellä yritän saada selluliitit vex, joten ruokavaliokin on aika tiukka.. Silti löysää on. Ei ehkä paljon, mutta itseä häiritsee!
keskiverron yläpuolella mutta jotenkin sitä haikailee sitä 20- vuotiaan kroppaa. Tiedän, voisi olla pahempikin tilanne.
vakuuttavat kuorossa, etteivät haluaisi yhtään laihtua, koska näyttäisivät luurangolta/sairaalta/anorektikolta....
hehhhe. minä olen 176 ja painan 60 kg, olen kiinteä, sopivasti lihaksikas mutta en TODELLAKAAN liian laihan tai sairaalloisen näköinen... enkä haluaisi painaa grammaakaan lisää.
Vierailija:
vakuuttavat kuorossa, etteivät haluaisi yhtään laihtua, koska näyttäisivät luurangolta/sairaalta/anorektikolta....
Aivan hyvin voisin laihtua vaikka viisi kiloa, mutta eipä nyt vain ole motivaatiota ruveta laihikselle, kun ulkonäkö on ok näinkin.
t: ap
Treenaan kyllä ja paino varmaan selittyy hyvin pitkälti lihaksilla, mutten niitä juurikaan esittele.