Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iän myötä krapulat pahenee?

Vierailija
31.07.2015 |

Olen nyt kolmenkympin korvilla ja olen todella huomannut, että iän myötä krapulani ovat pahentuneet aivan älyttömästi. Jos juon itseni oikeasti humalaan (en mihinkään konttauskuntoon, mutta silti pientä hiprakkaa enemmän) niin helposti menee 2-3 päivää siitä toipumiseen. Nuorempana meni aamupäivä.

Nykyisin herään mielettömään pää&niskasärkyyn, oksentelen ja makaan koko päivän, koittaen etsiä asentoa missä ei olisi epämukava olla, koska koko ajan sattuu jonnekin ja oksettaa. Vatsakin on sekaisin kuin mikä. Seuraava yö menee täysin liskodiskossa ja usein vielä sitä seuraava päivä. Morkkis on aivan mieletön, vaikka en mitään olisi tehnytkään ja se kestää helposti viikonkin.

Nyt kesäaikaan kun on ollut juhlaa ja menoa normaalia enemmän, on tullut taas nämä krapulat huomattua. En edes juo itseeni älyttömään känniin, ja silti käy näin. Varmaan sanomattakin selvää, että kiinnostus alkoholin käyttöön on hieman laskenut.

Onko muita joilla on iän myötä muuttunut krapulan kevyen pöhnäinen olo kolmen päivän selviytymistaisteluksi, vai olenko vaan poikkeuksellisen huonotuurinen yksilö?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:22"]No mä olen varmaan joidenkin mielestä huono kommentoimaan asiaa, koska olen "vasta" 24-vuotias, mutta kyllä sen eron huomaa jo tässä vaiheessa. Olen siinä mielessä onnekas, että en kärsi krapulasta jos en ole aivan törkeitä perseitä vetänyt ja vielä väkevillä. Näin on käynyt vain kerran, kun täytin 18, meni vähän yli siis.
Eron huomaankin siis siinä, miten väsyttää ihan erilailla kuin silloin 18-vuotiaana. Silloin valvottu ilta tai yö ei tuntunut seuraavana päivänä juuri missään, mutta nykyään seuraavat kaksi vuorokautta väsyttää aivan mahdottomasti. En tosin harrasta juomista "edes" kuukausittain kuten monet kaverini (elämäntilanteet erit, he opiskelevat, minä olen kotiäitinä vielä), vaan noin kerran 2-6 kuukaudessa, ja nekin kerrat vietän kavereiden kanssa mökillä tai jonkun kotona, baarit eivät kiinnosta. Silti, vaikka kävelen omin jaloin sänkyyn/kotiin viimeistään klo 02, ja nukun sinne klo 8-9, on väsymys kaamea iltapäivästä lähtien, päättyen maanantaina jos pe-la iltana olen ollut juomassa.
Moni kaveri naureskeleekin mulle joskus, että on tainnut lapset vanhentaa, vaikka johtunee siitä, että normaalisti nukkumisrytmini on niin hyvä, kiitos hyvin nukkuvien lapsukaisten :-)
[/quote]

Jestas, 2-6 kertaa VUODESSA tarkoitin :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi