Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä törkyistä?

Vierailija
08.07.2015 |

Olin kyläilemässä kavereitteni luona useamman yön. Oon aina pitänyt heitä siisteinä, mutta nyt tajusin, että ovat aika törkyisiä. Vessa ja kylppäri todella ikävässä kuosissa, keittiö täynnä likaisia astioita, kissat hyppivät pöydillä, joka paikka täynnä tavaraa. Oli ihana tulla kotiin! Mietin vain, eikö kaatopaikalla asuvia haittaa asia? Miten oppisin ottamaan rennosti, kun mulla pitää aina kaiken olla tip top?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on törkyä, kun ei jaksa siivota.

Vierailija
2/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä aina joskus törkyväkeä. Tulevat kylään lirkunlirkun ja kotiin päästyään tikaria selkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös likaisia astioita pöydällä, kun useimmiten eivät mahdu koneeseen kerralla. Kissat hyppivät pöydillä, koska eivät ymmärrä jonkun  vieraan ihmisen närkästyneitä katseita, sanoista puhumattakaan. Hiekkaa ja ruohon pätkiä on lattioilla, koska talossa on elämää ja lapsia, jotka saavat kesällä vapaasti juosta ulos niin halutessaan. Onneksi on imuri ja pitkä pinna keksitty. Jos haluaa lapsia, niin jossain asioissa voi joustaa, useimmiten se on kuitenkin pikkutarkka trendikoti ja siivousfriikkiys :)

Vierailija
4/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme kissaa, mutta eivät ole pöydillä. Kissat voi ihan hyvin opettaa siihen, etteivät hypi missä sattuu. Laiskat ja likaiset ihmiset eivät välitä..

Vierailija
5/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsiperheellinen, mutta koti kyllä aina vimpan päälle. Viihtyy itsekin, kun siistiä! Imuroin 2x viikossa ja pölyt pyyhin kans samalla kertaa. Siihe myös kerran viikossa vessojen pesu. Ei oo hirveesti tavaraa nii helppo pitää siistinä. Ja kun siivoaa usein nii ei mee kauaa aina siivoukseen, oisko max 30min. Ja asunto on sen 80neliöö. Eikä oo kotielukoita, joista vaan tulee aina lisätyötä! Kerran kuukaudessa luuttuan lattiat ja kopistan matot ulkona.

Vierailija
6/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma 4 tai 5 lasta kesän ajaksi kylään . Pitävät kyl huolen ettei oo tip top viittä minuuttia kauempaa siivoomisen jälkeen

Vierailija
7/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kans, ku ihmisillä on niin likaista nykyään?! On mieltäkin piristävää, että on siistiä. Pakkoko niitä kissoja ja koiria on hankkia, ku ne aiheuttaa vaan lisätyötä? Rahat menee niide ruokaan ja eläinlääkärin palkkioon. Ja sit valitatte, et tulee tassuissa hiekkaa ja karvaa lähtee koko ajan.

Vierailija
8/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI! Inhoan sotkua ja likaa!

Vierailija
9/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka tulla tänne aina siivoamaan, niin väsyisit siihen nipottamiseen ja oppisit ottamaan rennosti.

Vierailija
10/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lastenlelut saa pelkästään ihmisten kodeista TÖRKYISIÄ!! Taidatte vaan käyttää tekosyynä sille, ettette jaksa siivotam

Vierailija
11/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:10"]

Ei lastenlelut saa pelkästään ihmisten kodeista TÖRKYISIÄ!! Taidatte vaan käyttää tekosyynä sille, ettette jaksa siivotam

[/quote]

Miksi pitäisi olla joku tekosyy? Voin sanoa ihan suoraan etten jaksa siivota.

t. mies

Vierailija
12/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mun kavereilla lelut olleet sikin sokin eivätkä lasten tavarat, vaan enemmänkin aikuisten. Ja kaikki lavuaarit yms. sen näköiset, ettei oo kuurattu ikinä. YÄK. Ap

Vierailija
13/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:53"]Meillä on kolme kissaa, mutta eivät ole pöydillä. Kissat voi ihan hyvin opettaa siihen, etteivät hypi missä sattuu. Laiskat ja likaiset ihmiset eivät välitä..
[/quote]
Hah! Opettaa kissaa?! Niinhän sä luulet!
Missä kuvittelet kattisi olevan kun olet pois kotoa? Mieti sitä.

Vierailija
14/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkua on mutta ei likaa eikä pinttymiä.

Vierailija
15/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:53"]Meillä on kolme kissaa, mutta eivät ole pöydillä. Kissat voi ihan hyvin opettaa siihen, etteivät hypi missä sattuu. Laiskat ja likaiset ihmiset eivät välitä.. [/quote] Hah! Opettaa kissaa?! Niinhän sä luulet! Missä kuvittelet kattisi olevan kun olet pois kotoa? Mieti sitä.

No se on asia erikseen: mutta kun oomme kotona, eivät ole IKINÄ hypänneet pöydälle, keittiön tasoille tms. Ja se riittää mulle.

[/quote]

Vierailija
16/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:53"]Meillä on kolme kissaa, mutta eivät ole pöydillä. Kissat voi ihan hyvin opettaa siihen, etteivät hypi missä sattuu. Laiskat ja likaiset ihmiset eivät välitä.. [/quote] Hah! Opettaa kissaa?! Niinhän sä luulet! Missä kuvittelet kattisi olevan kun olet pois kotoa? Mieti sitä.

No se on asia erikseen: mutta kun oomme kotona, eivät ole IKINÄ hypänneet pöydälle, keittiön tasoille tms. Ja se riittää mulle.

[/quote]
[/quote]
Niin, ei kissat tyhmiä ole. Ihmiset vain.

Vierailija
17/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT kissat on fiksuja, tai ainakin tosi itsekkäitä. mun kissa on vahdittuna aina nätisti, ei hyppinyt pöydille ja istui aina omalla ikkunalaudallaan. kun olen töissä se hyppii pöydällä, pudottelee tavarat ja hellalla näpsyttää lieden päälle (hui!) piti hankkia lapsisuojat siihen, yks kaunis päivä palaisi koko kämppä poroksi mokoman takia. 

mutta törkyinen en ole, joka viikko siivoan ainakin jotain jotta mahdutaan elämään. oletteko koskaan käyneet todella törkyisessä kodissa? ap:n kuvaus on vasta pieni alku erääseenkin kotiin missä olen käynyt..

Vierailija
18/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä törkyisiä tyyppejä, mutta mitä väliä: pääasia, että itse on tyytyväinen. Itsekin tykkään, että hanat kiiltää ja kaikki on nätisti ja puhdasta. Ja on mies, kaksi lasta ja kaksi koiraa sekä kissa.

Vierailija
19/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:29"]

OT kissat on fiksuja, tai ainakin tosi itsekkäitä. mun kissa on vahdittuna aina nätisti, ei hyppinyt pöydille ja istui aina omalla ikkunalaudallaan. kun olen töissä se hyppii pöydällä, pudottelee tavarat ja hellalla näpsyttää lieden päälle (hui!) piti hankkia lapsisuojat siihen, yks kaunis päivä palaisi koko kämppä poroksi mokoman takia. 

KERRO LISÄÄ!

mutta törkyinen en ole, joka viikko siivoan ainakin jotain jotta mahdutaan elämään. oletteko koskaan käyneet todella törkyisessä kodissa? ap:n kuvaus on vasta pieni alku erääseenkin kotiin missä olen käynyt..

[/quote]

Vierailija
20/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on ihan siistiä kotona vaikka onkin useampi koira. Lähteehän noista hiekkaa ja karvaa, mutta esim likaiset astiat pöydällä tai pyykit lattialla ei mene sen piikkiin että on eläimiä; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän