Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi unessa esim. karkuun juokseminen on niin hankalaa?

Vierailija
31.07.2015 |

Kompuroi, kaatuilee ja askeleet on niinkuin etenisi vyötärölle saakka ulottuvassa kuravellissä. Itse en myöskään pysy pystyssä vaan kaadun aina kyljelleni maahan eikä nouseminen onnistu.

Miksi?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa onpas jännä. Itse olen päässyt sujuvasti karkuun niin palkkamurhaajia, tappajarobottia kuin viikatemiestäkin. Ei mitään ongelmaa juoksemisessa. Sen sijaan levitoiminen välillä takkuaa, ei aina jostain syystä onnistu. Miksiköhän? 🤔

Minä taas pääsen kyllä juoksemaan, hyppimään ja livahtelemaan karkuun, mutta en saa seuraajaa karistettua kannoiltani. Jostain kulman takaa se aina ilmestyy, riippumatta millaisia ninjakonsteja olen käyttänyt pakenemiseen. Ja karkumatka jatkuu...

Vierailija
42/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttuja unia! Juokseminen ei onnistu,mutta osaan lentää. En voi huutaa tai soittaa hätänumeroon..

viime yönä heräsin kun kaaduin hiihtäessä 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikirjasta lyhennetttynä: paeta,pako- uni kertoo sielullisesta ahdistuksesta, stressistä. Unennäkijä on tietoinen nykyisen elämäntilanteen vaikeuksista ja haluaa muuttua. Pakounet ovat toistuvia kunnes sisäinen rauha palaa. Pako voi kertoa myös tiestä ulos kun unennäkijä on joutunut vaikeaan tilanteeseen. Hän pakenee mielikuvia tai tilannetta jonka mielikuvat ovat luoneet.

Vierailija
44/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet joissa uneksija juoksee poispäin jostakin tarkoittavat joko hänen haluaan paeta epämiellyttävää tilannetta tai hänen yleisen elämäntilanteensa epämiellyttävyyttä tai pelkoa että häntä aiotaan rangaista todellisesta tai kuvitellusta ilkityöstä. Jos unessa juoksee pääsemättä eteenpäin se kertoo että uneksija kokee ulkomaailman vaatimukset liian raskaana. Jos juoksu sujuu keveästi ja esteet ylittäen se on enne hyvästä vireestä ja menestyksestä,suorituskyvystä.

Vierailija
45/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistua mutta olet itse myös seuraaja, jos sellainen on, joten jahti jatkuu helposti pitkään

Vierailija
46/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin: yhteyden ottamista tajuttomaan,muussa tapauksessa yhteyden tarvetta, jopa yhdyntä toivetta.

Vierailija
47/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja on myös mulle tuo jalkojen toimimattomuusunet. Tai sitten jos jalat toimii, silmät ei pysy millään auki. Hätäkeskukseen soittamisyritykset päättyy yleensä siihen kun huomaan, että puhelin on muuttunut tyyliin pahvinpalaseksi.

Vierailija
48/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla juokseminen on hankalaa hereilläkin, saati sitten unissaan.

Vierailija
49/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa: jos yrität unessa huutaa saamatta ääntä kertoo uni ilmaisuvaikeuksista joko Yleensä tai jonkun asian suhteen. Kiinnitä huomiota mitä haluat huutaa.

Vierailija
50/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin ennen usein unta, etten päässyt vessaan millään! Joko vessat oli jotenkin ihme korokkeella, eikä niihin olisi edes mahtunut. Tai ne olivat liian törkyisiä tms. Herätessäni unen loputtua minulla oli tietenkin kiire  vessaan.

Vierailija
51/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainota= vainoaminen unessa kertoo usein vainovista ajatuksista,tunteista jne.

Vierailija
52/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan löytäminen on minullekin aivan mahdotonta. Pöntöt ovat saa staisia, niissä ei ole reikää, ovet puuttuvat, joku tuijottaa vieressä tai muuta

Vierailija
53/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet käymälöitä ovat hyvin tavallisia.kyse voi olla sielullisesta vapautumisesta.luot uutta järjestystä itsetutkiskelun avulla. Ulostaminen on yksilöllisen voiman symboli.se kuvaa kapinointia laumahenkeä vastaan,oman tahdon ilmausta.

Vierailija
54/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis vessassa jostain syystä ei voi käydä niin ei saa tahtoaan lävitse jossain asiassa.

Vierailija
55/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis vessassa jostain syystä ei voi käydä niin ei saa tahtoaan lävitse jossain asiassa.

Tai sitten on vaan oikeasti kusihätä.

Vierailija
56/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lentäjä ja unessa kone ei millään nouse puhelinlankojen ja sähkölankojen yli. Niitä pitää yöt väistellä🤣

Vierailija
57/57 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Joskus unessa eivät hyvin yksinkertaisetkaan asiat onnistu millään, vaikka kuinka yrittää. Kysymyksessä on varmaankin joku psykologinen elämäntilanteeseen liittyvä asia. Epäonnistumisen pelko ehkä. Tai sitten joku muu vastaava. Voi liittyä itsetuntoon tai itseluottamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän