Oletteko jo pitäneet rapujuhlia? Meillä on huomenna
Ikeassa on erittäin halpa ja hyvä rapukoristepussi, suosittelen. Maksoi noin 5€. Ensi vuodeksi ompelen kaulurit kyllä itse kankaasta.
Kommentit (17)
Olisi kiva joskus pitää, mutta ei ole mitenkään varaa rahallisesti. Pitäkää hauskaa! :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:35"]
Olisi kiva joskus pitää, mutta ei ole mitenkään varaa rahallisesti. Pitäkää hauskaa! :)
[/quote]
Jos oikeain halvalla haluaa päästä niin pieniä rapuja saa cittarista yli 30kpl boxin femmalla, joten ei ole kallista.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:40"]
Mitä muuta tarjoat kuin rapuja?
[/quote]
Paahtoleipää, tilliä ja voita, sekä juomat (pilsiä, kuivaa cavaa, rieslingiä ja sauvignon blancia sekä akvavitiä)
"...monet uudet tutkimukset osoittavat, että ravut tuntevat kipua ja stressiä.
– Ravut ovat vesieläimiä, mutta silti niitä pidetään sekä kaupoissa että kodeissa joko kuiviltaan tai liian pienissä vesimäärissä. Rapuja säilytetään ylipäätään elävinä liian pitkiä aikoja, mikä aiheuttaa ravulle samanlaista stressiä, jota teuraseläimet kokevat eläinkuljetusten, lastausten ja teurastamolla odottelun aikana, Helsingin eläinsuojeluyhdistyksen puheenjohtaja Hannele Luukkainen vertaa.
Ravuilla on tikapuuhermosto, jonka on ajateltu olevan alkeellinen, mutta eläimen aistit ovat kuitenkin hyvin kehittyneet."
En ikinä söisi rapua.
YÖK varsinaiset eläinrääkkäyspeijaisbakkanaalit. Ollaan niin tärkeitä tillinippujen kanssa pikkurilli pystyssä "herkuttelemassa". Elävänä ravut pataan ja helangååår. Suurinosa ei edes oikeasti perustaisi koko syömistapahtumasta varsinaista rääpimistä, mutta kun se on niin hianoo.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:11"]
YÖK varsinaiset eläinrääkkäyspeijaisbakkanaalit. Ollaan niin tärkeitä tillinippujen kanssa pikkurilli pystyssä "herkuttelemassa". Elävänä ravut pataan ja helangååår. Suurinosa ei edes oikeasti perustaisi koko syömistapahtumasta varsinaista rääpimistä, mutta kun se on niin hianoo.
[/quote]
en valmista niitä itse, joten en koe tuskaa
Siinä varsinainen päivänväläys, eli ota pää sieltä tillinipusta. Loppujen lopuksi tuskallinen tapahtuma elävänä keittoineen on tapahtunut, vaikkei nyt sinun älypään toimesta!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:22"]
Siinä varsinainen päivänväläys, eli ota pää sieltä tillinipusta. Loppujen lopuksi tuskallinen tapahtuma elävänä keittoineen on tapahtunut, vaikkei nyt sinun älypään toimesta!
[/quote]
Meinaatko, että kaikki muut eläimet elävät onnellisen elämän navetoissa, sikaloissa ja kanaloissa ennen kuin sinä syöt broilerisuikaleesi =) salli mun nauraa....
ravut eivät ole mitenkään poikkeus.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:11"]
[/quote]
Miksi moinen hyökkäys, miksi pikkurilli pystyssä, miksi rääppimistä. Meillä se on ollut ison porukan perhetapahtuma vuosikymmenet, joten relaa vähän. Ei eroa mitenkään vapusta, joulusta jne juhlasta, jota vietetään perheen kesken.
Parin viikon kuluttua perinteiset juhlat. Vuoden paras ruokajuhla. Ihana elokuun piristys. Hauskaa iltaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:22"]
[/quote]
Näkisitpä joskus miten broilerit elävät, miten teuraseläimet kuljetetaan teuraaksi jne. Aivan turha syyllistää ja tehdä tästä numeroa. Rapujen syönti on minimaalista muuhun eläinkunnan syöntiin verrattuna.
Itse kopioin tuota ylen tekstiä ja olen kyllä vegaani, eli minun vuokseni eivät myöskään ne broilerit ja muut teuraseläimet joudu kärsimään.
Ei vielä, pidämme vasta elokuun lopulla perinteisesti. Meille tulee aina iso porukka ja koristellaan yhdessä lasten kanssa verantatila. Ihana juhla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:59"]
Itse kopioin tuota ylen tekstiä ja olen kyllä vegaani, eli minun vuokseni eivät myöskään ne broilerit ja muut teuraseläimet joudu kärsimään.
[/quote]
No sinä oletkin vähemmistön edustaja, suurin osa ihmiskunnasta on sekasyöjiä.
Kiva tietää.