Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on teille syy elää?

Vierailija
31.07.2015 |

Kysymys olikin jo otsikossa. Tällä hetkellä elämässäni on kaikki hyvin, mutta pelkään että kaikki menee pieleen tai unohdan ne asiat. En aktiivisesti suunnittele itsemurhaa, mutta motivaatiota elämiseenkään ei tahdo löytyä. Masentunutkaan en psykologisten testien mukaan ole, jotrn ihan asennevamma taitaa olla kyseessä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shatteredK" time="31.07.2015 klo 00:56"]

Olen masentunut ja haluaisin kuolla. Olen täällä vain kavereiden takia.

[/quote]

Niin mäkin olen. Olen täällä vain miesten takia. Niistä on välillä iloa.

Vierailija
22/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiva päättyy siihen että syytä ja syyllisiä aletaan hakemaan.
En kaipaa kumpaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelu että joskus minullakin olisi oma elämä josta saisin päättää. Tosin se vaikuttaa utopistiselta kaikkien rajoitusten ja epäreiluuden keskellä. Pidän itseni kehittämisestä ja siitä että keksin jonkun uuden pointin harrastuksieni kautta jonka olen itse oppinut. Koen etten kuitenkaan keksi mitään uutta(en tiedä) koska monilla muilla on samoja harrastuksia ja todennäköistä on että muutkin ajattelevat samoin samankaltaisissa ympäristöissä. Olen riittävän poikkeava kuitenkin ajattelemaan minun tavallani asioita eikä aivan samanlaisia ole kuitenkaan muita. Elän tällähetkellä vain itseäni varten elin ennen palvellen muita mutta sain siitä vain ihottumaa, tein(yrittäjänä) kyllä alaa jonka olin valinnut moraalisin perustein. En tiedä voisinko itse löytää syitä elää ulkopuoleltani, se että teen kuten minun omatunto asioista vaatii on minulle tärkeää. Ilon pilkahdukset satunnaisesti kavereiden kanssa auttavat myös jotta ei sulkeutuisi aivan omiin mietteisiinsä. Luen paljon koska se stimuloi ajatuksiani. Ajattelu luo illuusion johon on helppo uppoutua yksityikohtia myöten. Haasteet ovat muuttuneet erilaisiksi elämässäni en tavoittele enää samoja asioita kun nuorempana ollenkaan. Tiedän osaavani monille käsittämättömiä asioita ja uskoisin näyttäväni vielä jotain mihin pystyn, ellei tämän vastakansan(vihta) verotus ja lait nouse esteeksi pyrkimyksilleni(ne estävät tällä hetkellä hieman). En tiedä onko tämä pätevä syy, mutta ainakin se pitää minut elossa. Auktoriteetit ovat myrkkyä minulle vaikka olen jo yli keski-iän, ovat aina olleet ja sen takia minun on vaikea saada jalansijaa(halua osallistua) tässä luokitteluun ja auktoriteetteihin perustuvassa maassa.

Vierailija
24/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet asiat, perhe eli lähinnä alaikäiset lapset nyt eniten. Henkilökohtaisena mieltymyksenä sanoisin että Bachin fuugat. Tykkään tosi paljon soittaa niitä ja vaikkei vaivalla opitusta taidosta juuri rahallista iloa olekaan (vaan siitä vain ainainen päänsärky...) niin onhan se sairaan hienoa kun saa jonkun sikahankalan mutta hienon jutun menemään. Ja voi vieläpä jakaa kauneuden kokemuksen muille ja muiden kanssa.

Vierailija
25/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla joku syy elää? Itse en ajattele niin. Ajattelen niin, että kun kerran on käynyt näin mieletön tuuri että olen tänne tupsahtanut, niin otan tästä kyllä kaiken irti. Maailmassa on miljardeittain hauskoja ja kiinnostavia asioita. Niistä mukaan en saa täältä lähtiessä mitään, mutta sitä lähtöä odotellessa voin viihtyä mahdollisimman hyvin.

Hirveä määrä ihmisiä pakertaa naama irvessä töitä ja tiskejä, maksaa laskuja ja istuu juhannuksena anopin ja seniilin appiukon kanssa syömässä pahaa makkaraa ettei mies suuttuisi. Ja sitten ne ihmettelee, kun eivät nauti elämästä eikä mikään tunnu kivalta.

Ja tottakai laskut pitää maksaa ja töissä käydä, koska muuten on äkkiä epäkivaa. Tarkoitan vain, että se on kuitenkin valtaosin ihan omissa käsissä miten aikansa käyttää ja onko se hauskaa.

Suurin osa päivistä on oikein hauskoja. En jaksa keksiä sille väkisin mitään tarkoitusta, eihän jäätelöäkään syödä siksi että sillä olisi oikeasti jotakin merkitystä vaan siksi kun se on hyvää.

Vierailija
26/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän