Miten eroon toivottoman yksipuolisesta rakastumisen tunteesta?
Auttakaa. Menin vielä keski-ikäisenä rakastumaan onnettomalla tavalla mieheen, joka on erittäin kohtelias ja ystävällinen, mutta ei ole kiinnostunut minusta. Kuitenkin tämä mies pyörii päässäni raivostuttavalla tavalla ja saa minut käyttäytymään typerästi. Onko jotain kikkoja, joilla pääsen tästä tyhmästä tunteesta eroon?Poistin miehen yhteystiedot puhelinluettelostani, jotta en tyhmyyksissäni laittele hänelle känniviestejä tms. tyhmää. Mitä muuta voin tehdä...?
Kommentit (26)
Mulla niin sama tilanne. Mies olisi halunnut jatkaa, mutta en olisi ollut ainoa nainen kuviossa.
Yritän tolkuttaa itselleni, että emme sovi yhteen. Järkeillä tunteita pois kuvioista.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 03:43"]
8. Jos tilanteesi on nyt korjautunut ja halusit tätä yhtä miestä, haluat varmasti muitakin. ( Jopa montaa yhtä aikaa, kuten minä :((( ) t. Ap
[/quote]
No enpä tiedä, kun tutustuin häneen aikana, jolloin olin vielä haluton. Silloin jo ihastuin häneen ja tunsin turvalliseksi. Sitten en kuullut hänestä pitkään aikaan mutta tavattuani hänet uudelleen oli se kilpirauhashoito jo olemassa ja sitten tapahtui ne loputkin. Rakkaus häneen on syvää ainakin sillä mittarilla, että kenestä välitän hänen itsensäkin vuoksi enkä vain tekemään oman oloni hyväksi. Niin ei ole myöskään käynyt koskaan aiemmin.
Mutta kannattaa sanoa ystävyyskin irti, itse olen nyt ainakin ajatellut niin, että JOS miestä kiinnostaa se, mitä minä tarvitsen, niin hän tulee, vaikka en lässynläpälää-ystävyyttä tarjoakaan. Ja jos ei kiinnosta, niin en mä pelkästä ystävyydestä mitään kostu(krhm) kun kuitenkin mä voin harrastaa merkityksetöntä seksiä tyyliin kenen kanssa vaan. Jos sitä ei siis hänen kanssaan ole tarjolla. Ystävyys ois kiva, ellei se särkis sydämeni.
8
Lisää neuvoja kaivattaisiin täälläkin.. Siitä on niiiin kauan, kun olen viimeksi ihastunut palavasti, että en osaa enää käsitellä tätä tunnetta. :(
Mulla ihan sama, mutta mun kohde on julkkis eikä asu edes Suomessa, joten tämä on ihan toivotonta ja naurettavaa. :( Olen varmaan hullu ja päässä pahasti jotain vialla..
Nuoruuden ihastukset on kokematta. Nyt on siis niiden aika
Aika auttaa kuten muillakin