Työkkäri soitto aika, jos ei vastaa TYÖNHAKU KATKEAA!
Kommentit (38)
Ainakin mulle tulee tekstari pari päivää ennen soittoa ja siinä kerrotaan soittoaika. Aika on myös pitänyt hyvin paikkansa, vain pari minuuttia eroa.
Soittavat yleensä aina samasta numerosta ja aika tarkalleen kolmen kuukauden välein. Heinäkuun ensimmäinen perjantai (iltapäivä) on todennäköisin soittopäivä, koska ne soittavat mielellään juuri kun useimmilla alkaa loma. Työttömillähän ei mitään lomia ole.
En ole koskaan saanut etukäteen mitään tekstiviestiä tuosta puhelusta. Olen saanut tekstiviestin ainoastaan koskien ammatinvalinnanohjaajan soittoa.
Eivät ole soittaneet kertaakaan kahteen vuoteen. Hyvä niin.
Olinkin tuossa välillä jo 12 sairaseläkkeellä.
Minä sain tekstiviestin, jossa kerrottiin, että soitetaan hetken kuluttua. Tuo tapahtui muistaakseni elokuun alussa. Odottelen soittoa edelleen.
Työnhaun katkaisulla uhkaaminen liittyy siihen että henkilö halutaan saada kiinni suunnitelman päivittämistä varten.
Miksi ei katkeaisi? Miksi minä elättäisin sinua verorahoillani jos et edes puheluun osaa vastata? Tyhmä olet!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei katkeaisi? Miksi minä elättäisin sinua verorahoillani jos et edes puheluun osaa vastata? Tyhmä olet!
Työtön ei todellakaan voi aina vastata puheluun.
Laiton uhkaus. Kerää todisteet, nauhoita puhelut ja tee kantelu AVIin. Näitä powertripillä olevia tyhmiä kanoja pitäisi vähän ojentaa.
Ei se mitään uhkailua ole. Soitto korvaa käynnin työkkärissä joita ennen vanhaan vaadittiin. Eikä siis ole pakko ottaa soittoja vastaan tai asioida heidän kanssaan. Eikä heidän ole pakko tehdä lausuntoja eikä kenenkään maksaa mitään. Simppeliä.
No pitäisiköhän siihen ja kuin mihin tahansa puhelinsoittoon vastata niinkuin aikuiset ihmiset tekivät jo muinaisella 1900 luvulla.
Yksi virkailija laittoi noita uhkaviestejä, toinen ei. Ihan sama sinänsä
Työttömän tehtävät:
Hakea x määrä työpaikkoja/kk
Vastata puhelimeen 1kerran/3kk
Wöööööö!!! Liian raskasta. Miksi meitä kyykytetään. En suostu!!!!
OIKEIN.
Oleskeluyhteiskunnan aika on OHI.
Vierailija kirjoitti:
Työttömän tehtävät:
Hakea x määrä työpaikkoja/kk
Vastata puhelimeen 1kerran/3kk
Wöööööö!!! Liian raskasta. Miksi meitä kyykytetään. En suostu!!!!
Suomalaiselle työttömälle kaikki on liian vaikeaa ja kohtuutonta. Pitäisi vain saada maata passiivisena hautaan asti ilman että kukaan häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
No pitäisiköhän siihen ja kuin mihin tahansa puhelinsoittoon vastata niinkuin aikuiset ihmiset tekivät jo muinaisella 1900 luvulla.
Aina ei voi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Jos viettää täällä kaiket päivät, niin ei varmaan tule enää edes mieleen, että kaikki eivät käytännössä pysty joka hetki vastaamaan puhelimeen.
mitä uhkailua tuossa on? Ainoastaan todetaan miten käy jos sinua ei saada kiinni. Jos et voi vastata työkkärin puheluihin, miten voisit vastata työnantajien puheluihinkaan -> et ole työmarkkinoiden käytettävissä. Työttömänä tietenkin sinulla on avoin haku johonkin/joihinkin paikkoihn tietenkin menossa. Minullakin on usein vaikken ole työttömänä.
Laittavat viestin, milloin soittaa seuraavan kerran jos et vastaa. Varudu vastaamaan ilmoitettuna aikana.