kuka helvetti keksi et pitää laittaa bulgarian jogurttia pimppiin
Kommentit (22)
Pimppi on lapsella, aikuisella pillu. Missä se jugurtti nyt o ?
Mitäs mitäs kertokaa mikä juttu!!!!
En tiiä mutta fiksu on ollu. Mulla nimittäin toiminu joka kerta.
Kaupan kassatätinä hihittelen mielessäni, jos joku nainen ostaa pienen purkin bulgarian jogurttia:)))
Kuulemma tehoaa. En ole kokeillut. Mulla ei ole koskaan ollut hiivaa, mutta syön paljon maustamatonta jogurttia ja viiliä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:02"]Kuulemma tehoaa. En ole kokeillut. Mulla ei ole koskaan ollut hiivaa, mutta syön paljon maustamatonta jogurttia ja viiliä.
[/quote]ei twhoa! Menin lopulta gynelle ja se voivotteli että voi voi
Maustamaton hapanmaitotuote toimii. Muuttaa toosan takaisin happamaksi, ei siellä enää mitkään hiivat silloin elele.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:02"]Kuulemma tehoaa. En ole kokeillut. Mulla ei ole koskaan ollut hiivaa, mutta syön paljon maustamatonta jogurttia ja viiliä. [/quote]ei twhoa! Menin lopulta gynelle ja se voivotteli että voi voi
[/quote]
ei se klamydiaan tehoakaan
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:04"]Maustamaton hapanmaitotuote toimii. Muuttaa toosan takaisin happamaksi, ei siellä enää mitkään hiivat silloin elele.
[/quote]no eipä muuta
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:02"]Kuulemma tehoaa. En ole kokeillut. Mulla ei ole koskaan ollut hiivaa, mutta syön paljon maustamatonta jogurttia ja viiliä. [/quote]ei twhoa! Menin lopulta gynelle ja se voivotteli että voi voi
[/quote]
ei se klamydiaan tehoakaan
[/quote]ei mul oo
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:13"]
Piimä toimii myös! :)
[/quote]
No tuleeko siitä pitkäpiimäinen pimpuli sitten
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:00"]
Pimppi on lapsella, aikuisella pillu. Missä se jugurtti nyt o ?
[/quote]
Missä vaiheessa pimppi sitten muuttuu pilluksi?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:01"]
Kaupan kassatätinä hihittelen mielessäni, jos joku nainen ostaa pienen purkin bulgarian jogurttia:)))
[/quote]
Jaa. Minä ostin. Viimeksi sitä varten että tein siitä jugurttikastiketta kalalle. Joskus olen ostanut myös siemeneksi kun olen tehnyt itse jugurttia.
Joskus kun ei ollut varaa hiivalääkkeeseen sillä hetkellä, ostin turkkilaista jugurttia ja tungin pilluun kutinan lieventämiseksi XD
Ai yoghurttia vai?