Kuulun fb:ssä erääseen äitiryhmään (ei äitylit)
Ja voi jeesus mitä juttuja! Äidit avautuu tosi avoimesti elämistään siellä, ihan älyttömän monen mies pettää, ryyppää, jopa käy käsiksi, mutta lapsia vaan tehdään lisää ja sitten itketään siellä. Siellä on myös nainen, joka odottaa kolmatta lastaan, avioeroprosessi menossa ja tämän uuden lapsen isä ei ole tuo aviomies vaan ei tämä äiti oikein itsekään tiedä kuka se vois olla. Tosi harva osaa kirjoittaa siellä yhdyssanoja (ihan yksinkertaisiakin) ja selvästi on ongelmia elämänhallinnassa. On siellä fiksujakin, mutta kyllä näitä sossutapauksia on selvä enemmistö. Tosi moni on yh vaikka jo ties kuinka mones lapsi on tulossa, ja selitetään miten sossusta saa hyvin rahaa. En käsitä. Ja mulla on syyllinen olo kun olen ollut kotona lasten kanssa kohta kaksi vuotta.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:33"]Mikä? Haluan mukaan!
[/quote]
On sellainen teemaryhmä, joten siihen ei pääse mukaan ellei ole samassa tilanteessa. Enempää en ryhmästä paljasta, on kuitenkin suljettu ryhmä ja siellä ihan tosissaan avaudutaan omilla kasvoilla.
Mä olen vaan järkyttynyt. Jos tuohon pienehköön ryhmään on eksynyt noin paljon tuollaisia äitejä, paljonko tässä maassa onkaan vastaavia? Ja varmasti osa heistä palstailee täälläkin.
Ihan samoja kokemuksia mulla. Onneksi sieltä löytyi neljän äidin lähellä asuva porukka, jonka kanssa pidetään usein yhteyttä.
Mikä? Haluan mukaan!