Kartanonrouva vastaa kysymyksiin viiinilasillisen ajan.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:32"]Niin varmaan. Minä sentään asun oikeasti vanhassa kartanossa. Siemailen jugurttia, enkä vastaile kysymyksiin.
[/quote]
No minä siemailen punkkua! Kartanonrouva nro 1
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:32"]Eikö lasillinen sherryä sopisi paremmin teidän arvoonne?
[/quote]
Pidän kyllä myös sherrystä :) Ja olen niin arvokas että juon oluttakin.
[quote author="ExoPol" time="30.07.2015 klo 22:30"]
Mikä on kartanonrouva?
[/quote]
Tähän ei kartanonrouva viitsinyt vastata?
Onkse camilla parkkeribowles sun heppapoolofrendejä? Sherryä ja giniä yhdessä? Vieläkö camilla röökaa??
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:33"]Joko hotkaisit viinin? :O
Tykkäätkö tanskandoggeista, jack russeleista vai corgyista?
[/quote]
Tykkään kaikista koirista.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:32"]Niin varmaan. Minä sentään asun oikeasti vanhassa kartanossa. Siemailen jugurttia, enkä vastaile kysymyksiin.
[/quote]
Täällä toinen. Tulimme juuri ratsastamasta tyttärentyttären kanssa, faffe (vaari) on lämmittänyt meille rannan savusaunan, sinne menemme nyt!
Himpskutti, tekisi mieli laittaa kuva tästä meidän paikasta ja haastaa teidätkin laittamaan mutta en todellakaan ole valmis tunnustamaan tätä av-harrastusta kellekään tutulle. :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:34"]Tälläkin yksi kartanonrouva :) onko sulla sama efekti kuin mulla, että sellaset puolitutut, esim naapurit, kohtelevat sua kuin olisit jotain erikoista ja parempaa kuin muut?
Milloin kartanosi on rakennettu? Mun on 1800-l puolenvälin maissa.
[/quote]
No jos ottaa sellaisen roolin. Mun anoppi järjesti rouvalounaita ympäristön naisille. Siis yhdistysihmisille ja tällaisille. Mä taas olen ollut kunnalla töissä niin ihmiset tuntee mut paremmin sen kautta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:34"]Madame, vous buvez du vin du matin au soir?
[/quote]
_buvez-vous_
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:34"]Tälläkin yksi kartanonrouva :) onko sulla sama efekti kuin mulla, että sellaset puolitutut, esim naapurit, kohtelevat sua kuin olisit jotain erikoista ja parempaa kuin muut?
Milloin kartanosi on rakennettu? Mun on 1800-l puolenvälin maissa.
[/quote]
No jos ottaa sellaisen roolin. Mun anoppi järjesti rouvalounaita ympäristön naisille. Siis yhdistysihmisille ja tällaisille. Mä taas olen ollut kunnalla töissä niin ihmiset tuntee mut paremmin sen kautta.
[/quote]
Ai niin päärakennus on 1840-luvulta mutta toinen siipirakennus on 1700-luvun lopulta.
Ei oo kysymyksiä mutta tulin kertomaan että pelkkä otsikko sai hymyn huulilleni, ja minulla on toden totta ollut paska päivä. Kiitos!
Tämä on virkistävä ketju! Että on muitakin kartanonrouvia aalloilla. t. valkkaria siemaileva rouva, jolla on Volvo ja keltainen päärakennus...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:34"]Madame, vous buvez du vin du matin au soir?
[/quote]
Non, juste le soir :)
Millainen on vaatekaappisi? Tai onko sinulla vaatehuone, millaine? Löydätkö aina sopiviva vaatteita omistasi?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:39"]Oletko itse perijätär, naitu sukuun vai vain ostanut kartanon (tai kartanon ostaneen puoliso)?
[/quote]
Olen kyllä kasvanut kartanossa ja sitten vielä menin naimisiin kartanonomistajan kanssa. Tämä meidän paikka kuuluu miehen suvulle.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:39"]Oletko itse perijätär, naitu sukuun vai vain ostanut kartanon (tai kartanon ostaneen puoliso)? [/quote] Olen kyllä kasvanut kartanossa ja sitten vielä menin naimisiin kartanonomistajan kanssa. Tämä meidän paikka kuuluu miehen suvulle.
[/quote]
Wow :)
Onko teillä uima-allas, sauna ja tilaa ponille?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:39"]Minua kiinnostaisi se Chiantin nimi. Itse vetelen täällä Italiassa (en kartanossa) proseccoa, joka on perhetuttavan tuottamaa.
[/quote]
No kävin täyttämässä lasini ja tarkistin nimen: Cantine Fratelli Bellini Ruffino Riserva.
Mikä lämmitys teillä on? Kartanon huoltokulut/kk? Pakko tämäkin kysyä, että onko teidän kartanoon salaojat vedetty ja koska?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:32"]Ratsastako? Johtaako kartanolle koivukuja?
[/quote]
En ja ei johda. Pihassa kasvaa kyllä kahdeksan suurta tammea.