Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla noin 3500 euron palkka - onko työnne kiireistä, haastavaa, stressaavaa?

Vierailija
04.03.2022 |

Voiko tuollaisen palkan saada jollain helpolla työllä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole stressaavaa ja aika paljon tulee lusmuiltua töissä. Olen tarkoituksella jättäytynyt asiantuntija-asemaan enkä halua ylennystä niin että tulisi stressiä. Palkka noin 4000 ja koulutus KTM.

Vierailija
42/48 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnissa on ainakin tehtäviä joissa maksetaan 4000 -10000 e/kk joissa ei tarvii osata juuri mitään eikä tehdäkään. Tiedän koska ihan läheltä olen muutaman nähny. Mm he ovat pyytäneet minulta apua enemmän kuin kerran, mulla siis pienempi palkka mutta enemmän kokemusta ja osaamista. Kuten arvaatte, en meinaa jäädä näitten backuppiksi kauhean kauan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja, netto n. 1500-1600. Työ on raskasta ja välillä hyvin likaista. Ylitöitäkin joudun tekemään aika paljo. Ei se haittaa,koska silloin tienaa enemmän. Onnistun siltikin säästämään joka kuukausi, ehkä jopa 500 euroa.

Elän hyvin tiukkaa elämää. Säästetyt rahat kuukausisäästän rahastoihin. Sijoitan tulevaisuuteen. Siivoojana työskentelen, kun en ikinä pärjännyt koulussa. Muutamakin ammatti opiskeltu, mutta en työllistynyt ikinä vakituisesti mihinkään. 

Olen silti onnellinen. Onhan minulla vakituinen työ, koti, ruokaa ja terveys :)  

Vierailija
44/48 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset suostuu tekemään töitä noin pienillä palkoilla? Ei voi ymmärtää.

No ei periaatteessa suostutakaan. Tätä pidetään todellakin välivaiheena ja koko ajan on jalka oven raossa. Esim sinnittelin tässä paskaduunissa taas vuoden jonku bonuksen toivossa, joka tietty näinä rankkoina aikoina peruttiin (ei mene työnantajalla oikeasti huonosti, vielä).  Muutenhan sitä lintsaa kaiken aikaa, koko ajan sellaista että jos ei ala palkka nousemaan kun on kaksoistutkinto ja tekee samaa hommaa kun muut korkeammalla palkalla, niin lähden tästä joogaan, jään kotiin nukkumaan tms.

Mut nyt se on siis adios ihan oikeasti.

Vierailija
45/48 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostoimistossa töissä. Koko ajan kiire ja stressi päällä, enemmän töitä mitä aika tehdä ja hirveä määrä deadlineja pukkaa jatkuvasti päälle. 

Vierailija
46/48 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kuvaavat täällä, että ei-stressaava työ on sama kuin töissä lusmuaminen.

Minusta taas hienompaa on se, että tekee vaativaa työtä, on ammattimainen ja saa aikaan loistavia tuloksia. Mutta niin, että omaa hyvän paineensietokyvyn eikä lyyhisty stressin ja paineiden alla. Siihen auttaa osaaminen, kertynyt kokemus ja tietoinenkin stressinhallintataitojen vahvistaminen.

Vierailija
47/48 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vaativaa asiantuntijatyötä, olen akateeminen perheenäiti, opiskelen samalla kun teen täyttä työviikkoa ja hoidan vauvakaksosia, taaperoa ja teiniä. Lasten isä on yrittäjä joka tekee pitkää päivää eikä osallistu perheeseen muuten kuin rahoittamalla kaiken.

Mutta ei stressiä eikä kiirettä. Ikinä.

Vierailija
48/48 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiire. Makaan sohvalla ja surffaan täällä. Lapset nukkuvat päiväunia ja herätänkin heidät ihan juuri. Olen pph, lapsia neljä hoidossa ja yhdestä saan 800e/kk. No ihan 3500euroa ei tule, vähän alle.

Taisit laskea tähän mukaan kulukorvaukset? Muuten ei voi pitää paikkansa.

Hoitomaksuni on 800e/kk/lapsi. Olen yksityinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi