Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tilata iherbista?

Vierailija
30.07.2015 |

Mitä ootte hyväksi havainneet ja kannattaako sieltä tilata ylipäätään. Tuleeko edullisemmaksi?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä koodin jakaja ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mikäs se tulliraja on nykyään? Tai siis minkä hinnan yli ei kannata tilailla jos haluaa välttyä tullimaksuilta?

Vierailija
4/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:33"]

Mä vaan en tiedä yhtään mitä ostaisin. Nyt ostoskorissa on melatoniinia, d-vitamiinia. Muita en nyt ole vielä löytänyt. Mitä pesuaineita ostatte, entä mitä lisäravinteita?

ap

[/quote] Miten vahvaa melatoniinia? Korkeintaan 1mg vahvuisia saa tilata ja sisälysluettelossa pitää lukea "ravintolisä" :(

Itse mitä olen tilannut iherbistä: msm, biotiini, omegat, pari erilaista pilleriä hiuksille+kynsille, huulirasvaa, shampoo(Giovanni), kookosöljy, sinkki, b-vitamiini, d-vitamiini, joku monivitamiini, palasaippua, ööh. Varmaan olis vielä jotain mutten muista.

Seuraavaksi tilaan lisää omegaa, sitä Giovannin shampoota, msm:ää, ehkä d-vitamiinia ja varmaan jotain saippuaa. Ja jotain mitä on siinä "tarjouslaarissa".

Jotkut tilaa myös ruokia.

Vierailija
5/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:43"]

Hei mikäs se tulliraja on nykyään? Tai siis minkä hinnan yli ei kannata tilailla jos haluaa välttyä tullimaksuilta?

[/quote] http://kummablogi.blogspot.fi/p/iherb-opas.html

Vierailija
6/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:33"]

Mä vaan en tiedä yhtään mitä ostaisin. Nyt ostoskorissa on melatoniinia, d-vitamiinia. Muita en nyt ole vielä löytänyt. Mitä pesuaineita ostatte, entä mitä lisäravinteita?

ap

[/quote] Miten vahvaa melatoniinia? Korkeintaan 1mg vahvuisia saa tilata ja sisälysluettelossa pitää lukea "ravintolisä" :(

Itse mitä olen tilannut iherbistä: msm, biotiini, omegat, pari erilaista pilleriä hiuksille+kynsille, huulirasvaa, shampoo(Giovanni), kookosöljy, sinkki, b-vitamiini, d-vitamiini, joku monivitamiini, palasaippua, ööh. Varmaan olis vielä jotain mutten muista.

Seuraavaksi tilaan lisää omegaa, sitä Giovannin shampoota, msm:ää, ehkä d-vitamiinia ja varmaan jotain saippuaa. Ja jotain mitä on siinä "tarjouslaarissa".

Jotkut tilaa myös ruokia.

[/quote] http://vitamiinitverkosta.blogspot.fi/2013/11/iherb-melatoniini-laitonta-vai-laillista.html tässä vielä siitä melatoniinista ja rajoista

Vierailija
7/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikkia lisäravinteita, vitamiineja, meikkejä, suihusaippuat, shampoot, hammastahnat, suuvedet ja huulirasvat. Joskus suklaata :)

Vierailija
8/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, tässä PASKALÄÄKETIEDE taas nostattaa päätään. Melatoniinin ostaminen tai myyminen 3 mg annoksena tai enemmän on laitonta ilman reseptiä. Haittaisi bussineksiä liian paljon. Ensin lääketiede toteaa että ravintolisät ovat yleisesti ottaen huono idea, vieläpä TUTKIMATTA asiaa, ja kuitenkin on pitkä lista siitä mitä ei saa myydä ilman reseptiä. On taas ollut sinappituubille käyttöä, pursottelevat persuksiin oikein urakalla.

Vierailija
9/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa 5mg. melatoonia saa vapaasti marketin hyllylta. Mika siina on niin vaarallista suomalaisille? Omasta kokemuksesta voin kylla sanoa etta ei silla mitaan vaikutusta ollut, enemman auttaa ihan tavallinen valeriaana, kai sita Suomesta saa?

Vierailija
10/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nubian Heritagen rasvoja, opti-msm, vahvaa biotiinia yms yms

Vierailija
11/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaavien kannattaa katsoa ainakin Ecotoolsin, Real Techniquesin ja Bdellium toolsin siveltimet. Noita on säännllisin väliajoin siinä -20% tarjouksessa.

Vierailija
12/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriltä saa melatoniinireseptin ja yliopiston melatoniini on halpaa

Vierailija
13/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut d-vitamiinit, biotiinit ym sieltä. Selvästi edullisempia mitä täällä apteekissa. Lisäksi tuolta saa vahvempaa d-vitamiinia. Now Foodsin tuotteet on edullisia ja ilmeisemmin turvallisiakin. 

Kosmetiikkaa sieltä löytyy myös vaika millä mitalla, ja vieläpä hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia. Yksi mitä voisin suositella on Reviva Labsin glycolic acid voide kasvoille. Hyvä kuoriva voide, mutta ei ehkä kannata tosi herkkäihoisten sitä käyttää.

Ja käyttäkää mieluummin tätä koodia HUK465 ;) (Alennusta siis 10 dollaria ensitilauksesta)

Vierailija
14/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tilaisi melatoniinia muuten kuin niin että sen lisäksi paketissa olisi niin paljon kosmetiikkaa että paketin päälle tulee merkintä "kosmetiikkaa". Tai mitä siinä lukeekaan. Luultavasti tulli ei tutki sellaisia. En tilaisi samalla kertaa mitään muita nappeja.

Ja mitä tulee siihen mitä tilaisit niin mitä sä tarvitset? Onko jotain vaivoja tms?

Vierailija
15/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinia ja magnesium jauheena now foods

Vierailija
16/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monivitamiinien lisäksi sinkkiä ja seleeniä.

Vierailija
17/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tilata sitä mitä tarvitsee?

Vierailija
18/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu teetä

Vierailija
19/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:35"]Alennusta ensimmäisestä tilauksesta saa koodilla: NOT497  [/quote] Saatanan rosvo. Et kerro että sinä hyödyt.

[/quote]

Koodin antaja hyötyy todella minimaalisesti, koodin käyttäjä saa jopa 10 dollaria alennusta tilauksestaan. Kuka on rosvo?

Vierailija
20/42 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on jotain erityisalennuksia:

http://www.iherb.com/Super-Specials?rcode=GEW861

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi