Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein? (Kuva)
http://kuvapilvi.fi/k/yfvK.jpg
Naiset, kuka on mielestäsi kaunein tai keneltä näyttäisit mieluiten?
Miehet, kuka on mielestäsi kaunein tai kenelle menisit juttelemaan mieluiten?
Kerro myös oletko mies vai nainen!
Kommentit (229)
7. Kaikilla muilla jokin piirre häiritsi kuten leuka tai nenä, seiskalla piirteet ovat nätit ja tasapainossa. Olen nainen.
en haluaisi näyttää keltään noista,kaiken lisäksi hirveät hiukset kaikilla.olen nainen siis.
6 tai 7. Numero 5 on nätein mutta liian bitchin näköinen joten en haluaisi näyttää häneltä. Muutenkin aika yksipuolinen valikoima mielestäni. -N25
Vaikea sanoa kuka noista olisi kaunein. Jos joltain noista haluisin näyttää niin 3 ja 5 on suosikit. Ehkä jopa kallistuisin kolmoseen, en oo koskaan kaivannut sinisiä silmiä itselle. Vihreet ja ruskeet on mieluisimmat. N26
1, 5 ja 7. Todennäköisesti seiskalle menisin juttelemaan, koska on noista helpoimmin lähestyttävän näköinen. Myös 2 ja 6 on nättejä mutta 2 näyttää vähän nuorelta omaan makuun ja ja 6 on jotenkin vihaisen tai kylmän oloinen kuvassa. lopuilla liikaa meikkiä tai kauneusleikkauksia. En yrittäisi, mutta tsekkaisin kyllä takapuolet. m36
2,5,6 ja 7 ovat kaikki upeita. 5 tai 6 ehkä klassisen kauneimpia, mutta haluaisin ehkä olla 2 koska hän on persoonallisen kaunis ja muistuttaa hieman naispuolista versiota ihastuksestani. Olen nainen.
2 tai 8, nainen. 2 varmaan joku malli kun on tuollainen kasvojen luusto. Kasilla kauniit silmät ja hiukset.
En osaa päättää, 6 tai 8.
6pn jumalaisen kaunis omasta mielestä mutta 8silmiin ei voi olla rakastumatta.
Molemmat kauniita omasta mielestä, olen itse tavis hetero nainen.
8 kaunein, mutta kenelle menisin juttelemaan? Jaa-a. Taitaa olla liian hyvänäköisiä minulle joten kolmoselle voisin mennä heittää läppää, sillähän näyttää olevan jo valmiiksi sopiva fiilis päällä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:28"]
7
[/quote]
tämä ja nainen olen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:44"]
8 kaunein, mutta kenelle menisin juttelemaan? Jaa-a. Taitaa olla liian hyvänäköisiä minulle joten kolmoselle voisin mennä heittää läppää, sillähän näyttää olevan jo valmiiksi sopiva fiilis päällä.
[/quote]
Niin ite olin M34.
1 Ja 5 on kauneimpia, mutta valitsisin 7! M22
5, olen nainen