Iiisalmelainen Olvi jatkaa bisneksiä Venäjällä - "liikevaihto romahtaisi"
”Jos spekuloin ääneen, se tarkoittaisi, että me lähdemme ja kaikki muut jatkavat. Uhrattaisiin meidän liiketoiminta. Se on tilanne tällä hetkellä.”
Kommentit (134)
Hyvä tietää. Nyt jää kaikenlaiset olvit meikäläiseltä kauppoihin. Ukraina sotii siellä yksinään meidänkin puolesta.
Ja jos ei jatkaisi, niin Iltalehti itkisi, mistä nyt pienten lasten isä saa leipää pöytään.
Kyllä tämä median draamanhaku on niin nähty.
Voi muuten kysyä, miksi suomalaiset ja ylipäänsä länsimaiset firmat tunkevat diktatuurien markkinoille? Ahneus näyttää olevan ainoa motiivi.
Tässä on vähän isommat asiat kyseessä kuin limonadien ja oluiden myynti. Skarppaa Olvi!!
Voi helvetti, mitäs minä sitten otan sen perus Sandels-kopan sijaan saunajuomaksi tänään?
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Taisi romahtaa nyt liiketoiminta muista syistä.
Kyllä. Viimeistään maanantaina tulevat hattu kourassa nöyristellen ilmoittamaan tehtaan sulkemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi muuten kysyä, miksi suomalaiset ja ylipäänsä länsimaiset firmat tunkevat diktatuurien markkinoille? Ahneus näyttää olevan ainoa motiivi.
Bisnes pyörii ja sotakirstuun kilisee. Tavallinen kansa jatkaa kituuttamistaan.
Tässä linkki palautesivulle, itse kävin ihan neutraalisti vaan ilmoittamassa että en osta tuotteita ja pyrin edistämään osto boikottia lähipiirissä. Pieniä tekoja pieneltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Taisi romahtaa nyt liiketoiminta muista syistä.
Kyllä. Viimeistään maanantaina tulevat hattu kourassa nöyristellen ilmoittamaan tehtaan sulkemisesta.
Tekevät Hesburgerit.
"pahoittelemme että tietokatkoksen takia ei heti kerrottu että jo viime viikolla suunnittelimme toiminna lopettamista paa paa paa"
Vierailija kirjoitti:
Nih. Aika monikin joutuu nyt uhraamaan asioita.
Aika moni jopa henkensä.
Eihän sitä nyt oluen tekoa voi lopettaa sen takia että fasistinen hullu diktaattori pommittaa sairaaloita ja ydinvoimaloita.
Seuraamme tilannetta ja pohdimme asiaa uudelleen jos jotain oikeasti ikävää alkaa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki palautesivulle, itse kävin ihan neutraalisti vaan ilmoittamassa että en osta tuotteita ja pyrin edistämään osto boikottia lähipiirissä. Pieniä tekoja pieneltä ihmiseltä.
Loistava idea! Teenkin saman ja tehkää te kaikki muutkin!
Nih. Aika monikin joutuu nyt uhraamaan asioita.