"Hottikset"
mietin just miten suomalaisilla on kummallinen kauneuskäsitys, jossa tatuoitu puolikalju nainen olisi muka kaunis tai tavallinen pallinaamamies, jonka suusta pääsee sellaista saapasta, että ei älyllä voi kehua. Tajusin kuitenkin, että omaa epävarmuuttaan varmaan ovat noin valikoivia. Kuka tahansa MUKAVA hymyilevä tavis saa kenet tahansa, mutta tuollaisiin en tuhlaisi minuuttiakaan, joka ei itse ole valmis urallaan mihinkään etenemään...
Kommentit (33)
Miksi av-naiset ihailevat Hottis-Danielia? En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:33"]Tehdään amatöörivoimilla vastaformatti Kylmikset ja otetaan kilpailuun "rumia" ja meikkaamattomia tavallisia rehellisiä, sekä mukavia ihmisiä. Ei mitään käsikirjoituksia tai suuhun työnnettyä potaskaa. Kilpailun voittakoon kaikista mukavin ja "rumin" ihminen. [/quote] Meinaatko että rumat ja tavalliset ovat automaattisesti hyviä ja rehellisiä ihmisiä? Ja että teeveen tekemisestä ilman käsikirjoitusta tulisi mitään?
[/quote]
Olisi vaihtelua nähdä jotain aitoa ja rehellistä. Kyllä mä sanon elämänkokemuksellani, että ne tavallisimman näköiset ja ehkä vähän hiljaisemmat ihmiset ovat niitä kaikkein mukavimpia tapauksia.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:33"]Tehdään amatöörivoimilla vastaformatti Kylmikset ja otetaan kilpailuun "rumia" ja meikkaamattomia tavallisia rehellisiä, sekä mukavia ihmisiä. Ei mitään käsikirjoituksia tai suuhun työnnettyä potaskaa. Kilpailun voittakoon kaikista mukavin ja "rumin" ihminen. [/quote] Meinaatko että rumat ja tavalliset ovat automaattisesti hyviä ja rehellisiä ihmisiä? Ja että teeveen tekemisestä ilman käsikirjoitusta tulisi mitään?
[/quote]
Kyllä syntyy hyviä keskusteluja ilman käsikirjoituksia. Tarvitaan ainoastaan kuvauskäsikirjoitus. Pälli.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:34"]
[/quote]
Olisi vaihtelua nähdä jotain aitoa ja rehellistä. Kyllä mä sanon elämänkokemuksellani, että ne tavallisimman näköiset ja ehkä vähän hiljaisemmat ihmiset ovat niitä kaikkein mukavimpia tapauksia.
[/quote]
No tavallisen näköisiähän nuo hottiksetkin ovat. Samannäköisiä nuorisolaisia on paikat pullollaan.
Mun mielestä noi vois ihan hyvin olla tätä samaa porukkaa kuin tällä av:lla liikkuu. Ihan samanlaisia mustavalkosia vaatimuksia vastakkaiselle sukupuolelle "ei saa olla sitä ja tätä, pitää olla tätä ja tuota". Ja sitten kehutaan omaa erinomaisuuttaan (mun paino on vaan sitä ja sitä, mulla ainakin on akateeminen koulutus ja luojan kiitos en ole lihava, köyhä tai ruma). Korostetaan sitä miten "onnekas" onkaan se kumppani, jonka tämä "helmi" kelpuuttaa toteuttamaan toiveitaan "täydellisestä elämästä".
Parasta (tai pahinta) on se, kun nää samat naiset ja miehet ryhtyvät "hyväntekeväisyyteen" eli "ihan omaksi parhaaksesi" kasvattavat ja valistavat myös muita kanssaihmisiä tällä foorumilla siitä minkä näköinen SINUN kuuluisi olla (paino, tyyli) ja miten sinun kuuluisi muutenkin elämäsi elää, jotta et häiritsevällä olomuodollasi pilaisi näiden "täydellisten" (narsistien) ihanteellista maailmaa.
"Hottikset"?!? WTF?
Mitä ihmettä tuo itsensä BB:ssa totaalisesti nolannut ylipainoinen muija tekee tuon nimisessä ohjelmassa? Hottiksen irvikuva!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:47"]
Mun mielestä noi vois ihan hyvin olla tätä samaa porukkaa kuin tällä av:lla liikkuu. Ihan samanlaisia mustavalkosia vaatimuksia vastakkaiselle sukupuolelle "ei saa olla sitä ja tätä, pitää olla tätä ja tuota". Ja sitten kehutaan omaa erinomaisuuttaan (mun paino on vaan sitä ja sitä, mulla ainakin on akateeminen koulutus ja luojan kiitos en ole lihava, köyhä tai ruma). Korostetaan sitä miten "onnekas" onkaan se kumppani, jonka tämä "helmi" kelpuuttaa toteuttamaan toiveitaan "täydellisestä elämästä". Parasta (tai pahinta) on se, kun nää samat naiset ja miehet ryhtyvät "hyväntekeväisyyteen" eli "ihan omaksi parhaaksesi" kasvattavat ja valistavat myös muita kanssaihmisiä tällä foorumilla siitä minkä näköinen SINUN kuuluisi olla (paino, tyyli) ja miten sinun kuuluisi muutenkin elämäsi elää, jotta et häiritsevällä olomuodollasi pilaisi näiden "täydellisten" (narsistien) ihanteellista maailmaa.
[/quote]
Niinpä, Hottikset on kuin AV pienoiskoossa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:52"]
"Hottikset"?!? WTF?
Mitä ihmettä tuo itsensä BB:ssa totaalisesti nolannut ylipainoinen muija tekee tuon nimisessä ohjelmassa? Hottiksen irvikuva!
[/quote]
Miten se itsensä nolasi, en saurannut? Joi liikaa ja imaisi kaikkien spermat vai?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:01"]
"Hottikset"?!? WTF?
[/quote]
Miten se itsensä nolasi, en saurannut? Joi liikaa ja imaisi kaikkien spermat vai?
[/quote]
Näytti miten huonoitsetuntoinen, sairaalloisen mustasukkainen ja säälittävä oikeasti oli. Surullista. :(
Puhui pa*kaa ja haukkui paremman näköisiä asuinkavereitaan selän takana, toimi sen tatuointijannun suostuvaisena vakipatjana (vaikka kundi ei ollut missään vaiheessa tästä reppanasta edes oikeasti kiinnostunut), tarjosi humalaisena ikimuistoisia itkusessioita joissa väänteli naamaansa käsittämättömillä tavoilla...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:01"]
"Hottikset"?!? WTF?
[/quote]
[/quote]
Näytti miten huonoitsetuntoinen, sairaalloisen mustasukkainen ja säälittävä oikeasti oli. Surullista. :(
Puhui pa*kaa ja haukkui paremman näköisiä asuinkavereitaan selän takana, toimi sen tatuointijannun suostuvaisena vakipatjana (vaikka kundi ei ollut missään vaiheessa tästä reppanasta edes oikeasti kiinnostunut), tarjosi humalaisena ikimuistoisia itkusessioita joissa väänteli naamaansa käsittämättömillä tavoilla...
[/quote]
Kuulostaa juuri sopivanlaiselta sielulta. Saatana tarvitsee tällaisia heikkomielisiä sieluja ikuisen anaalipenetraation iloihin. Demonit odottavat liekehtivät ja piikikkäät kyrvät kovina.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:22"]
Roskasakki vauhdissa.
[/quote]
Tässähän olisi juuri se sopiva nimi.
~Roskasakki Vauhdissa!~
Lyhenteellä Roukkarit.
Nelonen hoi!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:47"]Mun mielestä noi vois ihan hyvin olla tätä samaa porukkaa kuin tällä av:lla liikkuu. Ihan samanlaisia mustavalkosia vaatimuksia vastakkaiselle sukupuolelle "ei saa olla sitä ja tätä, pitää olla tätä ja tuota". Ja sitten kehutaan omaa erinomaisuuttaan (mun paino on vaan sitä ja sitä, mulla ainakin on akateeminen koulutus ja luojan kiitos en ole lihava, köyhä tai ruma). Korostetaan sitä miten "onnekas" onkaan se kumppani, jonka tämä "helmi" kelpuuttaa toteuttamaan toiveitaan "täydellisestä elämästä".
Parasta (tai pahinta) on se, kun nää samat naiset ja miehet ryhtyvät "hyväntekeväisyyteen" eli "ihan omaksi parhaaksesi" kasvattavat ja valistavat myös muita kanssaihmisiä tällä foorumilla siitä minkä näköinen SINUN kuuluisi olla (paino, tyyli) ja miten sinun kuuluisi muutenkin elämäsi elää, jotta et häiritsevällä olomuodollasi pilaisi näiden "täydellisten" (narsistien) ihanteellista maailmaa.
[/quote]
Hyvä huomio, hottikset on läpileikkaus av porukasta. Siksi siitä siis sellainen haloo, ei haluta nähdä niitä omia vikoja toisessa ihmisessä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:33"]Tehdään amatöörivoimilla vastaformatti Kylmikset ja otetaan kilpailuun "rumia" ja meikkaamattomia tavallisia rehellisiä, sekä mukavia ihmisiä. Ei mitään käsikirjoituksia tai suuhun työnnettyä potaskaa. Kilpailun voittakoon kaikista mukavin ja "rumin" ihminen.
[/quote]
Meinaatko että rumat ja tavalliset ovat automaattisesti hyviä ja rehellisiä ihmisiä? Ja että teeveen tekemisestä ilman käsikirjoitusta tulisi mitään?