"Hottikset"
mietin just miten suomalaisilla on kummallinen kauneuskäsitys, jossa tatuoitu puolikalju nainen olisi muka kaunis tai tavallinen pallinaamamies, jonka suusta pääsee sellaista saapasta, että ei älyllä voi kehua. Tajusin kuitenkin, että omaa epävarmuuttaan varmaan ovat noin valikoivia. Kuka tahansa MUKAVA hymyilevä tavis saa kenet tahansa, mutta tuollaisiin en tuhlaisi minuuttiakaan, joka ei itse ole valmis urallaan mihinkään etenemään...
Kommentit (33)
Ehkä ne oikeesti hotit ei suostu tollasion ohjelmiin. Oon huomannut et sellaset tosi hyvännäköset naiset varsinki on monesti hirmu epävarmoja itestään.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:52"]
Ehkä ne oikeesti hotit ei suostu tollasion ohjelmiin. Oon huomannut et sellaset tosi hyvännäköset naiset varsinki on monesti hirmu epävarmoja itestään.
[/quote]
Koska ollaksesi itsevarma sinun pitää tuputtaa lärviäsi telkkarin pelleohjelmaan.
Puolikaljulla ohuthiuksisella muijalla oli aika paha kaksoisleukaongelma
Ei helvetti tälläistä b-luokan kurapaskaako nelonen tarjoaa katsojille.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:24"]Ei helvetti tälläistä b-luokan kurapaskaako nelonen tarjoaa katsojille.
[/quote]
No tälläistä se on jotakuinkin viimeiset kymmenen vuotta ollut
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:24"]Ei helvetti tälläistä b-luokan kurapaskaako nelonen tarjoaa katsojille. [/quote] No tälläistä se on jotakuinkin viimeiset kymmenen vuotta ollut
[/quote]
Sana homma elokuvissa, musiikissa ja peleissä...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:24"]Ei helvetti tälläistä b-luokan kurapaskaako nelonen tarjoaa katsojille. [/quote] No tälläistä se on jotakuinkin viimeiset kymmenen vuotta ollut
[/quote]
Sana homma elokuvissa, musiikissa ja peleissä...
[/quote]
Mistä peleistä nyt puhutaan?
Aion katsoa! En ole pitkään aikaan kokenut myötähäpeeä. Onhan tässä jo Temptation Islandista aikaa kulunutkin.
Sellainen puolikalju pää on kamalin mitä naisella voi olla! Ja sitten nämä samaiset ämmät kuvittelevat sen olevan tosi "räväkkä, rock, itsevarma, cool," josta miehillä nousee meisseli pystyyn heti. Ei voi olla totta...
Huhhuh. Osuva nimi näille olisi: Paskahousut
Kadulla ei tarvitse kävellä kuin 5 minuuttia niin tulee kauniimpia naisia vastaan. Vituttaa että edes katsoin jotain esittelyä näistä puolivahingossa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:25"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:24"]Ei helvetti tälläistä b-luokan kurapaskaako nelonen tarjoaa katsojille. [/quote] No tälläistä se on jotakuinkin viimeiset kymmenen vuotta ollut [/quote] Sana homma elokuvissa, musiikissa ja peleissä... [/quote] Mistä peleistä nyt puhutaan?
[/quote]
Kaikista nykyajan konsoli-ja pc-peleistä. Putkijuoksuelokuvaa, kyrvänpäästä pidellään kiinni, ettei varmasti joudu eksyksiin ja jos kuolet, vaikeustaso alenee.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:52"]
[/quote]
Tuo johtuu varmaan siitä, että heitä monesti kiusataan naisten toimesta. Kateus, u know.
Oon varma, että tuo on joku sketsiohjelma. Pakko olla :D
Tehdään amatöörivoimilla vastaformatti Kylmikset ja otetaan kilpailuun "rumia" ja meikkaamattomia tavallisia rehellisiä, sekä mukavia ihmisiä. Ei mitään käsikirjoituksia tai suuhun työnnettyä potaskaa. Kilpailun voittakoon kaikista mukavin ja "rumin" ihminen.
Ohjelman nimen pitäisi olla PISSIKSET eikä Hottikset.