Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jättää miehen ja kodin ja ottaa lapset mukaan

Vierailija
30.07.2015 |

mutta ei ole asuntoa vaan menee vaikka ensin hotelliin asumaan, niin saako mistään apua asunnon hankkimiseen kun kyseessä ei ole väkivaltainen mies vaan pelkkä kusipää juoppo?
.
Tekis mieli lähteä just nyt, mutta ei ole varaa asua hotellissa montaa viikkoa. Ja asuntohakemukset kaupungille ja vvo:lle ovat voimassa olleet jo vuoden alusta. Ei jaksais enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöön rahaa. Ei yhteiskunnan velvollisuus ole elättää jokaista, jolla on hankalaa.

Vierailija
2/5 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita niihin paikkoihin, joihin oot hakemukset laittanut. Mä sain ainakin jo heti seuraavalla viikolla puhelun, että olisi asunto tarjolla, kun ensin itse soitin ja sanoin, että pitäisi pikkuhiljaa saada se uusi asunto kun hakemus on ollut voimassa jo puolisen vuotta eikä mitään ole kuulunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:44"]Säästöön rahaa. Ei yhteiskunnan velvollisuus ole elättää jokaista, jolla on hankalaa.
[/quote]

Elättää? Mä kysyin että auttaa asunnon saamisessa? En sen maksamisessa. Ja hotelli maksaa vähintään 3000€ kuussa ja en saa säästettyä niin paljon että siellä voitais asua monta vuotta.

Vierailija
4/5 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:45"]Soita niihin paikkoihin, joihin oot hakemukset laittanut. Mä sain ainakin jo heti seuraavalla viikolla puhelun, että olisi asunto tarjolla, kun ensin itse soitin ja sanoin, että pitäisi pikkuhiljaa saada se uusi asunto kun hakemus on ollut voimassa jo puolisen vuotta eikä mitään ole kuulunut.
[/quote]

Mä olen soittanut, mutta kun niitä isompia asuntoja kuulemma vapautuu niin harvoin... Vee ituttaa vaan tällä hetkellä niin paljon.

Vierailija
5/5 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko ottaa väliaikaisesti pienemmän? Sun vanhemmat? Lasten kummit jne? Monta teitä on ja onko pieniä vai isoja lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän