Naiset, miksi luulette iskuyrityksiksi normaalia ystävällisyyttä ja juttelua???
Todella usein kun esim. yökerhossa menee juttelemaan naisille ihan muuten vaan, niin heti kuvitellaan, että kyseessä on iskuyritys! Miksi??? Sama ilmiö tapahtuu usein auttaessa ovien avaamisessa, kuulumisien kyselemisessä, kantoapua tarjotessa, kuulumisianne kysellessä jne jne. Voisitte myös käsittää, ettei leikkimielinen flirttailu välttämättä tarkoita yhtään mitään! :(
Kommentit (41)
Itsekin olen joitain kertoja joutunut tilanteeseen, kun mies kiemurtelee ja sanoo, että hän kyllä seurustelee, kun itse olen rehellisedti sanoen vaon jutellut jotain tyhjänpäiväistä smalltalkkia. Anna ap mennä vaan, juttelu on mukavaa ja kyllä se tänne Suomeenkin rantautuu vielä :).
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:20"]
Todella usein kun esim. yökerhossa menee juttelemaan naisille ihan muuten vaan, niin heti kuvitellaan, että kyseessä on iskuyritys! Miksi??? Sama ilmiö tapahtuu usein auttaessa ovien avaamisessa, kuulumisien kyselemisessä, kantoapua tarjotessa, kuulumisianne kysellessä jne jne. Voisitte myös käsittää, ettei leikkimielinen flirttailu välttämättä tarkoita yhtään mitään! :(
[/quote]
SIKSI KOSKA VAIKUTAT IHASTUNEELTA. Niin se vaan on, ei ihminen voi sille mitään, mitä hänelle kuuluu käsitteeseen "toinen on minuun ihastunut".
Kyllä minä ainakin luulen miesten juttelua baarissa iskuyritykseksi. Mitä muuta miehet sieltä baarista hakee kuin seuraa?
Lisäksi tässä painaa myös se, että miehet alkavat baarissa jutella vain "keskinkertaisille" naisille. Minä en ala millekään kenenkään sellaisen kanssa, joka pitää minua keskinkertaisena.
Tämä on ikuisuuskysymys. Joskus kun on tulkinnut lähestymisen iskemiseksi, on saanut juuri ap:n kuvaaman reaktion, ja toiste taas, kun on illan päätteeksi kiittänyt juttuseurasta ja toivottanut hyvät yöt, onkin moitittu siitä, kuinka "on johtanut miestä harhaan". Joskus nyt vain tapahtuu virhearviointeja puolin ja toisin, turha tehdä tästä mitään "miksi naiset aina" -kysymystä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:50"]
Kyllä minä ainakin luulen miesten juttelua baarissa iskuyritykseksi. Mitä muuta miehet sieltä baarista hakee kuin seuraa? Lisäksi tässä painaa myös se, että miehet alkavat baarissa jutella vain "keskinkertaisille" naisille. Minä en ala millekään kenenkään sellaisen kanssa, joka pitää minua keskinkertaisena.
[/quote]
Et ole keskinkertainen vaan yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:26"]No tuota... mistä sitten enää erottaa mikä on mitäkin? xD
[/quote]
Kai sen siitä näkee, jos mies alkaa ehdottelemaan jotain:)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:26"]No tuota... mistä sitten enää erottaa mikä on mitäkin? xD
[/quote]
Kai sen siitä näkee, jos mies alkaa ehdottelemaan jotain:)
[/quote]
Hä? Et erota mikä on normaalia ihmisten välistä jutustelua ja mikä flirttailua? Kaipa se ukko sitten ehdottaa jotain kahvia tms kun olette tunnin rupatelleet säästä.
Miehet luulee ihan samalla tavalla, on suomalainen erityispiirre, luullaan, että suunnilleen halutaan naimisiin, jos joku vaikka niistää sun suuntaan.
Olen siis asunut ulkomailla pitkiä aikoja, ja suomessa olen sen takia saattanut jutella jotain jollekin miehelle esim. baarissa, heti tulee takaisin, sori olen varattu. Joo, niin minäkin, yritin vain olla ystävällinen :/
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:26"]No tuota... mistä sitten enää erottaa mikä on mitäkin? xD [/quote] Kai sen siitä näkee, jos mies alkaa ehdottelemaan jotain:)
[/quote]
Ai mies ei voi olla ujo? Tai pelätä, että nainen vain pitää sikana, jos alkaa ehdotella?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:26"]No tuota... mistä sitten enää erottaa mikä on mitäkin? xD [/quote] Kai sen siitä näkee, jos mies alkaa ehdottelemaan jotain:) [/quote] Hä? Et erota mikä on normaalia ihmisten välistä jutustelua ja mikä flirttailua? Kaipa se ukko sitten ehdottaa jotain kahvia tms kun olette tunnin rupatelleet säästä.
[/quote]
Eihän sitä enää erota, sehän tässä onkin. Kun sääntöjäkin muutetaan koko ajan, aina voi vedota siihen että "säästähän me vaan puhuttiin :)"
Koska tavallisesti miehet eivät ole ystävällisiä. Ilman taka-ajatuksia. Yleensä miehille on joko ilmaa tai sitten rasite.
Ei mulle vaan tule ketään baarissa juttelemaan, käyn esim. kavereiden kanssa mutta olen ainoa joka polttaa. Näin ollen ramppan yksin tupakalla, samalla vessassa, baaritiskillä jne. pyörin tosi paljon itsekseni baarissa mutta ei, silti saan olla ihan yksin ja värjötellä tupakkapaikalla viluissani.
Ainiin, kerran yksi mies alkoi juttelemaan, haukkui ensin ulkonäköni (papiksi!?) ja sen jälkeen yritti suoraan suudella suulle. Juu, ei jatkoon.
Koska ukot haluu aina pillua, ni eka ne juttelee "normaalisti". Jos nainen antaa pakit, ni valttavat, et "juttelin normisti ja muija luuli pokailuks.". Jos ei anna pakkei, ni ne juttelee kunnes päätyy panemiseen. Joka muuta väittää, ni viaton on kyl. Turha yrittää ukot! Teidät tiedetään! ;)
sama homma miesten kanssa jos naisena menee juttelemaan luullaan helpoksi ja sitten kun sanoo heipat ollaan äimänkäkenä että saatana en mä aua olisi huolinkaan
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:20"]
sama homma miesten kanssa jos naisena menee juttelemaan luullaan helpoksi ja sitten kun sanoo heipat ollaan äimänkäkenä että saatana en mä aua olisi huolinkaan
[/quote]
Miksi meet sitten juttelemaan? Siis oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:20"]
[/quote]Kuuluu meidän kulttuuriin. Ei voida keskustella keskustelun vuoksi, auttaa auttamisen vuoksi, kehua kehumisen vuoksi... Aina pitää olla joku "salainen" tarkoitus, usein seksi.
Kyllä mä aina juttelen ilman luulottelua kaikkien kanssa, jotka mulle puhuu. :)
Sehän onkin sitten kettumainen tilanne, että kun ilta pimenee ja pidot paranee, niin tyypit järjestäen pillastuvat, kun vaan jutustelin, eikä luvassa ole enempää. 90% tapauksissa olen saanut haukut, yleensä vielä HUORAksi haukuttu. Tunteja ovat käyttäneet väärään lehmään, voisi heti alussa sanoa, jos ei ole pillua tyrkyllä jne. Yksi kerran palasi kyllä pyytämään anteeksi ja kiittämään, etten juonut hänen rahoillaan.
Lisäksi mulla on muutama miespuolinen kaveri, jotka aina "lämmittelevät" lähes jokaista neitosta, jotka vastaan tulee. Kaupan kassaakin pitää "lämmitellä", jos sen joskus muualla näkis ja pääsis panemaan. Tai jos tyttö erehtyy hymyillen sanomaan hyvää päivän jatkoa, niin näiden avoissa syttyy valot "TOI HALUU MUA!". Sen jälkeen tuleekin paljon hämmentävää siirappia ja NOLOA seurattavaa. Miten alas jotkut miehet valuvatkin, sen pillun perässä?!
Meidän kaikkien pitäisi opetella kohteliaisuutta ja sitten toisaalta hienovaraista, eroottista flirttiä ja viettelyä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:36"]
Meidän kaikkien pitäisi opetella kohteliaisuutta ja sitten toisaalta hienovaraista, eroottista flirttiä ja viettelyä.
[/quote]
tarkoittaako tässä nyt sitten eroottinen flirtti kuitenkin sitä, että asioiden tulisi johtaa jonnekin?
Niin moni äijä on sellainen, että juttelee eka mukamas viattomasti, mutta sitten kuitenkin viimeistään illan lopussa kysyy eikö nainen lähtisi mukaan. Vaikka itse olen tehnyt selväksi että seurustelen, miehet jäävät usein juttelemaan kanssani ja kun olen lähdössä, alkaa ehdottelu.
Totta kai on poikkeuksiakin, mutta harvoin niihin baareissa törmää. Kerran tosin en edes seurustellut eikä mies silti ehdottanut heti mitään panemista, numerot kyllä vaihdettiin. Eli en luule heti mitään, mutta varaudun.