Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokamyrkytys on ihan kamala olotila!

Vierailija
24.07.2015 |

Edellisestä oksutaudistakin on vuosia, enkä muistanut kuinka kauheaa tämä olo vii olla! olen nyt vuorokauden maannut täällä hotellihuoneessa ja vieläkin tuntuu aika vahvaa kuvotusta. Oksentanut olen vain kerran aamusta, vaikka kokoajan oksettaa. Olen vesiripulilla, kuumettakin taitaa olla. Ja selkäkin tulee kipeäksi tästä sängyssä makaamisesta :( alas menee appelsiinimehu ihan pieninä huikkina kerrallaan, puolikkaan banaanin olen syönyt tässä päivän mittaan. Vituttaa kun loppuloma meni pilalle ja pelottaa jos en ole toipunut huomisiltaiseen kotilentoon mennessä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit nii-ii...

Vierailija
2/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla betonipillereitä matkassa? Imodiumia. Vedät niitä paketillisen, niin olet huomenna lentokunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Imoakin mukana. En kuitenkaan ihan paketillista ajatellut niitä ottaa. Ne vaan lamaa suolen toimintaa ja musta on parempi antaa tulla ulos mitä on tullakseen. Ennen lentoa sitten jos näyttää siltä. 

Vierailija
4/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut sen ja on aivan kamala. Voit lohduttautua sillä, että ruokamyrkytyksen hyvä puoli on, ettei se kestä kuin sen hetken, että vatsa taas saa korjattua tasapainon. Huomenna se on jo hyvin ohi.

Vierailija
5/5 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on ollu ruokamyrkytys, joka kesti viikon ja olin 4pv sairaalassa. Että elkääpä sielä vähätelkö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan