Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lakanat pesee 4-kympissä...

Vierailija
30.07.2015 |

...niin seuraako siitä jotain hirveää? 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jäät perinnöttä ja kauppatorilla ei pelkästään yksi, vaan kokonainen parvi lokkeja sontii niskaasi. (Niistä ei lähde ihmisen ihon tuottama rasva eikä esim. tietyt bakteerit, jotka 60-asteisessa jo lähteekin. Ne myöskin pinttyy eikä tuoksu enää ajan mittaan hyvältä.)

Vierailija
42/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:07"]

...niin seuraako siitä jotain hirveää? 

[/quote] Seuraa pölypunkkeja ja satiaisia. Lakanat pitää ehdottomasti pestä vähintään kuudessakympissä tai vaikkapa ysiviitosessa.
[/quote]

Oho, tuleeko teille satiaisia ihan "itsestään"? Oletko varma, ettei miehesi petä sinua...? "Kulta, ne satiaiset johtuu varmaan siitä että peset lakanat 40 asteessa" :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä kyllä pesisi slusvaatteita, pyyhkeitä tai lakanoita alle 60, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
44/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:33"]

No en minä kyllä pesisi slusvaatteita, pyyhkeitä tai lakanoita alle 60, mutta kukin tyylillään.

[/quote]

Mikset pesisi slutvaatteita, kuinka törkyisiksi ne nyt muka tulee?

Vierailija
45/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästäkö ne satiaiset ja ties mitkä punkit niihin lakanoihin tulee? Kyllä meillä puhdasta tulee neljässäkympissä

Minä en kyllä itseäni ällöksy niin paljon että pitäis omat lakanat suunnilleen keittää että se niinkin kamala saasta kuin oma hiki ja iho lähtee ainakin kolmesti siinä pesun aikana,  kyllä se vähemmästäkin lähtee

Vierailija
46/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihovoide ei lähde alle 60 pesussa, jos rasvaava nukkuja lakanoita käyttänyt

Vierailija
47/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi pestä lakanatkin neljässäkympissä, samalla tavalla kuin ne kalsaritkin täällä avlla. Puhdasta tulee!

Vierailija
48/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pesi aina lakanat poikamiehenä 40 asteessa. Kun muutimme yhteen, mä pesin niitä miehen lakanoita useampaan kertaan kuumassa, koska ne olivat niin rasvaisia. Koneeseen jäi semmoisia mustia rasvapalloja - yäk.

Vierailija
49/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:27"]

Mun mies pesi aina lakanat poikamiehenä 40 asteessa. Kun muutimme yhteen, mä pesin niitä miehen lakanoita useampaan kertaan kuumassa, koska ne olivat niin rasvaisia. Koneeseen jäi semmoisia mustia rasvapalloja - yäk.

[/quote]

Niin, kuinkahan usein ne poikamiehet lakanansa vaihtavat? :D

Vierailija
50/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Slutvaatteista puheen ollen, miten ne pitäisi pestä, kun ei se herkkä silkki tai pitsi kestä kovia lämpötiloja, Harvoin edes konepesuakaan. Milläs sitten saa ihmisvalut pois?

Vierailija
51/51 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:04"]

Onko maailmassa aina ollut lakanoita? Kuinka silloin on nukuttu?

[/quote]Suomessa ennen vanhaan lakanapyykki keitettiin padassa.
[/quote]

ne jouduttiin keittämään koska ennenvanhaan lakanat olivat aina valkoisia eikä värillisiä ollut. Valkoisia ei muuten olisi saatu puhtaaksi. Kuka tänä päivänä pitää valkoisia lakanoita, kun on kaikenvärisiä kauniita 'sisustustuotteita '.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi