Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10v tyttö ja hiukset

Vierailija
30.07.2015 |

Olen neuvoton. En tiedä mikä saisi tytön kiinnostumaan hiusten laitosta. Oli ennen kiva otsatukka mutta nyt haluaa kasvattaa sen pitkäksi. Roikkuu silmillä ja ei anna laittaa pinnejä tai lettejä. Mikä neuvoksi, pakotanko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et pakota.
Ei lapsia tehdä sen takia että heistä voisi tehdä juuri sellaisrn kuin haluat.
Lapsesi on yksi ihminen niinkuin vaikka joku ystäväsi. Pakottaisitko ystävääsi tuollaisessa tilanteessatilanteessa?

Vierailija
2/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohrapuuro

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:55"]

Olen neuvoton. En tiedä mikä saisi tytön kiinnostumaan hiusten laitosta. Oli ennen kiva otsatukka mutta nyt haluaa kasvattaa sen pitkäksi. Roikkuu silmillä ja ei anna laittaa pinnejä tai lettejä. Mikä neuvoksi, pakotanko?

[/quote]

No anna roikkuu tai sitten hiuspanta. Noin iso päättää itse jo tukastaan. Aiheutat vain mielipahaa lapselle ja ajatuksen ettei lapsi sulle kelpaa omana itsenään.

Vierailija
4/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen olla lapsi..kyllä hän vielä ehtii tehdä hiuksilleen vaikka mitä.

Vierailija
5/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ulkonäkökeskeinen olet

Vierailija
6/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö innostu edes jos katsotte netistä joitain kivoja lettikampauksia tms. Tai eikö pidä pantaa (esim. sellaita kumilenkkiä).

Kyllä minä olen vielä määrännyt 10 v kampaukset. Ts. että ei saa roikkua silmillä ylikasvaneina. Se sitten on sama onko ponnari, panta vai letti. Pojankin hiukset on leikattu, vaikka ei yhtään jaksaisi raahautua parturiin.

Vierailija
7/7 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:05"]

Eikö innostu edes jos katsotte netistä joitain kivoja lettikampauksia tms. Tai eikö pidä pantaa (esim. sellaita kumilenkkiä).

Kyllä minä olen vielä määrännyt 10 v kampaukset. Ts. että ei saa roikkua silmillä ylikasvaneina. Se sitten on sama onko ponnari, panta vai letti. Pojankin hiukset on leikattu, vaikka ei yhtään jaksaisi raahautua parturiin.

[/quote]

Pantaa pitää jos mennään johonkin mutta ei halua arkena pitää pantaa. Pinneistä ei ole koskaan välittänyt. Olen yrittänyt näyttää kuvia erilaisista leteistä mutta ei ole innostunut. =/ Itse niin tykkäisin laittaa pikku tyttöni hiuksia. Johtuu varmaan siitä ettei halua hiuksiaan laitettavan, kun arkena isä ei laittanut tarhaan/kouluun hiuksia. Itse menin niin aikaisin töihin. Nyt lomalla olen yrittänyt saada innostumaan mutta ei. 

ap