Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vaippoja käyttävä mies

Vierailija
30.07.2015 |

Tähän ei liity mitään perverssiä vaan vaipat on käteviä. Ei tarvi yöllä herätä vessaan ikinä kun tarpeet vaippoihin. Ei tarvi käydä julkisessa vessoissa. Niihin joutuu monesti jonottaa varsinkin baareissa. Vaipat on helvetin käteviä. Miksi aikuisen ei olisi sopivaa niitä pitää?
M32

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:05"]Eikö ole kotona helpompi paskoo vessassa kun vaippaan? Ei tartte pestä persettä. Suklaa varmasti kumihanskkat kädet kun peset persees
[/quote]
Toisaaltaa joo. Mutta elokuvaa katsellessa vaipat on kätevät kun ei tarvi kesken leffan lähteä vessaan.

Vierailija
22/29 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on käydä sovittamassa Dressmanissa, falskaava ripulivirtsavaippa boksereissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paska kun muhii siellä vaipassa ihoa vasten, voi tulla perseen alueelle ikäviä tulehduksia ja paukamia. En suosittele toimimaan noin ellei pakko.

Vierailija
24/29 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaipan kahina ja pullotus haittaa?

Vierailija
25/29 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:19"]Se paska kun muhii siellä vaipassa ihoa vasten, voi tulla perseen alueelle ikäviä tulehduksia ja paukamia. En suosittele toimimaan noin ellei pakko.
[/quote]
höpönhöpö. ei ne vanhuksiakaan haittaa.

Vierailija
26/29 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että miehet on järjestään parempia pidättämään kuin naiset, koska oma mieheni käy kusella ehkä kahdesti päivässä kun minä juoksen siellä tuon tuosta. Ei mun kuitenkaan keskellä yötä tarvitse vessassa käydä ja voin vaan kuvitellä miten hiostava ja ällöttävä joku vaippa voi olla, kun kuukautissidekin on jo tarpeeksi paha. Mutta kyllähän vissiin ne jotkut kirurgitkin tosi pitkissä leikkauksissa pitää vaippoja.

Vierailija
27/29 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Mä. Olen. Jukka. Ja. Olen. Lievästi. Kehitysvammainen. Kaveri. Ja. Asun. Yksin. Tuetussa. Asunossa. Helsingin. Munkkiniemessä. Ja. Etsin. Jotain. Abdl. Äitiä. Joka. Tulis. Laittammaan. Mulle. Vaipat. Huomenna. Väkisin pistän. Vähän. Hanttiin. Minut. Pitää. Riisua. Pakosti. Soitelkaa. Mulle. Num. 050. 3721215. Odotan. Puheluanne. Innolla. Moi. Moi

Vierailija
28/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niipä nii

Vierailija
29/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se Tero Jaakko Yli-raatikka. Se saa kiksejä kun housuun paskomisista puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi