Mä tahtoisin Pirkanmaalta miehen, jolla olis mökki.
Tai jolla olis mahdollisuus lähteä mun kanssa kahdestaan sukumökille vaikka aina välillä viikonloppuisin. Ikää saisi olla 45-50v. Löytyisikö vapaita sellaisia?
Kommentit (34)
Voidaan viettää pian mökillä palstahäitä, laittakaa kuvia tulemaan!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:53"]
Tai jolla olis mahdollisuus lähteä mun kanssa kahdestaan sukumökille vaikka aina välillä viikonloppuisin. Ikää saisi olla 45-50v. Löytyisikö vapaita sellaisia?
[/quote]
Minä tahtoisin Pirkanmaalta jonkun naisen mökin.
No mä tein osoitteen hetken mielijohteesta sitten anonyymin eli se olisi loytyisko@gmail.com. Odotan itse viestiä, voin sitten vastata. Terkuin romanttinen mökkihöperö ap.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:40"]
En oo varattu. Harrastan kuntosalia ja kuntonyrkkeilyä useamman kerran viikossa. Töissä en oo tällä hetkellä. Oon 183 cm ja lihaksikas 113 kg, leveät hartiat. Tumma tukka ja ruskeat silmät. Ylioppilas olen. Paa meiliä ihmeessä. jos kiinnostaa. Ei mua tarvii pelätä, en pure, heh.
M40, joka olikin nro 7 eikä 6.
[/quote]
Laita sä mulle eka, tein ton ossun äsken. Kerro itestäs enemmänkin. Mä voin sit kertoa ite. ap.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:48"]
En oo varattu. Harrastan kuntosalia ja kuntonyrkkeilyä useamman kerran viikossa. Töissä en oo tällä hetkellä. Oon 183 cm ja lihaksikas 113 kg, leveät hartiat. Tumma tukka ja ruskeat silmät. Ylioppilas olen. Paa meiliä ihmeessä. jos kiinnostaa. Ei mua tarvii pelätä, en pure, heh.
[/quote]
Laita sä mulle eka, tein ton ossun äsken. Kerro itestäs enemmänkin. Mä voin sit kertoa ite. ap.
[/quote] Ok, mä laitan sulle meiliä vielä tänään. Vaikutat kivalta.
M40
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:48"]
[/quote]
[/quote] Ok, mä laitan sulle meiliä vielä tänään. Vaikutat kivalta.
M40
[/quote]
Laita vaan, niin sinäkin:) ap.
Kuulostaa enemmän siltä, että haluaisit mökin...
Ei kun mä haluan ihanan miehen ja mökin samassa paketissa:) ap.
Eiköhän sellainen löydy, mutta taidat olla väärällä palstalla.
Täällä 40 v mies, jolla oma mökki Pirkanmaalla Näsijärven rannalla.
Kerro vähän itestäs.
M40
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:27"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:19"] blackie74@suomi24.fi t: nro 6 En tiedä, rohkenisko? Kerro sä eka hieman itestäs? Mun pitäis luoda anonyymi sähköposti ensin, mutten tiedä viitsinkö, jos oletkin varattu vaikka? Ja jotain muutakin voisit kertoa.ap. [/quote] [/quote] Älä nyt kranttuilemaan ala! Sulla on lottovoitto melkein taskussa. [/quote] Anna mennä nyt. Ei se sähköpostin tekeminen niin kauaa kestä.
[/quote]
Ok, kivaa kannustusta täällä kerrankin:) ap.
[/quote]
Kunhan muistat, että kaikki mitä netissä kirjoitetaan ei ole totta :).