Onko väärin toivoa vanhempien kuolemaa
Minulle on tulossa paljon rahaa perinnöstä kun vanhemmat kuolee. Onko pahaa toivoa että kuolisi mahdollisimman pian? Taloudellisesti hieman vaikeaa joten perintörahat tulisi tarpeen. Kyllä olemme läheisiä vanhempien kanssa mutta rahasta olisi enemmän iloa kun vanhemmista.
Kommentit (17)
On perinnön takia, mutta jos ovat muuten mulkkuja juoppoja ja vielä väkivaltaisiakin, niin sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:42"]On perinnön takia, mutta jos ovat muuten mulkkuja juoppoja ja vielä väkivaltaisiakin, niin sitten ei.
[/quote]
Ei ole. Rakastavia vanhempia ovat olleet. Olen rahanahne myönnettäköön ja siksi toivon heidän kuolemaa.
Vaikutat psykopaatilta. Toivottavasti kuolet enemmin kun vanhempasi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:42"]On perinnön takia, mutta jos ovat muuten mulkkuja juoppoja ja vielä väkivaltaisiakin, niin sitten ei.
[/quote]
Ei ole. Rakastavia vanhempia ovat olleet. Olen rahanahne myönnettäköön ja siksi toivon heidän kuolemaa.
[/quote]
Miksi et kysy voisiko osan perinnöstä saada ennakkoon, vetoa talousvaikeuksiin niin ehkä ymmärtäisivät.
Toivottavasti vanhempasi ehtivät tuhlata koko omaisuutensa ennen kuolemaansa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:42"]On perinnön takia, mutta jos ovat muuten mulkkuja juoppoja ja vielä väkivaltaisiakin, niin sitten ei.
[/quote]
[/quote]
Miksi et kysy voisiko osan perinnöstä saada ennakkoon, vetoa talousvaikeuksiin niin ehkä ymmärtäisivät.
[/quote]
Tai laita tilinumero someen ja kauhea nyyhkytarina lehteen "vanhempani eivät kuole enkä saa perintöä moneen vuoteen, en saanut edes rahankeräyslupaa"
On väärin, itse olet ap taloutesi sotkenut, vastenmielistä toivoa sen kuolemna kautta korjautuvan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:48"]Toivottavasti vanhempasi ehtivät tuhlata koko omaisuutensa ennen kuolemaansa.
[/quote]
Sitä tässä pelkäänkin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:38"]Minulle on tulossa paljon rahaa perinnöstä kun vanhemmat kuolee. Onko pahaa toivoa että kuolisi mahdollisimman pian? Taloudellisesti hieman vaikeaa joten perintörahat tulisi tarpeen. Kyllä olemme läheisiä vanhempien kanssa mutta rahasta olisi enemmän iloa kun vanhemmista.
[/quote]
Ethän sinä tiedä mitä on tulossa, voi olla että Saatkin vain lakiosan.
Eihän kukaan tosissaan näin toivo. Ja jos toivoo, niin on todella pelottava ihminen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:56"]Eihän kukaan tosissaan näin toivo. Ja jos toivoo, niin on todella pelottava ihminen.
[/quote]
Monikin toivoo. Ei sitä kehdata vain myöntää.
Toivottavasti sulle jää vaan lakiosa. Vanhemmat käyttäköön rahansa, tai testamentatkoon kodittomille kissoille. Oot sairas.
Mietin että monikohan ajattelee noin jotta pääsisi pois valvonnasta ja syyllistämisestä. Että saisi elää omalla tavallaan ilman arvostelua vanhempien taholta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:05"]Mietin että monikohan ajattelee noin jotta pääsisi pois valvonnasta ja syyllistämisestä. Että saisi elää omalla tavallaan ilman arvostelua vanhempien taholta.
[/quote]
o/
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:38"]
Minulle on tulossa paljon rahaa perinnöstä kun vanhemmat kuolee. Onko pahaa toivoa että kuolisi mahdollisimman pian? Taloudellisesti hieman vaikeaa joten perintörahat tulisi tarpeen. Kyllä olemme läheisiä vanhempien kanssa mutta rahasta olisi enemmän iloa kun vanhemmista.
[/quote] toivottavasti käy toisinpäin, vnahemmat saisi elää oooooiiiiiiiikein pitkän elämän. Hävytön oot.
On