Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäään litran leka viskiä mutta mikä merkki oliis hyvä?

Vierailija
04.03.2022 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin. Tuossa tilanteessa juoman maulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
2/8 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä viskien päämaussa on kaksi suuntaa, hedelmäisyys ja savuisuus/turpeisuus.

Itse pidän jälkimmäisestä, ja etsin sieltä alkon hyllyistä niitä mahdollismman savuisia ja turpeisia viskejä. Tollaseksi ns käyttöviskiksi. Sitten kun hyvää haluan niin skottilaiset single maltit sieltä savuisesta päästä (ardbeg, lagavulin, laphroaig...) mutta noille tulee jo helposti 60- yli satanen hintaa).

Jos tarkoitus vetää nopeasti litra jotain viskiä mausta viis, niin joku halpa ja kevyt (eli ei savuinen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chivas Regal on hyvää.

Vierailija
4/8 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän viskin mausta enkä joisi sitä noin 1l janojuomana tai vetelisi shotteja kuten jotain Kossua / Vodkaa tai Jallua voisi noin jopa juoda. Perus neutraali hyvä viski: Tullamore DEW on hyvä valinta ei liian savuinen viski ja hyvän makuinen eikä ole hinta liian kallis toisin kuin joku Ballantines Finest sitten mitä en itse joisi kuin ehkä kokikseen sekotettuna siinäkin maistuu savu liikaa, sopisi ehkä ruuanlaittoon vaikka paistaessa pekonia tuo savuinen Ballantines Finest saisi jotain hyödyllistä käyttöä liikaa savunmakua minusta, mutta makuasioitahan nuo ovat. Jos tavoitteena on vetää kännit niin senkun ostaa Alkon halvinta viskiä litra hinnaltaan.

Vierailija
5/8 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tai jälkeen valinnan, annapoa äänesi jalkaväkimiinoille, se on paras valinta.

Kaikki jotka pelkää venäjän hyökkäävän Suomeen, voisivat pienellä eleellä muutamassa minuutissa tehdä Suomalaisten henkiä säästävä eleen.

Käykää antamassa tukenne ottaa uudelleen käyttöön jalkaväki miinat kansalaisaloitteessa, mene heti, niin saadaan asia nopeasti etenemään.

Enää muutama tuhatta ääntä ja moni suomalainen henki säästyy, jos idästä hyökätään.

P.S. venäjällä on käytössä nämä miinat, miksi ei siis Suomella.

Ne ovat halpoja, tehokkaita ja nopeita asentaa hidastamaan etenemistä.

Linkkiä ei saa tänne laittaa, mutta copy paste vie lähelle

kansalaisaloite jalkaväkimiinojen palauttamiseksi 2954

Vierailija
6/8 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki Whiskey 100% Rye Malt. Sitä ei saa litran pullossa, mutta osta kaksi. 

Vierailija
7/8 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloviina.

Vierailija
8/8 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vähän loivempaa, siis ei kovin savuista tai tervaista, niin Cardhun 12 vuotias mallasviski voisi olla kelpo valinta.

Alkossa 0,7 litran leka hintaan 48,48 euroa. Ei paha.

Itse pyrin välttämään "peated" eli turveviskejä.

Makuasioita. Saa kiistellä.

Nyt on menossa Mossburnin omista sekoitteistaan tehty mallasviski.