Kuinka moni seksipalstailee töissä
Ja millainen työ kyseessä?
Tunnustan, että itse tulee tätä palstaa selailtua työajalla. Parhaillaankin istun toimistossa..
Kommentit (13)
M44 kirjoitti:
Etätöissä, luen välillä palstaa.
Sama. Mutta teen yleensä muutakin kuin vain luen palstaa...🤭 Etätyö on 2020-luvun parasta antia.
M44 kirjoitti:
Ootko koskaan runkannu etätöissä ollessa?
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Ootko koskaan runkannu etätöissä ollessa?
Olen, kuten myös työpaikan vessassa. Mut en koko päivää toki, ei siinä kauaa mene. Etätöissä on tullu muutaman kerran harrastettua seksiä myös puolison kanssa, kun hällä on sattunut vapaapäivä.
Enemmän täällä tuntuu juttua olevan normaalina työaikana kuin illasta vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän täällä tuntuu juttua olevan normaalina työaikana kuin illasta vapaalla.
Joo niin on. Sinkku-ukot juomassa ja varatut riitelee kännissä akkojensa kanssa
Juuri hieroin itselleni mahtavan orkun kesken etäpalaverin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa haeskelen tällaista fiilistä juuri, miehellä tietenkin vähän eri kun se tuottaa vähän sotkua mutta.... no se vaan tuntuu nyt niin hyvältä, ja kun on ihan vaan tiedotustilaisuus kyseessä niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kanssa haeskelen tällaista fiilistä juuri, miehellä tietenkin vähän eri kun se tuottaa vähän sotkua mutta.... no se vaan tuntuu nyt niin hyvältä, ja kun on ihan vaan tiedotustilaisuus kyseessä niin mikäs siinä.
Tuliko sotkua? :)
Oon vaatemyyjänä eräässä liikkeessä ja usein runkkailen spermat miesten housun- tai paidantaskuihin kun tyhjentelen sovituskoppeja vaatteista. Välillä selailen tätä palstaa ja runkkaan muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli, kiitos kysymästä... :P
Nautiskele itsekin kunnolla, jos vain mahdollista! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ;) Juu, lähestulkoon joka kerta etäpäivänä nautiskelenkin. Tänään vain olen harmillisesti toimistossa, mutta voi kai silti aina hieman harhailla ajatuksissaan muualle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ;) Juu, lähestulkoon joka kerta etäpäivänä nautiskelenkin. Tänään vain olen harmillisesti toimistossa, mutta voi kai silti aina hieman harhailla ajatuksissaan muualle..
Sama täällä, kuuluu pelin henkeen! ;) Ja läsnäpäivinä ne ajatukset on sitten missä on... siinä saa kerättyä fiiliksiä sitten.... kivoja harhailevia ajatuksia sulle!