Naisten älyttömät vaatimukset miesten suhteen
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1438219745971.html
Tässä on hyvä esimerkki. Valitettavasti tälläisiä vaatimuksia on tavis naisillakin. Miksi te naiset vaaditte kuun taivaalta. Olkaa realistista vai eikö hiirenkokoiset aivonne siihen riitä.
Kommentit (56)
Tosta nyt ei saa esimerkkiä muut kuin hiiren kokoiset aivot omaava.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1438219661316.html
Tässä on lisää. Esim yksi nainen vaatii suurempi tuloisen miehen. Ilmiselvä lompakkoloinen.
Näinhän se on. Olen katsonut sinkkuulaivaa ja läskileideilläkin korkeat vaatimukset. Mitä vittua kysympä vaan.
Jos te miehet huomaisitte muutkin kuin missin näköiset naiset niin törmäisitte ihan normaaleihin vaatimuksiin.
Mitä vitun väliä vaikka olis minkälaiset vaatimukset? Haluta saa aina, ja vaatia, sitten jäädä ilman jos ei vaatimuksiin sopivaa löydy. Älkää kitiskö siitä et joku toinen haluaa jotain muuta kuin juuri sinua.
T: ällö, ruma, läski
Kenelläköhän ne hiirenkokoiset aivot on, jos kuvittelee jonkun valtakunnan pahimman julkisuustyrkyn näkemysten edustavan koko naissukupuolta?
Miesten vaatimukset ovat taas että naisen kuuluisi olla seksuaalisesti hyvin halukas mutta silti neitsyt ja kokematon. Aiiivannn.. miesten vaatimukset ne ovatkin siis aivan todella vaatimattomia :D
Vaadin mitä vaadin, ja minulla on siihen oikeus. Olen aivan tyytyväinen elämääni myös ilman miestä, ja jos ei vaatimuksiani täyttävää tule vastaan, tyydyn olemaan yksin. Huonompaa en ota.
Samaa stooria saa lukea ihan täällä av-lompakkoloisten-palstallakin.
Pyhät Vulvat kuvittelevat olevansa koviakin saaliita prinsessaharhoineen.
Eilenkin oli ketju, jossa nämä prinsessaharhaiset mammat kuolasivat PIIRRETTYJÄ Disney-hahmoja.
Näin jalat maassa olevia mammoja palstalla pyörii.
Ainahan sitä vaatia saa, mutta sen vaan sanon että mokomat hutsut eivät tule koskaan saamaan minua - komeaa, rikasta, fiksua sekä muutenkin mukavaa miestä.
Mulla on seuraavanlaiset vaatimukset: Parta kasvaa, ei käytä deodoranttia tai muuta hajustetta mutta peseytyy säännöllisesti, haluaa seksiä kanssani rajusti ja usein, on ehdottomasti uskollinen, penis ei pieni eikä suuri, ei ympärileikattu, ei uskonnollinen, ei 'mammanpoika' (itsenäinen) osaa kotityöt itsekin mutta ei tarvitse niitä tehdä jos arvostaa panostani kotona kotitöissä, haluaa lapsia, ei pitkä (160-175cm) tekee työtä ja haluaa elättää perheen (normi duunarielämäntaso riittää).. Lisääki löytyis.. Mut mä löysin jo tällaisen miehen :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:39"]Kenelläköhän ne hiirenkokoiset aivot on, jos kuvittelee jonkun valtakunnan pahimman julkisuustyrkyn näkemysten edustavan koko naissukupuolta?
[/quote]
Ei mielipiteeni tähän perustu pelkästään. Olen sivistynyt mies ja lukenut laasasen juttuja. Siksipä te naiset suututte kun kerron totuuden.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:45"]
Mulla on seuraavanlaiset vaatimukset: Parta kasvaa, ei käytä deodoranttia tai muuta hajustetta mutta peseytyy säännöllisesti, haluaa seksiä kanssani rajusti ja usein, on ehdottomasti uskollinen, penis ei pieni eikä suuri, ei ympärileikattu, ei uskonnollinen, ei 'mammanpoika' (itsenäinen) osaa kotityöt itsekin mutta ei tarvitse niitä tehdä jos arvostaa panostani kotona kotitöissä, haluaa lapsia, ei pitkä (160-175cm) tekee työtä ja haluaa elättää perheen (normi duunarielämäntaso riittää).. Lisääki löytyis.. Mut mä löysin jo tällaisen miehen :)
[/quote]
Just. Sun ei tarvitse elättää perhettä millään tapaa? Lompakkoloinen.
Tunnen monta 40-kymppiä lähestyvää naista jotka vielä odottavat sitä jumaloivaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:42"]
Vaadin mitä vaadin, ja minulla on siihen oikeus. Olen aivan tyytyväinen elämääni myös ilman miestä, ja jos ei vaatimuksiani täyttävää tule vastaan, tyydyn olemaan yksin. Huonompaa en ota.
[/quote]
Näin juuri. Ei pitäisi kaivella ap:n eikä kenenkään muunkaan napaa, jos nainen on mieluummin yksin kuin miehen kanssa, jota ei alunperinkään ole halunnut. Miehet tekevät ihan samaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:55"]
Tunnen monta 40-kymppiä lähestyvää naista jotka vielä odottavat sitä jumaloivaa miestä.
[/quote]
Kirjoittelevatko katkerina av-palstalle? : )
[/quote]
Niin minäkin. Mutta ei kaikille löydy Sitä Oikeaa. Oleellista on osata nauttia elämästään, vaikka ei saavuttaisikaan unelmaansa.
Noi on siis trolleja. Ne haluaa esittää jotain kameroiden edessä, vähän sama kun 90-luvun girl power. En usko että kovin paljon yli 20-vuotiaat sanoo noin koko kansan kuullen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:04"]
[/quote]
Niin minäkin. Mutta ei kaikille löydy Sitä Oikeaa. Oleellista on osata nauttia elämästään, vaikka ei saavuttaisikaan unelmaansa.
[/quote]
Harlekiinikirjat luettuna ja Sinkkuelämää on lempisarjasi ?
Aina kannattaa ensin kurkottaa korkealle ja vasta sitten, jos epäonnistuu, tyytyä muuhun.