Naisten älyttömät vaatimukset miesten suhteen
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1438219745971.html
Tässä on hyvä esimerkki. Valitettavasti tälläisiä vaatimuksia on tavis naisillakin. Miksi te naiset vaaditte kuun taivaalta. Olkaa realistista vai eikö hiirenkokoiset aivonne siihen riitä.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:11"]Minun vaatimukseni miehen suhteen: raitis, ei polta ja liikkuu eses jotenkin. Ei ole väkivaltainen. Ei ole sovinisti eikä rasisti eikä kannata mitään ismiä. Seuraa maailman menoa, on kiinnostunut asioista, osaa keskustella. On minua pidempi. Ei ole liikalihava. On hyvä sängyssä, osaa ottaa naisen huomioon. On sopivan itsekäs (ei roiku minussa, antaa minun nähdä ystäviä tai siis ei tee siitä mitään numeroa, tekee itsekin asioita ilman minua). Tekee kotitöitä, antaa minun tehdä myös (niitä ns. miesten töitä) kommentoimatta mitään.
Nih :)
[/quote]
No huhuh. Rajaat jo 95% miehistä pois kun vaadit raivoraitista miestä. Olin oikeassa taas. Naiset vaatii älyttömyyksiä.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:11"]Minun vaatimukseni miehen suhteen: raitis, ei polta ja liikkuu eses jotenkin. Ei ole väkivaltainen. Ei ole sovinisti eikä rasisti eikä kannata mitään ismiä. Seuraa maailman menoa, on kiinnostunut asioista, osaa keskustella. On minua pidempi. Ei ole liikalihava. On hyvä sängyssä, osaa ottaa naisen huomioon. On sopivan itsekäs (ei roiku minussa, antaa minun nähdä ystäviä tai siis ei tee siitä mitään numeroa, tekee itsekin asioita ilman minua). Tekee kotitöitä, antaa minun tehdä myös (niitä ns. miesten töitä) kommentoimatta mitään. Nih :) [/quote] No huhuh. Rajaat jo 95% miehistä pois kun vaadit raivoraitista miestä. Olin oikeassa taas. Naiset vaatii älyttömyyksiä. ap
[/quote]
Olen jo naimisissa tällaisen miehen kanssa, joka on vielä paljon enemmän kuin tuossa listassa :)
(Ja en ole lestadiolainen. Listalta unohtui luonnollisesti hyvä hygienia ja ateismi. No okei, se on ismi mutta saa mennä poikkeuksena joka vahvistaa säännön). Oliko tuossa muita kohtia, joita ei muka voi mies toteuttaa? Viinilasillinen ruoan kanssa tai saunaolut ei kaada minunkaan maailmaa, mutta kivempi näin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:40"]Miesten vaatimukset ovat taas että naisen kuuluisi olla seksuaalisesti hyvin halukas mutta silti neitsyt ja kokematon. Aiiivannn.. miesten vaatimukset ne ovatkin siis aivan todella vaatimattomia :D
[/quote]
No eihän seksuaalinen halukkuus ja kokemattomuus ole toisiaan pois sulkevia vaihtoehtoja. Esim. oma tyttöystävä oli neitsyt ennen minua mutta haluaa päivittäin ja on vielä erittäinkin kokeilunhaluinen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:00"]
Ongelma näillä nirsoilla ei yleensä ole se, että eivät löydä tarpeeksi hyvää, vaan se, että eivät halua edes tutustua keneenkään, jollei ensitapaaminen ole kuin Hollywood-elokuvasta.
[/quote]
Edelleenkin se on vain heidän ongelmansa, ei sinun.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:00"]
Ongelma näillä nirsoilla ei yleensä ole se, että eivät löydä tarpeeksi hyvää, vaan se, että eivät halua edes tutustua keneenkään, jollei ensitapaaminen ole kuin Hollywood-elokuvasta.
[/quote]
Edelleenkin se on vain heidän ongelmansa, ei sinun.
[/quote]
En väittänytkään että se olisi minun ongelmani. Kommentoin ilmiötä. Ainoa mikä tuosta tekee minun ongelmani on, se että ärsyttää kuunnella nirsojen ruikutusta että eivät löydä tarpeeksi hyvää tai hyviä miehiä ei enää ole tms.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:40"]
Miesten vaatimukset ovat taas että naisen kuuluisi olla seksuaalisesti hyvin halukas mutta silti neitsyt ja kokematon. Aiiivannn.. miesten vaatimukset ne ovatkin siis aivan todella vaatimattomia :D
[/quote]
Eiköhän 99 prosenttia miehistä tyydy kuitenkin siihen että nainen on aktiivinen/aloitteellinen.
Se on jo todella todella iso juttu naisessa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:33"]
Jos te miehet huomaisitte muutkin kuin missin näköiset naiset niin törmäisitte ihan normaaleihin vaatimuksiin.
[/quote]
Mitkähän ne normaalit vaatimukset sitten on? Saako miehessä olla mitään vikaa?
Tuo on kyllä ihan myytti että tavisnaiset olisi jotenkin avoimempia tai helpommin lähestyttäviä. Yleensä parhaat vastaanotot saa niiltä joita itsekin pitää hyvännäköisenä. Joskus olen jotain tavista jututtanut ihan vaan sillä ajatuksella, että yritän olla sosiaalinen jos olen yksin baarissa, niin näiltä taviksilta on just tullut kaikkein tylyimmät vastaanotot.
Jos te miehet huomaisitte muutkin kuin missin näköiset naiset niin törmäisitte ihan normaaleihin vaatimuksiin.
[/quote]
Itse olen miehenä huomannut, että monella selvästi ylipainoisella naisella on kovemmat vaatimukset miesten suhteen kuin joillakin missinnäköisillä naisilla.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:45"]Ainahan sitä vaatia saa, mutta sen vaan sanon että mokomat hutsut eivät tule koskaan saamaan minua - komeaa, rikasta, fiksua sekä muutenkin mukavaa miestä.
[/quote]
Mitäköhän komea fiksu ja rikas mies tekee av-palstalla? Tarkoititko ruma ylipainoinen komerorotta äidin nurkissa?
En kyllä tajua miksi se tuntuu joillekuille olevan ongelma, jos nainen on mieluummin yksin kuin ottaisi jonkun miehen, jonka kanssa ei oikeasti viihdy.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:48"]
[/quote]
Itse olen miehenä huomannut, että monella selvästi ylipainoisella naisella on kovemmat vaatimukset miesten suhteen kuin joillakin missinnäköisillä naisilla.
[/quote]
niin, eikös se teidän gospelinne mennyt niin, että kauniit misukat loisivat lompakolla? kaunokaiset ottavat lähentelysi mielihyvin vastaan koska vihjaat olevasi rikas, mutta ne, joita herrasmiesmäiden kohteliaasti kutsut emakoiksi ja siiderivalaiksi, haluavat elämänkumppanin eivätkä kävelevää lompakkoa, ja hyljeksivät sinua.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:55"]
Tunnen monta 40-kymppiä lähestyvää naista jotka vielä odottavat sitä jumaloivaa miestä.
[/quote]
ihanko oikesti tunnet yli 300-vuotiaita??
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:45"]Ainahan sitä vaatia saa, mutta sen vaan sanon että mokomat hutsut eivät tule koskaan saamaan minua - komeaa, rikasta, fiksua sekä muutenkin mukavaa miestä.
[/quote] Miksi olet sitten vielä sinkku? Luulisi komealle ja fiksulle miehelle olevan ottajia jonoksi asti! :Dd
Moni naisten "vaatimuksista" on vain toiveita. Kun se oikea tulee kohdalle, ei haittaa vaikkei kaikkia kohtia täyttäisikään.
Minun vaatimukseni miehen suhteen: raitis, ei polta ja liikkuu eses jotenkin. Ei ole väkivaltainen. Ei ole sovinisti eikä rasisti eikä kannata mitään ismiä. Seuraa maailman menoa, on kiinnostunut asioista, osaa keskustella. On minua pidempi. Ei ole liikalihava. On hyvä sängyssä, osaa ottaa naisen huomioon. On sopivan itsekäs (ei roiku minussa, antaa minun nähdä ystäviä tai siis ei tee siitä mitään numeroa, tekee itsekin asioita ilman minua). Tekee kotitöitä, antaa minun tehdä myös (niitä ns. miesten töitä) kommentoimatta mitään.
Nih :)