Naisten älyttömät vaatimukset miesten suhteen
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1438219745971.html
Tässä on hyvä esimerkki. Valitettavasti tälläisiä vaatimuksia on tavis naisillakin. Miksi te naiset vaaditte kuun taivaalta. Olkaa realistista vai eikö hiirenkokoiset aivonne siihen riitä.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:38"]
Mitä vitun väliä vaikka olis minkälaiset vaatimukset? Haluta saa aina, ja vaatia, sitten jäädä ilman jos ei vaatimuksiin sopivaa löydy. Älkää kitiskö siitä et joku toinen haluaa jotain muuta kuin juuri sinua. T: ällö, ruma, läski
[/quote]
Ihan aluksi kannattaa siistiä kielenkäyttöä. Harva nainen viehättyy v_tun kuulemisesta, ihan vinkkinä vaan:)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:11"]
Minun vaatimukseni miehen suhteen: raitis, ei polta ja liikkuu eses jotenkin. Ei ole väkivaltainen. Ei ole sovinisti eikä rasisti eikä kannata mitään ismiä. Seuraa maailman menoa, on kiinnostunut asioista, osaa keskustella. On minua pidempi. Ei ole liikalihava. On hyvä sängyssä, osaa ottaa naisen huomioon. On sopivan itsekäs (ei roiku minussa, antaa minun nähdä ystäviä tai siis ei tee siitä mitään numeroa, tekee itsekin asioita ilman minua). Tekee kotitöitä, antaa minun tehdä myös (niitä ns. miesten töitä) kommentoimatta mitään.
Nih :)
[/quote]
Jes, kaikki natsaa. En ole siis ihan toivoton tapaus:D
M35
Suomalainen nainen on valmis sietämään mitä tahansa, kunhan mies on varakas.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:33"]
Jos te miehet huomaisitte muutkin kuin missin näköiset naiset niin törmäisitte ihan normaaleihin vaatimuksiin.
[/quote]
Vaimoni oli ensimmäinen nainen jonka tapasin ja ensimmäisestä illasta ruvettiin seurustelemaan ja siitä se lähti. 20 kymppisenä sitä ei paljon vaatimuksista tiennyt mitään. Pääasia oli että oli joku. Mukavasti on nämä 20 ekaa vuotta kuitenkin yhdessä mennyt.
Tuo ap:n linkissä olevan naisen rajoittuu mahdollisesti lukioon ja arvostele miehiä kun "päässä ei liiku mitäään".
Varmasti jokainen kuuta taivaalta tavoitteleva nainen tietää, että on olemassa riski, ettei kuuta saa. Mutta se on sitten naisen ongelma, ei kuun eikä kenenkään muun.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:55"]
Tunnen monta 40-kymppiä lähestyvää naista jotka vielä odottavat sitä jumaloivaa miestä.
[/quote]
ihanko oikesti tunnet yli 300-vuotiaita??
[/quote]
Suomi on liian vaikea kieli av-mammoille :D:D
Miehetkö ei olis iloisia jos ne naisystävät jumalois heitä?
13 000 väärää valintaa joka vuosi -ei se jumaloinutkaan mua.
Siis haluatteko te valittajat, että joku nainen teidät huolisi paremman puutteessa, kun ei haluamaansa saanut? Olisiko sitten hyvä?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:19"]
Siis haluatteko te valittajat, että joku nainen teidät huolisi paremman puutteessa, kun ei haluamaansa saanut? Olisiko sitten hyvä?
[/quote]
Reikä se on rinkelilläkin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:19"]
[/quote]
tuon johtopäätöksen vetää ihan väistämättä :/ kai se on heille sitten jotenkin ihanaa elämää. itse en mokomaan rupea. vaatimukseni ovat epäilemättä aika epärealistisia, mutta en suostu viettämään elämääni ihmisen kanssa joka ei minua miellytä. enkä ymmärrä miksi pitäisikään.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:24"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1438219661316.html Tässä on lisää. Esim yksi nainen vaatii suurempi tuloisen miehen. Ilmiselvä lompakkoloinen.
[/quote]
Ei nyt taida ihan peilata kaikkien naisten vaatimustasoa tälläisten anteliaiden medialorttojen vaatimukset.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:45"]
Ainahan sitä vaatia saa, mutta sen vaan sanon että mokomat hutsut eivät tule koskaan saamaan minua - komeaa, rikasta, fiksua sekä muutenkin mukavaa miestä.
[/quote]
Kaikkihan me tällä internetissä kovia tyyppejä ollaan.
Totuus on sitten toinen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:10"]
Moni naisten "vaatimuksista" on vain toiveita. Kun se oikea tulee kohdalle, ei haittaa vaikkei kaikkia kohtia täyttäisikään.
[/quote]
Niin, mutta kun ne vaatimukset alkaa lisääntyä parisuhteen aikana tai tulemaan ilmi?
Miksi pitäs ottaa joku "ihan hyvä". Oon suht nätti nainen, mulla elämä kunnossa. Täytin joku aika sitten 30v. Mun ikäiset miehet on yleensä varattuja, niillä on lapsia (mä en halua omia, enkä halua että miehelläkään on). En ole lapsivihaaja. Paljon oon nähnyt ongelmatapauksia. Joka päivä juodaan alkoholia, tupakointi on mulle ehdoton EI, mustasukkasuisuus ja huono hygienia ajaa mut pois. Ja pituus plussaa, oon kirahvi 176cm ja olis kiva jos mies olis sen 180cm. Liikaa vaadittu?
Ongelma näillä nirsoilla ei yleensä ole se, että eivät löydä tarpeeksi hyvää, vaan se, että eivät halua edes tutustua keneenkään, jollei ensitapaaminen ole kuin Hollywood-elokuvasta.
JOs noi on mahdottomia toiveita niin millaisia luusereita ne loput on?? Luojan kiitos itsellä on huippu mies.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:58"]
Miksi pitäs ottaa joku "ihan hyvä". Oon suht nätti nainen, mulla elämä kunnossa. Täytin joku aika sitten 30v. Mun ikäiset miehet on yleensä varattuja, niillä on lapsia (mä en halua omia, enkä halua että miehelläkään on). En ole lapsivihaaja. Paljon oon nähnyt ongelmatapauksia. Joka päivä juodaan alkoholia, tupakointi on mulle ehdoton EI, mustasukkasuisuus ja huono hygienia ajaa mut pois. Ja pituus plussaa, oon kirahvi 176cm ja olis kiva jos mies olis sen 180cm. Liikaa vaadittu?
[/quote]
Ei ole liikaa vaadittu, mutta 99 prosentin varmuudella käy/kävisi niin monen nuo kriteerit täyttävän miehen kohdalla, että toteaisit kuitenkin että mies ei vaan jotenkin ollut mun tyyppiä. Se on helppo tapa olla tyytymättä noihin kriteereihin pelkästään. Kun kuitenkin oikeasti odotetaan vielä sitä, että mies veisi jotenkin jalat alta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:55"]
Tunnen monta 40-kymppiä lähestyvää naista jotka vielä odottavat sitä jumaloivaa miestä.
[/quote]
Niin minäkin. Mutta ei kaikille löydy Sitä Oikeaa. Oleellista on osata nauttia elämästään, vaikka ei saavuttaisikaan unelmaansa.
[/quote]
Harlekiinikirjat luettuna ja Sinkkuelämää on lempisarjasi ?
[/quote]
Tulkitsit väärin. Siis minäkin tunnen nelikymppisiä naisia, jotka vielä toivovat löytävänsä toivomansa kaltaisen miehen. Minä olen omani jo löytänyt.