Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 24 olutta kolmessa illassa paljon?

Vierailija
30.07.2015 |

Oltiin just reissussa ja tuotiin muutama kessi olutta. Mies on vetänyt kolmessa illassa jo yhden keissin. Tiesin, että mies juo paljon, mutta ennen en ole laskeskellut noita määriä. 

Mitä itse tuumisitte tuollaisesta tahdista, jos se olisi jokapäiväistä (ei siis yksittäinen kerta, eikä loma-ajan tahti)?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon? Eikä ole.

Vierailija
2/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty täytyy pitää myös täysin alkoholittomia päiviä viikossa vähintään kaksi mieluiten neljä, niin eivät sisäelimet räjähdä.

Vierailija
4/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on ihan älytön määrä. Kuka jaksaa litkiä olutta tuollaisia määriä, paitsi alkoholisti? Tuskin sitä maun tai janon takia tuollaisia määriä juodaan. Hyi miten ällöttää ajatuskin, että mun kotona joku heiluisi haisevan kaljapullon kanssa joka ilta. Johan se lihottaa ja tuhoaa sisäelimiä ja vaikuttaa käytökseen ja ulkonäköönkin. Puhumattakaan siitä hajusta.

Vierailija
5/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon. Jos oikeasti arkitahti, eikä poikkeus, kyseessä on suurkuluttaja, todennäköisesti alkoholisti.

Vierailija
6/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä määrästä tulisi edes känniin. Turhaa tissuttelua.

Vierailija
7/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin on tottunut ja miten olut 'sulaa', itellä ei kroppa vetäisi noin montaa olutta, ja päiviä putkeen. Pöhöttää liikaa ja maha turpoaisi. Ei paljon jos on lomalla, ja tissuttelee päivän mittaan, mutta jos töiden jälkeen niin onhan tuossa hommaa juoda.

Viini suhteutettuna samaan annosmäärään saattaisi mennäkin itselle paremmin

Vierailija
8/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:33"]Mun mielestä tuo on ihan älytön määrä. Kuka jaksaa litkiä olutta tuollaisia määriä, paitsi alkoholisti? Tuskin sitä maun tai janon takia tuollaisia määriä juodaan. Hyi miten ällöttää ajatuskin, että mun kotona joku heiluisi haisevan kaljapullon kanssa joka ilta. Johan se lihottaa ja tuhoaa sisäelimiä ja vaikuttaa käytökseen ja ulkonäköönkin. Puhumattakaan siitä hajusta.
[/quote]
Ai 8 kaljaa illassa on paljon? Mä juon 12 illassa vähintään eikä se ole edes paljon. Ps en ole alkoholisti vaan suurkuluttaja sekä oluen hyvä ystävä.
M40

Vierailija
9/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en juo olutta, niin kysyn kuinka monta litraa tuo on/ ilta, onko A-olutta vai keppanaa? Mikä on kessi?

Jos mies on tolkkupäinen, niin nauttikoon oluistaan, varsinkin jos ovat sellaisia joita ei Suomesta saa.

Kiitos vastauksista ekoihin kysymyksiin. :)

Vierailija
10/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Ei mitään kohtuukulutusta enää ainakaan. Jos ei sitten jää hyvon harvinaiseksi tapaukseksi tuollainen tahti.

Vierailija
11/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on paljon. Kolme illassa esim saunan yhteydessä ei paljon mut jos joka ilta ni korkeintaan yks. Oisko alko ongelma? Voiko olla ottamatta jos pyydät?

Vierailija
12/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian paljon ja valitettavan moni suomalainen juo vielä enemmän. Kohtuukäytön rajana pidetään miehillä 24 annostaa viikossa, eikä enempää kuin 7 annosta päivässä.

Vierailija
13/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:33"]Mun mielestä tuo on ihan älytön määrä. Kuka jaksaa litkiä olutta tuollaisia määriä, paitsi alkoholisti? Tuskin sitä maun tai janon takia tuollaisia määriä juodaan. Hyi miten ällöttää ajatuskin, että mun kotona joku heiluisi haisevan kaljapullon kanssa joka ilta. Johan se lihottaa ja tuhoaa sisäelimiä ja vaikuttaa käytökseen ja ulkonäköönkin. Puhumattakaan siitä hajusta.
[/quote]
Ai 8 kaljaa illassa on paljon? Mä juon 12 illassa vähintään eikä se ole edes paljon. Ps en ole alkoholisti vaan suurkuluttaja sekä oluen hyvä ystävä.
M40
[/quote]

Jos sä juot 12 kaljaa illassa useasti viikon aikana niin olet kyllä alkoholisti.

Vierailija
14/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon, jopa loma-ajalle. Juhannuksena jne ihan ok, mutta kyllä normaali ihminen osaa olla myös juomatta. Plus tosta määrästä jatkuvasti kipattuna tulee ihan karsee pötsi. Yök.

Vierailija
15/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:33"]Mun mielestä tuo on ihan älytön määrä. Kuka jaksaa litkiä olutta tuollaisia määriä, paitsi alkoholisti? Tuskin sitä maun tai janon takia tuollaisia määriä juodaan. Hyi miten ällöttää ajatuskin, että mun kotona joku heiluisi haisevan kaljapullon kanssa joka ilta. Johan se lihottaa ja tuhoaa sisäelimiä ja vaikuttaa käytökseen ja ulkonäköönkin. Puhumattakaan siitä hajusta.
[/quote]
M40
[/quote]

Jos sä juot 12 kaljaa illassa useasti viikon aikana niin olet kyllä alkoholisti.
[/quote]
En ole. Olen suurkuluttuja mutta se ei tee minusta alkoholistia. Kaksi vitun eriasiaa.
M40

Vierailija
16/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:33"]Mun mielestä tuo on ihan älytön määrä. Kuka jaksaa litkiä olutta tuollaisia määriä, paitsi alkoholisti? Tuskin sitä maun tai janon takia tuollaisia määriä juodaan. Hyi miten ällöttää ajatuskin, että mun kotona joku heiluisi haisevan kaljapullon kanssa joka ilta. Johan se lihottaa ja tuhoaa sisäelimiä ja vaikuttaa käytökseen ja ulkonäköönkin. Puhumattakaan siitä hajusta.
[/quote]
M40
[/quote]

[/quote]
En ole. Olen suurkuluttuja mutta se ei tee minusta alkoholistia. Kaksi vitun eriasiaa.
M40
[/quote]

Höpö höpö. Katsetta peiliin ja tosiasiat tiskiin..

Vierailija
17/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:33"]Mun mielestä tuo on ihan älytön määrä. Kuka jaksaa litkiä olutta tuollaisia määriä, paitsi alkoholisti? Tuskin sitä maun tai janon takia tuollaisia määriä juodaan. Hyi miten ällöttää ajatuskin, että mun kotona joku heiluisi haisevan kaljapullon kanssa joka ilta. Johan se lihottaa ja tuhoaa sisäelimiä ja vaikuttaa käytökseen ja ulkonäköönkin. Puhumattakaan siitä hajusta. [/quote] Ai 8 kaljaa illassa on paljon? Mä juon 12 illassa vähintään eikä se ole edes paljon. Ps en ole alkoholisti vaan suurkuluttaja sekä oluen hyvä ystävä. M40 [/quote] Jos sä juot 12 kaljaa illassa useasti viikon aikana niin olet kyllä alkoholisti. [/quote] En ole. Olen suurkuluttuja mutta se ei tee minusta alkoholistia. Kaksi vitun eriasiaa. M40

[/quote]

Seli seli. Alkoholistit aina suuttuu kun niitä sanotaan alkoholisteiksi. Ne ei koskaan suostu myöntämään riippuvuutta, vaan selittelee sitä just tuolla "oluen ystävyydellä". Maun takia, joo joo. Densa. Haiset pahalle.

Vierailija
18/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle miehelle 6 pientä olutta viikonloppuiltaisin ei ole mikään ihmeellinen määrä. Jotkut saksalaiset tai britit juovat jokapäivä saman määrän tai enemmän, ainakin alkoholimäärässä mitattuna.

Vierailija
19/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 8 olutta illassa joka päivä on aika paljon. Sillä, mitä muut kuin miehesi siitä ajattelee tai on mieltä, ei ole mitään merkitystä. Alkoholisti ei parane nipottamalla ja nalkuttamalla vaan ainoastaan omasta vapaasta tahdostaan. Kukaan ei miehesi juomisille voi yhtään mitään ellei hän itse halua.

Vierailija
20/33 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:33"]Mun mielestä tuo on ihan älytön määrä. Kuka jaksaa litkiä olutta tuollaisia määriä, paitsi alkoholisti? Tuskin sitä maun tai janon takia tuollaisia määriä juodaan. Hyi miten ällöttää ajatuskin, että mun kotona joku heiluisi haisevan kaljapullon kanssa joka ilta. Johan se lihottaa ja tuhoaa sisäelimiä ja vaikuttaa käytökseen ja ulkonäköönkin. Puhumattakaan siitä hajusta. [/quote] Ai 8 kaljaa illassa on paljon? Mä juon 12 illassa vähintään eikä se ole edes paljon. Ps en ole alkoholisti vaan suurkuluttaja sekä oluen hyvä ystävä. M40 [/quote] Jos sä juot 12 kaljaa illassa useasti viikon aikana niin olet kyllä alkoholisti. [/quote] En ole. Olen suurkuluttuja mutta se ei tee minusta alkoholistia. Kaksi vitun eriasiaa. M40

[/quote]

Seli seli. Alkoholistit aina suuttuu kun niitä sanotaan alkoholisteiksi. Ne ei koskaan suostu myöntämään riippuvuutta, vaan selittelee sitä just tuolla "oluen ystävyydellä". Maun takia, joo joo. Densa. Haiset pahalle.

[/quote]

Sen jälkeen, kun olen lukenut täällä daijujen määritelmiä alkoholismista, tiedän, että todella suuri osa populasta pitää jo alkoholin juomista alkoholismina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme