Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kostaa yhdelle miehelle päästäkseni hänestä eroon

Vierailija
30.07.2015 |

...henkisesti. Hän sai minut pauloihinsa antamalla huomiota niin kauan, että ihastuin. Luulin hänen huomiotaan tunteiksi minua kohtaan ja tulin todella onnelliseksi. Kunnes mies pudotti pommin ja sanoi, ettei haluakaan minua tai suhdetta. 

Tämä tapahtui vaikka hänen piti tietää, että olen haavoittuvainen tällaisissa asioissa, siksi pelkkä hänen jättämisensä ei nyt riitä. Janoan kostoa. 

Toinen olisi tietenkin kertoa hänelle, että olin haavoittuvainen ja koin hänen vain hyväksikäyttäneen minua. Vedota tavallaan hänen omatuntoonsa ja tunteisiinsa hänen tehtyään virheen, koska ei se nyt ihan pelkkä vahinko olllut. Mutta minun on aika vaikea puhua sellaista hänelle, koska mun on vaikea puhua siitä puolesta kenellekään. Mutta haluan, että hän kärsii, niin kuin minäkin olen kärsinyt hänen takiaan. Kosto elää!

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:19"]

Eli suomeksi annoit seksiä miehelle ja kuvittelit saavasi parisuhteen ja nyt vituttaa?

[/quote]

En antanut seksiä, mutta olemme kyllä tavanneet ja käyneet kahvilla ja näin. Ihastuin ja toivoin saavani rakkautta ja vituttaa kun toisen huomio olikin hänen itsetuntonsa pönkitystä, vaikka hänen piti tietää, että se vain haavoittaa.

ap

Vierailija
2/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:13"]

Ja sä luulet että sitä äijää enää kiinnostaa mitä uliset?

[/quote]

Kyllä se ystävää, joka hänestä välitäää olisi kaivannut. Hänellä ei ole sellaisia juurikaan ja olen ymmärtänyt, että naissellainen olisi mieluinen. Sen vain voisi sitten ihan sanoa tutustuessa, eikä mitään hurmaavaa huomiota antaa. Normaali mies kaipaisi siinä vaiheessa jo muutakin, kuin YSTÄVÄÄ. Siihen kohtaan voisin iskeä jos nyt jotakin teen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:17"]

"Kunnes mies pudotti pommin ja sanoi, ettei haluakaan minua tai suhdetta" "Tämä tapahtui vaikka hänen piti tietää, että olen haavoittuvainen tällaisissa asioissa, siksi pelkkä hänen jättämisensä ei nyt riitä" Kultapieni et sä voi miestä "jättää" jos se ei alunperinkään halunnut olla sun kanssa.

[/quote]

On laittanut nimipäiväonnittelut ja muuttanut aikataulujaan voidakseen tavata. Tosin on sitten tehnyt päinvastaistakin, kun hänelle sopii tehdä oharit ja antaa vaikutelma(?) että mä en ole hänelle tärkeä. Koen silti, että se odottaa, että hän ois minulle. Siksi kosto.

ap

Vierailija
4/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaisen ihmisen teot satuttavat, joka on itselle merkityksellinen. Eli kostosi menee hukkaan ja kidutat itseäsi myrkkyjuonia punoessasi.

Vierailija
5/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:04"]

Vain sellaisen ihmisen teot satuttavat, joka on itselle merkityksellinen. Eli kostosi menee hukkaan ja kidutat itseäsi myrkkyjuonia punoessasi.

[/quote]

Kyllä mä olen hänelle merkityksellinen, tiedän sen. Siksi juuri haluaisinkin kostaa, kun ei tästä nyt näytä mitään tulevan. Se idiootti satutti minua! Jos se luulee, että kaikki on nyt hyvin niin se on väärin kuviteltu! Ei todellakaan ole. 

ap

Vierailija
6/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi klassinen tapa kostaa olisi jatkaa suhdetta siihen suuntaan, mihin toinen haluaa, vaikka se loukkaiskin itseä, eli olisin hänelle ystävä ja olkapää ja kuuntelija ties mikä, ja sitten kun oikein mitta tulis täyteen, niin sanoisi vaikkapa: ei nähdä enää koskaan. Olit minulle roskan arvoinen. Mutta huonoa tuossa ois se, ettei se koskaan tajuais, mistä kosto johtui, joten se ei käy.

ap

Vierailija
7/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että sillä olis ollut kuitenkin pieni kulli. Teki sulle oikeestaan palveluksen.

Vierailija
8/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhainen Pyhä Vulva kopsahtanut alas ansiottomalta itse kuvittelemaltaan jalustalta. Byhyy.

Vierailija
9/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla, paras kosto on että unohdat koko tyypin. Se että haluat kostaa, olet katkera vaan lisää tämän tyypin "itsetuntoa". Pienen kolauksen itsetunnolle voisi antaa se ettei kaikki naiset jääkään itkemään perään.

Vierailija
10/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi annoit seksiä miehelle ja kuvittelit saavasi parisuhteen ja nyt vituttaa?

[/quote]

Ja onko tämä sellaisen miehen kommentti, jolle on käynyt niin, että olet mennyt sänkyyn naisen kanssa, jonka tolet saattanut arvella olevan ihastunut sinuun, mutta munasi kutsu voitti ihmissuhteen ja elämän tunnepuolen arvostamisen ja nähnyt hänen sydämensä särkyvän ja nyt huonoissa omissatunnoissasi sitten koitat vierittää syyn naisen sydänsuruihin hänelle? Ai kun miehekästä.

ap

Vierailija
11/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:15"]

Ajattele, että sillä olis ollut kuitenkin pieni kulli. Teki sulle oikeestaan palveluksen.

[/quote]

En todellakaan arvostele ihmisiä kullin koon mukaan. Olin (olen) häneen rakastunut ja hän kelpaisi (tai olisi kelvannut) minulle kokonaisuutena. Mutta voinhan mä tietty koittaa kuvitella, että seksi ei olisi sujunut yhtään. Mutta kun se oli iso syy, miksi rakastuin, miten hän siinäkin minuun suhtautui (ei kiirehtien).

ap

Vierailija
12/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se hullu ämmä jolla on jo oma mies, mutta hautoo kostoa jollekin toiselle miehelle, joka ei lämmennyt sinulle? Mene jo vihdoin hoitoon ja lopeta näiden aloitusten tehtailu.

Vierailija
13/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:17"]

anna olla, paras kosto on että unohdat koko tyypin. Se että haluat kostaa, olet katkera vaan lisää tämän tyypin "itsetuntoa". Pienen kolauksen itsetunnolle voisi antaa se ettei kaikki naiset jääkään itkemään perään.

[/quote]

Niin no tätä olen nyt menestyksellä 7 kk toteuttanut, mutta kun en vaan pääse irti. En millään.

ap

Vierailija
14/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:25"]

Oletko sä se hullu ämmä jolla on jo oma mies, mutta hautoo kostoa jollekin toiselle miehelle, joka ei lämmennyt sinulle? Mene jo vihdoin hoitoon ja lopeta näiden aloitusten tehtailu.

[/quote]

En ole.

ap

Vierailija
15/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iso tyttö jo, joten olisiko aika kasvaa aikuiseksi?! Tämä on ehkä typerintä mitä olen koskaan kirjoittanut, mutta kirjoitan sen silti, en osaa sanoa sitä paremmi. Jos aikuisten leikkeihin lähtee niin se leikki pitää myös kestää. Kaikki ei aina mene tismallaleen niin kuin itse haluaa tai ohjekirjoissa sanotaan niin ei silloin kiukutella kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit.

Vierailija
16/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista. Kun ei se maailma pyörinytkään sun pimpuroisen ympärillä.

Vierailija
17/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitalakilaukaus!

Vierailija
18/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:28"]

Olet iso tyttö jo, joten olisiko aika kasvaa aikuiseksi?! Tämä on ehkä typerintä mitä olen koskaan kirjoittanut, mutta kirjoitan sen silti, en osaa sanoa sitä paremmi. Jos aikuisten leikkeihin lähtee niin se leikki pitää myös kestää. Kaikki ei aina mene tismallaleen niin kuin itse haluaa tai ohjekirjoissa sanotaan niin ei silloin kiukutella kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit.

[/quote]

Kyllä mä saan kostaa jos toinen tulee kääntämään puukkoa mun haavoissani ja leikkii, ettei tehnyt mulle ollenkaan kipeää. On aivan eri asia, jos toimitaan puhtaalta pöydältä, eli kumpikin vilpittömästi, mutta huijata toista omilla tunteillaan ei ole mitään normaalia. Se on sairasta. Ei se lopeta, jos ei sitä stoppia laita kukaan. Mutta en itsekään osaa ja se sattuu joka päivä.

ap

Vierailija
19/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:50"]

[/quote]

En antanut seksiä, mutta olemme kyllä tavanneet ja käyneet kahvilla ja näin. Ihastuin ja toivoin saavani rakkautta ja vituttaa kun toisen huomio olikin hänen itsetuntonsa pönkitystä, vaikka hänen piti tietää, että se vain haavoittaa.

ap

[/quote]

Voi voi.. kun miehetkin saavat sadoilta naisilta huomiota, koska naiset yleisesti ovat huomiohuoria ja kaipaavat sitä huomiota, vaikka eivät olisi kiinnostuneita. Sait maistaa naisten omia lääkkeitä.

get over it.

Vierailija
20/166 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:29"]

Voi toista. Kun ei se maailma pyörinytkään sun pimpuroisen ympärillä.

[/quote]

Tajuatko sinä kullisi esittelijä, etten kaivannut seksiä? 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi