Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen istunut taas tänään ihan liikaa :(

Vierailija
29.07.2015 |

Miten saan itseni ns. ylös ja aktiivisemmaksi? Mulla on aina ihan hirveän huono omatunto tästä istumisesta ja laiskottelusta. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun ylös ja menoks! Tee vaikka aluks pieniä kävelyjä, kuulokkeet korville ja lempimusa soimaan. Jos et ole liikkunut, aloita lyhyillä matkoilla ja lähde pikkuhiljaa pidentämään. Lupaan että huomaat pian nauttivasi siitä ja tulee muutenkin positiivisempi fiilis. Kunhan vain aluksi pakotat itseni tekemään tuon joka päivä! Pian se on mukava tapa. Ole päättäväinen!

Vierailija
2/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. On meitä muitakin, jotka ovat olleet pikkuisen liikaa koneella:)

Vierailija
4/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti aamulla, niin sitten on päivän hyvä työ tehty ja voit sen jälkeen laiskotellakin.

Vierailija
5/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoita pelkästään sitä liikuntaa/kuntoilua. Vaan että en saa mitään aikaiseksi, istun vain koneella. Voisi vaikka sisustaa tai käydä vaikka kaupungilla, harrastaa jotain jne. Olla siis aktiivisempi kaikilta osin eikä vain aina jämähtää kotiin istumaan...

ap.

Vierailija
6/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:20"]

En nyt tarkoita pelkästään sitä liikuntaa/kuntoilua. Vaan että en saa mitään aikaiseksi, istun vain koneella. Voisi vaikka sisustaa tai käydä vaikka kaupungilla, harrastaa jotain jne. Olla siis aktiivisempi kaikilta osin eikä vain aina jämähtää kotiin istumaan...

ap.

[/quote]

Täällä on kohtalotoveri! Pelkkä ajatuskin esim. ulos lähtemisestä tai mistä vaan väsyttää :( En vain saa aikaiseksi tehdä asioita, joita olen lykännyt jo pitkään. Jokin harrastus tai muu mukava tekeminen olisi kiva löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi