Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vain löhöää kesälomallaan

Vierailija
04.08.2015 |

On jo kaksi viikkoa vain lojunut vuorotellen sängyssä ja sohvalla. Ei innostu mistään ja suostuu poistumaan kotoa korkeintaan ruokakauppaan (ja kerran baariin), lopetti urheiluharrastuksensakin loman ajaksi. Valvoo myöhään ja herää joskus iltapäivällä. Sanoo ettei mikään ole vialla, ei kuulemma vain kiinnosta tehdä mitään. Itse puuhailen omia juttujani, kohta varmaankin lähden yksin mökille ja ehkä johonkin reissuunkin, kotona ollessa en jotenkin osaa olla ärsyyntymättä tuosta saamattomuudesta.

Tuntuu, että miehen elämänhallintakyky katosi heti, kun ei käy säännöllisesti töissä. On kyllä kertonut olleensa stressaantunut töistä, mutta kai nyt kahdessa viikossa jo jonkin verran ehtii latautua...? Vaikuttaa kuitenkin siltä, että loppulomakin tulee sujumaan samoissa merkeissä. Ehkei miehellä vaan ole enää mitään ambitioita. :( En malta odottaa, että mies palaisi töihin.

Jokainen saa tietysti viettää lomansa miten parhaaksi näkee, eikä meillä ollut mitään lukkoon lyötyjä suunnitelmia loman vietosta, vaikka reissuun lähdöstä puhetta olikin. Halusin vain johonkin purkaa ärsytystäni.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea miehellesi, saa relata haluamallaan tavalla.

Vierailija
2/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku, niin saan goisata vaikka iltakuuteen, eikä kukaan tule nalkuttamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana loma miehellä :-)

Vierailija
4/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tahtoi rentoutua kunnolla lomalla, eikä juosta paikasta toiseen stressaamalla lomasuunnitelmien kanssa

Vierailija
5/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi, mun unelmaloma on just samanlainen. Paras viikko oli kun mies vei lapset anopin mökille, vähän koitin esittää että tulee ikävä, mutta ei oikeasti edes tullut. Nukkua puoli kahteen, syödä just silloin kun itseä nälättää, hengata collareissa ja resuisessa topissa. Lukea kirjoja ja hengata netissä, ihan unelmaa. 

Vierailija
6/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, nyt ärsyttää jo vähemmän!

ap

Vierailija
7/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis lomaa, viettäisin sen juuri noin, mutta ei auta, tarvii painaa hommaa koko kesä kun sitä riittää. Jos muija tahtois tehdä jotain muuta lomallaan, niin ihan vapaasti!

Vierailija
8/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ollut stressiä, kestää siitä toipuminen ja pari viikkoa. Itse olen aivan "tööt" pari ensimmäistä lomaviikkoa, vasta olen nollannut aivot ja kehon.

Ja kannattaa muistaa, että kukin meistä rentoutuu tavallaan: yhdelle se on juuri sitä, ettei ole mitään aikatauluja ja saa vain maata, toinen haluaa suorittaa ja touhuta. Hankalaa tietenkin, jos parisuhteessa tarpeet eivät kohtaa. Mitä jos juttelisitte asiasta? Kompromisseja siis. 

Vierailija
9/20 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä viikkoa autolomalla pitkin Pohjoismaita. Telttailua, vaeltelua,  vuokramökkeilyä ja helvetinmoisia autosiirtymiä kakaroiden taistellessa takapenkillä.

Ei helvetti, miten annoin itseni ylipuhua tähän. Ja kuten arvata saattaa, minä perheenpäänä olen reissun maksaja 80% osuudella.

Mutta ensi kesänä, silloin röhnötän soffalla koko loman ja josjoku vinkuu ettei käy, niin muistutan tästä kesästä...

Vierailija
10/20 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma. Kirjoitinkin palstalle muutama viikko sitten. Nyt ukko on taas töissä ja mulla on ollut mukavaa ilman ankeuttajaa. Ei tässä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Astrologisesti katsottuna ei ehkä ihme, että on kurjaa, kun tuolla tähtitaivaalla on Jupiter ja Saturnus neliössä ja Neptunuskin huitelee huonosti. - Odotetaan aikaa parempaa tai sitten on ryhdyttävä toimiin.

Vierailija
11/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rentoutuu

Vierailija
12/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
13/20 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Vierailija
14/20 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva

Ja tuon takia nostit 6 vuotta vanhan ketjun.

Vierailija
15/20 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia meille ap, et todellakaan ole yksin. Ällö vössykkä on meilläkin, tosin pari kk jäljellä, sitten lähden. Ei tuu ikävä.

Vierailija
16/20 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa tästä syystä en kykene parisuhteeseen. Kaikki akat haluaa täyttää kaiken vapaa-ajan jollain "puuhastelulla" ja menoilla. On toki poikkeuksiakin, mutta niitä ei tapaa koska viihtyvät samoin omissa oloissaan:D Kauhulla kuuntelen varattujen kaverieni vkloppu ja lomasuunnitelmia. Vapaa-aikakin tuntuu olevan nykyään suorittamista eikä esim. ajattelemiselle jää mitään tilaa ihmisen elämässä.

Vierailija
17/20 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten laiska mies!

Vierailija
18/20 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se AP:n mies rentoutuu kuudetta vuotta ?

Vierailija
19/20 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää liikehtiä toimeliaasti myös loman aikana. Mielellään joku työkalu kädessä, jonka käytön osaaminen viestii teknisten asioiden hallintaa.

Vierailija
20/20 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätänä orjaruoska napsuu lomallakin, on se kun ei saa koskaan rentoutua kunnolla jos naisen kanssa on!