Kuuluuko nykyäänkin treffeillä olla maksajana se parempituloinen?
Vaiko aina ja ikuisesti mies?
Tuli vaan mieleen kun esim. lääkäreistä enemmistö alkaa olla naisia, eli yhä useammalla naisella on keskivertomiestä paremmat tulot.
Enkä ole kiinnostunut olemaan naisen elätti, siitä ei ole kyse.
Kommentit (27)
se maksaa, joka kutsuu treffeille
Ketju todistaa taas kerran väitteeni todeksi, palsta on täynnä lompakkoloisia.
Onko niillä lääkärinaisilla välttämättä huonompituloiset miehet? Ehkä heidän miehensä ovat vielä parempituloisia lääkäreitä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:59"]
Opiskeluaikoina seurustelin yhden naisen kanssa, joka sai luonasseteleitä. Juuri koskaan ei käyttänyt niitä työaikanaan. Työpaikan lähistöllä ei edes ollut juuri ruokapaikkoja. No kulutimme nuo setelit yhdessä, ei minulla opiskelijana olisi ollut varaa tarjota ravintolassa useampia kertoja viikossa. Mutta naiselle ei mitenkään sopinut, että hän maksaisi. Se vaan oli mahdoton ajatus ja ihan suomalainen hän oli. No hän antoi lounarit minulle ja minä sitten miehenä maksoin niillä. Hän oöisi oikeasti hävennyt silmät päästään jos olisi ravintolassa joutunut maksamaan. Tämä ei nyt ihan tuore asia enää ole.
[/quote]
Tämä. Kuolisin häpeään, jos minun täytyisi maksaa. Annankin miehelle aina rahat ennen ravintolaan menoa, joilla sitten maksaa. Mies maksaa kyllä yhtä usein. Olemme jo keski-ikäisiä ja vuosikymmeniä olleet yhdessä.
[/quote]
mitä helvettiä? tasa-arvo ei taida olla sinun kuppi teetä?
[/quote]
Ei ole ei.
Olen opettanut pojalle että treffeillä kumpikin maksaa oman laskunsa.
Mun mielestä molempien pitäisi olettaa, että kumpikin maksaa omansa, mutta toki jos toinen on huomattavasti rikkaampi, tuntuu ihan luontevalta jos hän maksaa toisen kuluja. Silti tuntuisi oudolta ja hyväksikäytöltä, jos kutsuttu maksaisi kutsujan laskun, eli toinen kutsuisi itsensä ilmaiselle illalliselle tms. Toki tuntuisi myös oudolta, jos huomattavasti köyhempi kutsuja maksaisi kutsutun laskun.