Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko nykyäänkin treffeillä olla maksajana se parempituloinen?

Vierailija
29.07.2015 |

Vaiko aina ja ikuisesti mies?

Tuli vaan mieleen kun esim. lääkäreistä enemmistö alkaa olla naisia, eli yhä useammalla naisella on keskivertomiestä paremmat tulot.

Enkä ole kiinnostunut olemaan naisen elätti, siitä ei ole kyse.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tottakai. Riippumatta osapuolten varallisuudesta tai mistään muustakaan.

Vierailija
2/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jokainen voi maksaa itse omia kulujaan? Ei kait naisen pidä olla elätti, tai että jonkun kuuluu lähtökohtaisesti maksaa hänen seurastaan? Minusta treffeillä voisi käydä periaatteella että ollaan tasaveroisia ja tasa-arvoisia ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:38"]

Mies tottakai. Riippumatta osapuolten varallisuudesta tai mistään muustakaan.

[/quote]

Sama.

Vierailija
4/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietysti.

Vierailija
5/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu maksaa.

Vierailija
6/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan aina, että kumpikin maksaa omansa. Tietysti se tekee vaikutuksen ja on kohteliasta, jos toinen tarjoutuu maksamaan mutta ei ole mikään oletus. Treffi-vaiheessa ei välttämättä edes tiedä tarkkaan toisen varallisuutta, eikä sillä minusta ole merkitystä tähän.

Vierailija
7/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaatinut saada maksaa omat syömiseni treffeillä, mielestäni on ok, jos ruuan jälkeen käydään "yhdellä" ja mies haluaa tarjota vaikka ensimmäiset.. mutta ei tottavie tarjoa koko iltaa!

Vierailija
8/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nainen edellyttää miehen maksavan hänenkin kulunsa treffeillä. Sama varmaan jatkuu avioliitossa...

Vierailija
9/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin , että 50-50  paitsi jos toinen on huomattavasti varakkaampi hän maksaa.  eihän siinä olisi järkeä jos veisin madonnan treffeille, että minä tarjoaisin :D

Vierailija
10/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä olis kiva, että mies. Ja joskus jollain spesiaalikerroilla veis ulos. Muulloin kumpi vaan vuorollaan ja jos isoa tuloeroa, rikkaampi ehkä useammin, jos haluaa.

Vierailija
11/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa. 

Vierailija
12/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstan enemmistö on yleensä sitä mieltä, että sukupuolesta riippumatta kutsuja maksaa. Samat henkilöt ovat sitä mieltä, että miehen tulee tehdä aloite. Näin saadaan kätevästi miehestä maksaja vaikuttamalta elätiltä.

Vierailija
13/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, nuo tasa-arvon kukkaset. Ensin itketään tasa-arvon perään kunnes tulee treffien aika jossa pippeli ilmeisesti määrittää maksajan. 

Vierailija
14/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu elämän tilanteesta.

Vierailija
15/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina seurustelin yhden naisen kanssa, joka sai luonasseteleitä. Juuri koskaan ei käyttänyt niitä työaikanaan. Työpaikan lähistöllä ei edes ollut juuri ruokapaikkoja.
No kulutimme nuo setelit yhdessä, ei minulla opiskelijana olisi ollut varaa tarjota ravintolassa useampia kertoja viikossa.
Mutta naiselle ei mitenkään sopinut, että hän maksaisi. Se vaan oli mahdoton ajatus ja ihan suomalainen hän oli. No hän antoi lounarit minulle ja minä sitten miehenä maksoin niillä.
Hän oöisi oikeasti hävennyt silmät päästään jos olisi ravintolassa joutunut maksamaan.
Tämä ei nyt ihan tuore asia enää ole.

Vierailija
16/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minusta on ok että omat eväät maksetaan. Sitten kun seurustellaan jo ja käydään syömässä niin rikkaampi maksaa. Olen nainen ja tienaan muutamat satasen enemmän kuukaudessa kuin mieheni, maksan niillä treffikuluja, koska se on extrarahaa jota voi juuri siihen treffailuun käyttää. :)

Vierailija
17/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:59"]

Opiskeluaikoina seurustelin yhden naisen kanssa, joka sai luonasseteleitä. Juuri koskaan ei käyttänyt niitä työaikanaan. Työpaikan lähistöllä ei edes ollut juuri ruokapaikkoja. No kulutimme nuo setelit yhdessä, ei minulla opiskelijana olisi ollut varaa tarjota ravintolassa useampia kertoja viikossa. Mutta naiselle ei mitenkään sopinut, että hän maksaisi. Se vaan oli mahdoton ajatus ja ihan suomalainen hän oli. No hän antoi lounarit minulle ja minä sitten miehenä maksoin niillä. Hän oöisi oikeasti hävennyt silmät päästään jos olisi ravintolassa joutunut maksamaan. Tämä ei nyt ihan tuore asia enää ole.

[/quote]

Tämä. Kuolisin häpeään, jos minun täytyisi maksaa. Annankin miehelle aina rahat ennen ravintolaan menoa, joilla sitten maksaa. Mies maksaa kyllä yhtä usein. Olemme jo keski-ikäisiä ja vuosikymmeniä olleet yhdessä.

Vierailija
18/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Vierailija
19/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:59"]

Opiskeluaikoina seurustelin yhden naisen kanssa, joka sai luonasseteleitä. Juuri koskaan ei käyttänyt niitä työaikanaan. Työpaikan lähistöllä ei edes ollut juuri ruokapaikkoja. No kulutimme nuo setelit yhdessä, ei minulla opiskelijana olisi ollut varaa tarjota ravintolassa useampia kertoja viikossa. Mutta naiselle ei mitenkään sopinut, että hän maksaisi. Se vaan oli mahdoton ajatus ja ihan suomalainen hän oli. No hän antoi lounarit minulle ja minä sitten miehenä maksoin niillä. Hän oöisi oikeasti hävennyt silmät päästään jos olisi ravintolassa joutunut maksamaan. Tämä ei nyt ihan tuore asia enää ole.

[/quote]

Tämä. Kuolisin häpeään, jos minun täytyisi maksaa. Annankin miehelle aina rahat ennen ravintolaan menoa, joilla sitten maksaa. Mies maksaa kyllä yhtä usein. Olemme jo keski-ikäisiä ja vuosikymmeniä olleet yhdessä.

[/quote]

mitä helvettiä? tasa-arvo ei taida olla sinun kuppi teetä?

Vierailija
20/27 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun menen naisen kanssa treffeille, niin pyydän edellisen vuoden veroilmoituksen mukaan ja otan itse myös. Sitten kun maksun aika tulee, niin maksamme verotietojen mukaan laskun suhteessa tasan. Kuitenkin siinä tapauksessa, että toinen on ottanut kalliimmat ruuat tai juomat, niin silloin kerrotaan ensin halvemman annoksen hinta kahdella ja maksetaan tämä sitten suhteessa tulojen mukaan. Tämän jälkeen lasketaan kalliimman ja halvemman annoksen hinnan erotus, eli jäljelle jäävä lasku, joka maksetaan siten, että kalliimmin syönyt maksaa tulojensa suhteessa (2:3)xtulokerroin ja halvemmin syönyt maksaa tällöin kolmasosan tästä ruoasta, jälleen suhteutettuna verotettuihin tuloihin. Kahden henkilön tulokertoimien yhteenlasketuksi summaksi lasketaan aina yksi, jolloin ylijäämiä ei jää. Mahdolliset sentinpyöristykset tulkitsemme edullisemmin syöneen eduksi. Näin on ruokailu tasapuolista, eikä jää kenellekään paha mieli jälkeenpäin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi