SUOSTUISITKO MUUTTAMAAN JOS
Suostuisitko itse vanhempana muuttamaan, jos lapsesi sitä toivoo?
Jepulis. Olen tänä syksynä lukion aloittava tyttö ja haluaisin muuttaa täältä syrjäkylältä lähemmäs keskustaa. En suinkaan yksin, vaan koko kolmihenkisen perheen voimin!
Mahdollisen muuton toteutuessa vanhempien työmatkat ja minun koulumatkani lyhenisi, kaupat olisi lähempänä ja oletettavasti vähemmän pihaa hoidettavana ja pienempi koti siivottavana.
Onko tämä nyt ihan hullu ajatus, uskallanko edes mainita porukoille muuttohalukkuudestani? Etteivät vaan loukkaantuisi.. sitä koskaan tiedä.
Kommentit (2)
Muuttaisin. Toki se riippuisi myös siitä saadaanko talo kaupaksi, mutta en ole rakastunut talooni niin, etten voisi muuttaa lapsieni takia muualle.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:02"]Suostuisitko itse vanhempana muuttamaan, jos lapsesi sitä toivoo?
Jepulis. Olen tänä syksynä lukion aloittava tyttö ja haluaisin muuttaa täältä syrjäkylältä lähemmäs keskustaa. En suinkaan yksin, vaan koko kolmihenkisen perheen voimin!
Mahdollisen muuton toteutuessa vanhempien työmatkat ja minun koulumatkani lyhenisi, kaupat olisi lähempänä ja oletettavasti vähemmän pihaa hoidettavana ja pienempi koti siivottavana.
Onko tämä nyt ihan hullu ajatus, uskallanko edes mainita porukoille muuttohalukkuudestani? Etteivät vaan loukkaantuisi.. sitä koskaan tiedä.
[/quote]
En. Olemme valinneet kotimme loppuelämän kodiksi. Rakensimme talon paikalle, jollaista ei helposti löydä vastaavaa.
Sinäkin olet jo lukioikäinen ja kohta muutat pois kotoa. Muutaman vuoden takia ei kannata muuttaa. Mitäs jos vanhempasi tykkäävät asua juuri siellä missä nyt asutte? Miksi heidän pitäisi muuttaa koska kohta kuitenkin muutat omillesi asumaan. Olet jo lähes aikuinen.