Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään sijoitussalkkuni sukelsi 1400 euroa

Vierailija
03.03.2022 |

Pitäisiköhän alkaa pikkuhiljaa myymään? Se kestää enää vain muutaman päivän plussalla jos samaa tahtia mennään alas.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nous tänään pohjois-Amerikan rahastot. Onkoha salkunhoitaja sijottanu aseyhtiöihin, lol

Vierailija
22/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla edes katsoa. Pari päivää sitten oli -5000

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vttu kuule myy!

Tuu sit vaihteeksi vaikka kysymään mitä teen niillä rahoilla!

Voin vastata siihenkin tässä samalla: Kuule, tee vttu ihan mitä haluat!

Vierailija
24/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin hyvään aikaan loppuvuodesta ja ostin kiinteää omaisuutta. Nyt olen ostellut hieman mm sampo, kone, metso outotec, neste.

Vierailija
25/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian hätäisesti tuli taas osteltua, pitäisi malttaa odottaa sitä pysyvämpää käännettä kun päästään näistä kuolleen kissan pompuista. No onneksi on toisella tilillä fyffee niin voi siirtää salkun saldoon lisää. Tosiaan jos laajempi sota tulee ja ydinpommit paukkuu tai kyseessä olisi joku great reset niin ei enää sijoituksilla liene muutenkaan merkitystä, kun meidän on tarkoitettu pääsevän maallisista mammonoistamme eroon.

Vierailija
26/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan myy mitään. Olen ostanut pikkuisen ja valmistaudun lisäämään ostojen määrää sitä mukaa jos lasketellaan lisää. Jäin vähän makaamaan koronadipissä.

Nyt olisi kiikarissa Neste suomiyhtiöistä.

Eikös Neste dippaillut jo alle koronadipinkin tällä viikolla, ennen niiä pelastavia uutisia?

Nimenomaan. Nyt on hyvä hetki miettiä mitä saisi alennusmyynnistä.

27/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi näköjään ollut paras päivä ostaa osakkeita🤔

Aika hurjan viestin Venäjä meille lähettää kun ydinvoimalaa vastaan hyökkää! Kertonee epätoivosta tai sitten tahallisesta piittaamattomuudesta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
28/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskenut syksystä noin 50 000€. Eli meen siihen nähden noin -40% salkun arvolla. Mulla on siellä volatiilimpia riskisempiä sijotuksia joiden arvo muutenkin vaihtelee paljon lyhyellä välillä, mutta onhan toi toki ärsyttävää.

Olen tietty sitten hyödyntänyt tilannetta ja pyörittänyt salkun ympäri realisoimalla tappiot jotta saan ne viideksi vuodeksi verotukseen. Näkemystäni en kuitenkaan sijotusten suhteen ole muuttanut ja uskon että vuoden sisällä aletaan taas nousta - eikähän siinä vaiheessa kriisi oke ratkennut ja jos eskaloituu ydinsodaksi niin sijotuksen arvo on huolista pienin.

Vierailija
29/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä muistaisin lukeneeni tämän saman ennenkin :D

Vierailija
30/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Tänään olisi näköjään ollut paras päivä ostaa osakkeita🤔

Aika hurjan viestin Venäjä meille lähettää kun ydinvoimalaa vastaan hyökkää! Kertonee epätoivosta tai sitten tahallisesta piittaamattomuudesta.

Niin mikään ei enää ole niin halpaa kuin tänään

Vierailija
31/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon nyt tänäänkin ostellut yli 330000e erinäisiä osakkeita halvalla..saas nähä miten nousee taas:)

Vierailija
32/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans välttelen salkun seuraamista nyt, etten menisi myymään halvalla. Olkoot siellä. Katon sitten 10v päästä, että missä mennään. (No kyllä mä oikeesti katoin, sellaset 5kEUR on tullut alas parin viikon takasesta)

Vierailija
33/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä myisit nyt? No jos sijoitukset liittyy suoraan Venäjään niin tulevaisuus on epävarmaa. Mut muutoin-odota 2-10-20 vuotta

Vierailija
34/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastoarvot pysyneet varsin vakaina. Suomi näyttää sukeltavan, muu Eurooppa lievästi. 

Vierailija
35/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutista ressukalle. Joo kannattaa myydä nyt kun vielä jotain niistä saat.

Vierailija
36/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippui yli 27000€ ja pelkästään tänään

Vierailija
37/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskusuhdanne voi hyvin olla nyt pysyvämpi. Lähes kaikki indikaattorit viittaavat siihen suuntaan.

Eihän kauppa/pakote sota ole edes kunnolla vielä edes alkanut. Sen vuoro on sitten kun sotatoimet on pikkuhiljaa ohi.

Kannattaa tutkia pörssien historiallisia kehityskulkuja, ei ne kurssit ole todellakaan aina nousseet, niin kuin moni tuntuu kuvittelevan. Toisinaan on lasketeltu alaspäin kymmenenkin vuotta, vaikka osakkeet ovat olleet halpoja. Niin voi käydä nytkin.

Vierailija
38/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskusuhdanne voi hyvin olla nyt pysyvämpi. Lähes kaikki indikaattorit viittaavat siihen suuntaan.

Eihän kauppa/pakote sota ole edes kunnolla vielä edes alkanut. Sen vuoro on sitten kun sotatoimet on pikkuhiljaa ohi.

Kannattaa tutkia pörssien historiallisia kehityskulkuja, ei ne kurssit ole todellakaan aina nousseet, niin kuin moni tuntuu kuvittelevan. Toisinaan on lasketeltu alaspäin kymmenenkin vuotta, vaikka osakkeet ovat olleet halpoja. Niin voi käydä nytkin.

Jep. Viime vuoden huipuista saatetaan tulla ihan hyvin vaikka 75% alaspäin ja jäädä sinne matelemaan vuosikausiksi. Myös osingot alkaa laskemaan tai niitä ei tule enää ollenkaan, kun yhtiöiden tulokset alkavat ottamaan kunnolla takkiin.

Vierailija
39/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma tapa köyhtyä: myy kun hinta on halpa.

Mutta eihän se ole typerää jos myy ainoastaan kun on plussalla ja ostaa sitten miinuksella lisää.

Vierailija
40/85 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin hetki sitten kun olin vielä plussalla.

Mieluummin nautin nyt kertyneestä varallisuudesta kuin stressaan seuraavat 1-5 vuotta, että miten säästöille käy ja/tai nousevatko ne enää koskaan takaisin nykytasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi