Tänään sijoitussalkkuni sukelsi 1400 euroa
Pitäisiköhän alkaa pikkuhiljaa myymään? Se kestää enää vain muutaman päivän plussalla jos samaa tahtia mennään alas.
Kommentit (85)
mulla päivän miinus 3019. vuoden alusta 250516
Nyt ostetaan lisää. Muutaman vuoden päästä hymyillään leveästi.
Minun salkkuni on heilunut enemmän päivittäin vuosikaudet.
Mitä niitä kyttäät? Sijoittaminen ei ole hätäisen tai huonohermoisen hommaa.
Varma tapa köyhtyä: myy kun hinta on halpa.
En todellakaan myy mitään. Olen ostanut pikkuisen ja valmistaudun lisäämään ostojen määrää sitä mukaa jos lasketellaan lisää. Jäin vähän makaamaan koronadipissä.
Nyt olisi kiikarissa Neste suomiyhtiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niitä kyttäät? Sijoittaminen ei ole hätäisen tai huonohermoisen hommaa.
Ai että niin. Sano nyt vielä, että jos pää ei kestä sijoittamista, ei tarvitse sijoittaa. Ja sitten kun olet oikein vauhtiin päässyt, älä unohda virnuilla loppuun, että aika myydä osakkeet, kun jo taksikuskitkin antaa sijoitusneuvoja. Ja muista vielä lisätä loppuun jokun muheva viisaus Warren Buffetilta.
Kuinka saan sadantuhannen osakesalkun?
Sijoita kaksisataatuhatta
Mulla on ollut tankattuna amerikkalaisia tankkereita.
Itse ainakin laitan rahaa kiinni venäläisiin hyviin firmoihin kun kaupankäynti niillä vaan aloitetaan. Ei tällästä osake alea tule kuin tosi tosi harvoin. Sota loppuu vähintään muutamassa vuodessa ja markkinatkin normalisoituvat. Sitten myyn ja nauran matkalla pankkiin
Mulla tuo tuplana plussaa
mies54v
Kannattaako nyt heittäytyä hysteeriseksi?
Rahaahan se vaan on muutenkin.
Piensijoittaja kirjoitti:
Minun salkkuni on heilunut enemmän päivittäin vuosikaudet.
Sama minullakin. Olen pumpannut tosin rahaa osakkeisiin nyt, ilman lisäostoja olisi n.-20% miinuksella. Vähän sillä periaatteella että että ei sillä ole merkitystä jos huonosti käy.
Kun tämä kriisi loppuu niin pullat on hyvin uunissa. tänään esimerkiksi tuli salkkuun uusi enkka salkun kokonaisarvossa.
Jos huonosti käy niin sehän meinaa sitä että sota laajenee ja mahdollisesti Putler painaa nappia. Silloin on ihan sama onko osakkeita tai niissä rahaa kiinni:/
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
se on hyvä kun raha kiertää ja poomereita rahastetaan VAI ONKO. tosiaan pankin neuvon mukaan sijoita 200 sinulle jää 100.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin laitan rahaa kiinni venäläisiin hyviin firmoihin kun kaupankäynti niillä vaan aloitetaan. Ei tällästä osake alea tule kuin tosi tosi harvoin. Sota loppuu vähintään muutamassa vuodessa ja markkinatkin normalisoituvat. Sitten myyn ja nauran matkalla pankkiin
MUUTAMASSA VUODESSA, tuntuu että tää viikkokin kyllä jo riittäisi tätä Ukrainaa ja Putin-stressiä.
Onko osakkeiden arvolla mitään merkitystä itse yritykselle?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan myy mitään. Olen ostanut pikkuisen ja valmistaudun lisäämään ostojen määrää sitä mukaa jos lasketellaan lisää. Jäin vähän makaamaan koronadipissä.
Nyt olisi kiikarissa Neste suomiyhtiöistä.
Eikös Neste dippaillut jo alle koronadipinkin tällä viikolla, ennen niiä pelastavia uutisia?
Onneksi ei ole tuollaisia huolia. Olen tuhlannut rahani.