OLEN NAINEN JA 185CM OLENKO LIIAN PITKÄ?
Kommentit (48)
Et ole liian pitkä. Nauti vain olostasi sellaisena kuin olet. Itse olen 179 ja mieheni 188cm. :) eli varmaan lyhyen naisen provo tämä aloitus..
Olet liian pitkä. Valokuvamallikin on 180 senttisenä liian pitkä.
Kuulutko isokenkäisten yhdistykseen?
No et todellakaan ole, itse olen 177cm ja minuakin pidetään "todella pitkänä" naiseksi kun suurin osa kadulla vastaan tulevista naisista on suunnilleen 150-165cm luokkaa. Ei nainen minusta voi olla "liian" pitkä..kaikki nyt vaan on sen pituisia mitä on:) itseäni ei haittaisi muutama lisäsenttikään yhtään koska rakastan olla pitkä:D
Mitä sitten tapahtuu jos joku sanoo että olet liian pitkä? Vaikea sitä nyt itseään lyhentää?
Et ole vaan juuri sopiva pystypanoon, suihkussakaan sun ei tarvitse kuin pyllistää.
Et ole. Oletko kuullu sanontaa vittu kun hirvellä ei yhtä iso mutta yhtä korkealla
Et ole, mutta miehesi on liian lyhyt!
Aika korkia kyllä ja miehesi kanssa varmaan hassunkurinen ilmestys. Kai pidät vielä korko/korkeapohjaisia kenkiä :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:41"]
Et ole. Oletko kuullu sanontaa vittu kun hirvellä ei yhtä iso mutta yhtä korkealla
[/quote]
Tuo sanontahan on haukkumista varten, miksi liitit sen tähän?
Mitä sitten, jos sanotaan että olet liian pitkä? Meinasitko lyhentää ylä- vai alapäästä?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:32"]Mieheni on 180 ja 15v poikamme on 170cm pitkä.
[/quote] Olet. Sahaa pois 25 cm jaloista.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:41"]Et ole. Oletko kuullu sanontaa vittu kun hirvellä ei yhtä iso mutta yhtä korkealla
[/quote] Sanontahan kuuluu TAVARA kuin hirvellä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:32"]Mieheni on 180 ja 15v poikamme on 170cm pitkä.
[/quote]
Poikasi taitaa olla liian lyhyt, ootko varma että olet äiti?
Olet mielestäni. Jo yli 173 alkaa olemaan melko pitkä, etenkin 177cm kohdilla. 164-169 on naiselle sopiva pituus. Voi käyttää korkkareita näyttämättä transulta. Harva sun kokoinen nainen on edes siro. Monilla isot kädet, jalat ja romuluinen vartalo
Jos olisit tyttö et olisi liian pitkä mutta naiseksi olet liian pitkä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:41"]
[/quote]
Onneksi ei sentään norsun vittu.
Et ole liian pitkä. :)