JOS EPÄILET, ETTÄ SULLA ON VÄHITEN KESÄLOMAA NIIN TULE TÄNNE!
Itellä oli vaa 3 viikko. Onko joillain vielä vähemmän?
Kommentit (30)
Viimeksi olen ollut lomalla edellisenä syksynä, seuraavaksi ehdin lomalle syyskuussa.
No joillain ei varmaan oo ollenkaan, itselläni on 2 päivää, ensimmäinen huomenna, jee! Vaihdoin maaliskuussa työpaikkaa.
Miä taas koin että ollessani kotiäitnä n 22v niin olin koko aika lomalla. T nro 25
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:55"]Olen työtön, joten ei ole ollenkaan kesälomaa. Koko ajan on kyylättävä vapaita paikkoja ja läheteltävä hakemuksia. Ei voi lomailla eikä siihen olisi rahaakaan.
[/quote]Sähän oot koko ajan lomalla!
Minulla oli viikko. Ei paljon naurata... Tauotta työtä puolitoista vuotta :/
älä ap valita, mulla ei yhtään. Seuraava loma ensi kesänä. MInä en valita, koska sain sellaisen työn jonka halusin. Tiesin, että lomat palaa, mutta tiesin myös, että kesästä tulee helppo ja on ollutkin rento.
Olen työtön, joten ei ole ollenkaan kesälomaa. Koko ajan on kyylättävä vapaita paikkoja ja läheteltävä hakemuksia. Ei voi lomailla eikä siihen olisi rahaakaan.
Pe-aamusta ti-iltaan, siis 5 päivää. Hyvät etukäteisjärjestelyt vaati tuokin.
T: yksinyrittäjä
12pv palkallista ja 13pv palkatonta, työt alkaa ensi ma. Onneksi ensi to-pe (plus tietty vkonloppu) vielä vapaata. Viimekesänä oli myös sekä palkatonta että palkallista kunnes jäin konkurssin vuoksi tyttömäksi. Sitä aiemmat kesät menneet työttömänä vuodesta 2007 lähtien.
Mutta ensikesänä, silloin mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni pelkkää vuosilomaa kaikki se mitä kesällä pidän eli 4-5vkoa ja sitten jätän myöhemmäksi 1vkon. Mahtaa olla outoa, lomailla ihan palkan kera koko loma-aika ja saada vielä lomarahatkin siihen ikäänkuin päälle, aika juhlaa.
Ei päivääkään. Tein keikkaa opintojen ohessa samaan paikkaan, missä jatkoin suoraan kesätöihin ja kesätöiden jälkeen alkaa koulu suoraan. Päälle vielä kesäkurssit.
0 päivää mullakin. Yhden päivän saatan pitää puoleksi vapaana, kun pitää hoitaa lasten asioita, mutta se ei ole vielä varmistunut.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 16:42"]0 päivää mullakin. Yhden päivän saatan pitää puoleksi vapaana, kun pitää hoitaa lasten asioita, mutta se ei ole vielä varmistunut.
[/quote]
Niin ja tämäkin palkatonta.
Täällä myös yrittäjä, 0 päivää lomaa.
Ei yhtään :) t. Opiskelija/Ärrätäti
Ei kesälomaa, t. kesätöissä käyvä opiskelija
3 pv / 24 kk eiköhän se riitä. Olishan se mukava jos löytäisi osaavaa henkilökuntaa, palkkaakin maksais mutta se osaaminen. Koulutus/osaaminen/markkinat ei kohtaa.
7pvää, mutta parin pvän putkissa eli to ja pe ( + vl on lähes aina vapaat.) Yksityisyrittä.