Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tekisin elämälläni

Vierailija
24.08.2015 |

Olen 31-vuotias ja amattillisesti koulutettu. Tällä hetkellä työtön. Olen yrittänyt opiskella avoimen korkeakoulun kautta kursseja, mutta suoraan sanottuna en tiedä olenko menossa ollenkaan oikean suuntaan. Tuntuu että koko elämä on ollut pelkkää haahuilemista. Nykyään en saa oikein enää mistään iloa. Olen naimisissa mutta lapsia ei ole. En tiedä muuttuisiko elämän sisältö erilaiseksi niiden myötä? Asun aika pienellä paikakkunnalla eikä täällä ole hirvesti työpaikkoja saati valinnanvaraa kouluttautua. Välillä tuntuu että olen ihan turha ihminen. Mistä saisi elämäniloa :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi työkkärin kanssa ja aloita aopiskelemaan jotain ihan uutta alaa. Pieni elämänmuutos joka voisi piristää... :)

Vierailija
2/2 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töitä kaipaat, nuo avoimen korkeakoulun kkurssit on aika turhia. Parempi olisi suoraan miettiä että mistä saisit itsellesi uuden työllistävän ammatin ja lähteä ihan koulun penkille ammattiin valmistavaa tutkintoa suorittamaan. Tai vaikka oppisopimuskoulutuksena. Eiköhän se elämä siitä taas alkaisi maistua paremmin kuin olisi työelämässä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi