Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut eivät pidä siivousta asiakaspalvelutyönä?

Vierailija
29.07.2015 |

Tällaiset ihmiset eivät koskaan vissiin ole siivoustyötä tehneet. Edes kotonaan. Sillä sitähän se paikkojen siistinä pitämininen toisten viihtyvyyden lisäämiseksi on, asiakkaiden palvelemista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asiakaspalvelua samalla tavalla kuin esim. myyjän työ. Tapaan asiakkaita joka päivä töissä. Työaika on 7-15.

Vierailija
2/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö on asiakaspalvelutyötä parhaimmilaan. Mutta koska sitä työtä ei arvosteta niin se johtuu siitä. Miksikö ei siivajan työtä arvostta ei johdu palkasta vaan historiasta. Sehän on piian työtä. Ja kuka olisi arvostanut aikanaan piikojakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras siivooja ehdottomasti meillä oli sellainen ulkomaalaistaustainen, joka kunnioitti meitä toimistotyöntekijöitä niin paljon, ettei tullut huoneeseen, jos siellä oli joku.

Olihan se vähän rasittavaa juosta aina kahvia hakemaan kun siivooja tuli, mutta niin se sujui nopeiten ja siivooja todellakin siivosi uskomattoman hyvin ja tehokkaasti.

Vuoden asiakaspalvelija? :D

Vierailija
4/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä nyt ymmärrä tätä logiikkaa. Onko sitten tehdastyökin asiakaspalvelua jos tuotteet menevät asiakkaille? Olen kyllä todella eri mieltä kanssasi ap.

Vierailija
5/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:26"]

Paras siivooja ehdottomasti meillä oli sellainen ulkomaalaistaustainen, joka kunnioitti meitä toimistotyöntekijöitä niin paljon, ettei tullut huoneeseen, jos siellä oli joku.

Olihan se vähän rasittavaa juosta aina kahvia hakemaan kun siivooja tuli, mutta niin se sujui nopeiten ja siivooja todellakin siivosi uskomattoman hyvin ja tehokkaasti.

Vuoden asiakaspalvelija? :D

[/quote]

Jos toimistotyöntekijällä on asiakas niin silloin ei tulla. Muuten tullaan siivoamaan. Ei ole aikaa kyttäillä milloin huone on tyhjä. Siivottavia huoneita on aika paljon... Lisäksi on muita tiloja siivottavana.

Mun työpaikalla se ymmärretään.

Vierailija
6/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiakaspalvelutyötähän se nimenomaan on, esim. toimistosiivoushan suoritetaan lähinnä päivisin nykyään, niin kohtaat asiakkaita koko ajan. 

Vierailija
7/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vissiin koskaan ole tehnyt oikeaa asiakaspalvelutyötä?

Vierailija
8/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:13"]Sä et vissiin koskaan ole tehnyt oikeaa asiakaspalvelutyötä?
[/quote]
Kyllä olen. Kohta 10 vuotta palvellut eri asiakkaita. Ap

Vierailija
9/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä paljon kontaktia synny, jos menee töihin toimistoaikojen ulkopuolella. Minulle oli toimistosiivotessa kauhistus, jos joku oli ylitöissä. Mutta ihan sama.

Vierailija
10/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis monien mielestä pitää olla kontaktissa asiakkaan kanssa, että työ mielletään asiakaspalvelutyöksi? Hassua. :-) Ap