Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole päässyt yli ala-asteen ihastuksestaan??

Vierailija
29.07.2015 |

Mies on 24. Hänen ensimmäinen ihastuksensa tapahtui ala-asteella ja heillä oli sellainen ala-asteen "seurustelu". No puhuttiin aiheesta ja mies lämpimästi muisteli tyttöä. Ei siinä mitään, mutta mies ei kuulema halunnut mennä muutama vuosi sitten luokkakokoukseen, sillä siellä olisi ollut tämä tyttö ja mies tiesi että tällä on mies ja lapsia. Siis vielä noin kauan ala-asteen jälkeen selvästi haikailee perään? No nyt ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 2 vuotta eikä ole tästä tytöstä puhunut, mutta kun sitten kertoi tänään tästä, niin muuttui oudoksi ja haikeaksi ja meni yksin pihalle. Siis voiko oikeasti vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen haikailla tämän perään? Eivät edes ole nähneet juurikaan ala-asteen jälkeen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä loukkaantuisin jos mun mies käyttäytyisi noin

Vierailija
2/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavekuvaansa haikailee, ei siitä mitään haittaa ole. Voi toki olla kipeä tai häpeällinenkin muisto osittain. Suo tämä hänelle. 

Vierailija
4/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta kyllä hyvältä jos on noin kiinni lapsuuden ihastuksessa

Vierailija
5/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-aste ihastukset on söpöjä. Mun ala-asteihastus löysi minut FB:stä. Voi miten oli mukava jutella. Olemme molemmat varattuja nykyään, joten juttelu jäi ihan kuulumisten vaihdoksi, mutta toki oli mukava hetki haaveilla mitä elämä hänen kanssaan olisi voinut olla. Mies vaikuttaa olevan edelleen yhtä mukava ja komea kuin ala-asteellakin.

Vierailija
6/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokous noin pian?

Vierailija
7/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:07"]Luokkakokous noin pian?
[/quote]

Niin, meilläkin oli luokkakokous kun täytimme 18.

Vierailija
8/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kuulostaa jotenkin säälittävältä.. Tyttö tuskin edes muistaa miestäsi, en itse ainakaan muista edes kaikkia ala-asteaikojen ihastuksia :D

Vierailija
9/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:10"]Hah, kuulostaa jotenkin säälittävältä.. Tyttö tuskin edes muistaa miestäsi, en itse ainakaan muista edes kaikkia ala-asteaikojen ihastuksia :D
[/quote]

Niinpä..lisäksi mietin, että eihän kyseinen tyttö varmasti ole enää samanlainen kuin ala-asteella. Ja eivät siis ole olleet yhteydessä näin aikuis iällä. Miten mies voi haikailla hänen peräänsä kun ei enää tunne tätä? Vai onko tämä tällaista että ensimmäistä ihastusta muistellaan aina lämmöllä ja kaivaten? En vain ymmärrä. Ap

Vierailija
10/10 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on varmaan hänen mielikuvissaan kasvanut sorjaksi neidoksi ja nyt naiseksi, eikä hän halua tahrata tätä kuvaa. Ala-asteaikainen "seurustelu" on niin viatonta ja suloista kun kädestäkään ei aina pidetä, tyttö symboloi hänelle jotain menetettyä aikaa. Tuskin kyse siis varsinaisesti tästä naisesta, vaan enemmän siitä mitä hän miehelle kuvastaa. 

Millaista miehen nuoruus oli alakoulun jälkeen? Oma mies oli suht suosittu paikkakunnallaan, oli sekä kavereita että näitä alakoulun ihastuksia. Sitten juuri ennen alakoulun loppua muutti uudelle paikkakunnalle jossa joutui todella rankasti kiusatuksi 4 v. Jos hän näitä alakoulun Jemina-Juulioita haikailisi, ajattelisin että kaipaa sitä aikaa kun ei ollut joutunut kokemaan sellaista väkivaltaa.