Siskot yrittää tehdä minustakin läskin...
Alkaa olla jo naurettavaa koko touhu. Ollaan kaikki kolme samanikäisiä, noin 25-vuotiaita. Nuorempana treenattiin aktiivisesti yhdessä ja oltiin hoikkia. Nyt liikunnan lopettamisen jälkeen molemmille siskoilleni tullut 15-20kg ylimääräistä. Itse yhä samoissa mitoissa kun lukiossakin. Tämäkös siskoja ärsyttää.
Jatkuvasti kuulen kuittailua että aikuisilla pitää olla muutakin elämän sisältöä kun "turha kirmailu ja salilla ähiseminen". Viimeinen keksintö on ostaa minulle kauheasti herkkuja siinä toivossa ilmeisesti että turpoan samanlaiseksi palloksi. Viimeksi viikonloppuna sisko toi 6 LEVYÄ Fazerin sinistä kaupasta. Tänään mukana oli 3 keksipakettia ja 6-pack arnoldsin donitseja... Mitä helvettiä oikeesti?!
Kommentit (11)
Ihme sukulaisia joillain ihmisillä onkin jos av-palstaan on uskominen.
Mulla on tollasia ystäviä :o siis tyyliin, meillä on illanistujaiset joissa itse juon vain viiniä. Kaverini istuvat pöydän ääressä karkkipussin ympärillä ja kun en ota yhtäkään, iskee aina jollakulla hätä että "mikset ota". Viimeksi kun sanoin, etten pidä noista kyseisistä karkeista juurikaan, ystäväni otti kourallisen karkkeja ja asetti ne pöydälle eteeni. Muutaman söin, mutta jäin kyllä miettimään että mikä ihmeen "synninpäästö" se paksuille kavereilleni on, jos minäkin otan edes muutaman? Ärsyttävää.
Toinen esimerkki oli, kun olimme kaupungilla ja ystäväni halusi jäätelöä. Sanoin että hae vain, minä en nyt välitä. Ystäväni sanoi, ettei syö jos en minäkään. Ja alkoi mököttää. Loppujen lopuksi haimme jäätelöt yhdessä.
Minulle tuota tekee vain äiti.
Hakee ilmeisesti synninpäästöä omalle herkuttelulleen tuolla käytöksellä. Aina kun hän haluaa herkkuja niin muidenkin pitäisi niitä syödä, muuten hän suuttuu, alkaa joko mököttämään tai motkottamaan ja haukkumaan.
Ehkä, jos muutkin syövät hänen kanssaan, hän kokee että herkuttelunsa on ihan hallinnassa. Eihän hän herkuttele sen enempää kuin muutkaan.
Nyt kun tätä kirjoittaa niin tuli semmoinen olo kuin kirjoittaisi alkoholistista. Heilläkin on samanlaista käyttäytymistä. Tarjotaan huikkaa vähän kaikille ja suututaan jos ei kelpaa.
5; totta! Ehkä alkoholismi ja mässytysriippuvaisuus ei olekaan niin kovin kaukana toisistaan. Riippuvuus kuin riippuvuus. Mutta en vain tajua miten aikuinen ihminenkin toimii noin, kuulostaa joltain teinien hapatukselta.
Miksi mun kaverit tyrkyttää mulle koko ajan viinaa?! Vuosi sitten lopetin turhan ryyppäämisen ja kännisekoilun jota kaverini edelleen harrastavat(mua ei haittaa). Vuoden aikana olen ollut 3 kertaa kännissä, mutta käyn kyllä baareissa 3-5 kertaa kuukaudessa kavereiden mukana selvinpäin autolla tosin. Aina tarjoan heille kyydit kotia ja bilettän mukana, osallistun etkoille ja jatkoille ja siltikin joudun kuuntelemaan vittuilua kuinka olen nunna, tylsä, mut pitäis lähettää nunnaluostariin ja en voi olla uskottava baarimikko(olen töissä yökerhossa) koska en itse juo alkoholia.. MIKSI!! Eikö kaikki saa päättää itse syökö kilon karkkeja kerralla vai juoko lasin viiniä litran sijasta viinaa...
Paska puhetta.
Sidukka ja sipsiterkuin Pirjo Porvoost
Itse inhoan yli kaiken ruokailuun liittyviä sosiaalisia tilanteita. "Ota, ota, ota...mikset ota, eikö kelpaa, voi ota nyt". Aivan kun ei itse osaisi ottaa jos haluaa. Samoin "ei mekään sitten kehdata enään syödä" (siinä sitten pöydällinen itkunsekaisia ilmeitä, kun on odotettu vesikielellä kakun ahmimista) Ihan tiedoksi vaan että kyllä sitä voi jatkaa sitä syömistä vaikka yksi lopettaisikin.
Kaikki paitsi donitsit voi säästää. Eli älä tarjoile siskollesi vaan laitat säästöön ja tarjoiet sitten joskus vaikka illanistujaisissa. Esim. Fasun siniseen dipatut mansikat on hyviä :)
Jos siskosi syöttävät sinulle suklaata, niin vastavuoroisesti ala vänkäämään heitä salille. Loppuu varmaan pian pakkosyöttö. Jos kumminkin salaa ajattelet heitä inhottavina "läskeinä" niin ehkä ette vain enää ole hyvää seuraa toisillenne.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:53"]Miksi mun kaverit tyrkyttää mulle koko ajan viinaa?! Vuosi sitten lopetin turhan ryyppäämisen ja kännisekoilun jota kaverini edelleen harrastavat(mua ei haittaa). Vuoden aikana olen ollut 3 kertaa kännissä, mutta käyn kyllä baareissa 3-5 kertaa kuukaudessa kavereiden mukana selvinpäin autolla tosin. Aina tarjoan heille kyydit kotia ja bilettän mukana, osallistun etkoille ja jatkoille ja siltikin joudun kuuntelemaan vittuilua kuinka olen nunna, tylsä, mut pitäis lähettää nunnaluostariin ja en voi olla uskottava baarimikko(olen töissä yökerhossa) koska en itse juo alkoholia.. MIKSI!! Eikö kaikki saa päättää itse syökö kilon karkkeja kerralla vai juoko lasin viiniä litran sijasta viinaa...
[/quote]
Naisilla erillaista kuin miehillä, itse olin nuorempana lähes aina kuskina ja olen juonut harvoin, muutaman kerran vuodessa ja yksittäisiä kaljoja silloin tällöin eikä sitä kukaan ole ihmetellyt tai tunkenut väkisin juotavaa.
T.m
Juu, kiittelet vaan, mutta pysy tiukkana.
Sanot, että sul ei edes tee mieli mitään makeeta eikä rasvasta. Selväähän se on ,että hoikkuus kiukuttaa jos itsellä on ylipainoa mut, elämä on valintoja.