Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi valittaa rahanpuutetta

Vierailija
29.07.2015 |

Opiskelijat ja muutenkin pienituloiset, miksi valitatte rahan puutetta. Metsät on marjoja täynnä. Kerätkää ja viekää myyntiin. Päivän keräämisellä saatte verotonta tuloa enemmän kuin töissä ollessa verollita tuloa. Marjankeruusta saatu raha on verotontoa tuloa. Suomen metsissä märkänee 80% marjoista metsään ja ihmiset valittavat että kun ei ole rahaa. Jokainen pääsee mettään keräämään jos haluaa. Jos ei ole autoa pääsee jullkisillkin. Näin tehtiin ennenkin. Itsekkin keräsimme syksyt marjoja myyntiin. Ja saimme koko talven käyttörahat säästöön. Ei tarvinnu ruinata vanhemmilta ja oli millä ostaa uusia vaatteita sekä hurvitellakkin välillä. Laiskuutta se on jos tähän aikaan vuodesta on rahasta puutetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sotkis käsiäni. Se värikään ei lähde käsistä.

Vierailija
2/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kerrään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan niitä teidän keräämiä marjoja, kiitos kerääjille.

Vierailija
4/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jonottaa fb kirpparilla mustikoita 30e/ämpäri.

Vierailija
5/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerrään myös myyntiin. Olen jo tänä syksynä saanut verotonta tuloa yli 700e. Eilen piipahdin metsään ja keräsin mustikoita 30l. Toin töihin sankot ja sain rahat taas vakkariin. Vain tyhmä jättää tällaisen tilaisuuden käyttämättä. (täällä eteläsuomessa on mustikka-aika prhaimmillaan)

Vierailija
6/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne laiskat lössykät jaksa eikä viitsi. Sossu maksaa niille niin ei niitä kiinnosta.

Vierailija
7/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin kerätä marjoja myyntiin vuosi sitten. Mun poikaystävä on Paltamosta ja siellä se on normaalia että kerätään marjoja myyntiin. Olin tosi pihalla kun sitä mulle edotti. Mut kyll saa rahan tosi helpolla.