MIKÄ ON HÖLMÖIN ASIA JOSTA OLET ITKENYT?
Kommentit (40)
Jokainen miehen perään vuodatettu parku.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:00"]
Jokainen miehen perään vuodatettu parku.
[/quote]
Tämä just. Ja silti se parku tulee, eikä vain kerran.
Kun mies ei tuonut mulle vesilasia. Voi luoja, miten lapsellista. :D Puolustuksekseni sanon, että olin tuolloin valvonut 48h ja hirveissä kuukautiskivuissa.
Itkin yhden kotkanaisen takia joka yritti tuhota ihmissuhteeni. Ihan turhaan, se ihminen ei olisi ansainnut mun itkua.
Äsken itkin kun kääretortusta tuli ruma. Oikein ulisin kun tuntui niin pahalta :D jep, mikä stressi, ei mikään...
Porata vollotin hautajaisissa. Hölmöintä oli se, että olin väärissä hautajaisissa. Onneks pappi mainitsi puheessaan vainajan nimen. En sentäs kerennyt arkun viereen kukkia laskeen.
tyttö lähti skootterin kyytiin (se kuuluisa eka kerta)
Multa tippu nenäliina maahan... väsynyt? Eipä suinkaan!
Oltiin tutustumassa synnärille, ja synnytyssalissa oli vihreät kaakeliseinät. Kotiin päästyä vollotin valtoimenaan, minkälaisiin oloihin se vauva joutuu syntymään.
Kun radion uutisissa tuli insertti, jossa koululaisia vieraili Martti Ahtisaaren luona silloin kun se vielä oli presidenttinä. Joku lapsi tervehti "Hyvää päivää herra presidentti!" niin söpösti, että mulla pääsi itku. Oli vähän pms:t.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:58"]Kun Elsan siskolta vietiin muistot. Itkin niin paljon, että tuli melkein nestehukka.
[/quote]
Kyllä se kuninkaan ja kuningattaren kuolema oli pahin.
Kun katsoin the white queen -sarjaa ja kuningattaren vauva ja äiti kuolivat yhtä aikaa. Itkin kyynelkanavani rutikuiviksi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:05"]Kun katsoin the white queen -sarjaa ja kuningattaren vauva ja äiti kuolivat yhtä aikaa. Itkin kyynelkanavani rutikuiviksi.
[/quote]
Sama! Vollotin kuin vesiputous! Tietokone vain hytkyi sylissä ja mies katsoi hölmistyneenä vieressä. Lohdutti sanomalla: "miksi sä ikinä itketkin niin ei se noin paha juttu voi olla" tms.
Varmaan se kun mies oli syönyt vikan ruisleivän. Oli kauhea nälkä, ja vielä kuukautiset.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:58"]Kun Elsan siskolta vietiin muistot. Itkin niin paljon, että tuli melkein nestehukka.
[/quote]
Kyllä se kuninkaan ja kuningattaren kuolema oli pahin.
[/quote]
Se taas ei mua itkettänyt yhtään, mutta se Do you wanna build a snowman aukaisi hanat uudestaan ("we used to be best buddies and now we're not, I wish you would tell me whyyyyy").
Niin ja tietty lopussa, kun Elsa sulatti Annan.
Kun Daryl kantoi Bethin ruumiin ulos sairaalasta ja Maggie tuli vastaan, oli vielä saanut vasta hetkeä aiemmin tietää Bethin olevan vielä elossa.
Itkin ihan luvattoman pitkään vielä jakson jälkeenkin.
No kaikki PMS itkut. Viimeksi taisin itkeä siitä kun mies oli jättänyt auton ikkunaa raolleen. Huusin sille, että eikö hän yhtään välitä siitä että pelkään ampiaisia ja ampiainen olisi voinut mennä autoon.
Joo, nyt hävettää. Onneksi mies osaa ottaa tälläiset jutut vähän läpällä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:21"]Löysin kuolleen siiliemon ja sen vieressä oli 3 poikasta. Ne pienet olivat jääneet orvoiksi! Soitin läheiseen eläinsuojaan ja he hakivat pikku siilit turvaan. Aloin itkemään uudelleen kun hoitaja tuli hakemaan siilejä ja sanoi niille "noniin, emo kuoli, te pääsette autoon söpöläiset" tai jotain vastaavaa..
[/quote]
Eikäää. :'( Nonii, aloin itkeen..
Se, että sinä kirjoitat tikkukirjaimilla.