Nainen anna minun hieroa jalkapohjiasi?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:31"]Kyllä <3
[/quote]
<3
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:34"]Nuoletko myös?
[/quote]
Teen ihan mitä haluat.
Ap
No tule sitten heti hieromaan.
Mä taidan muuten tietää kuka olet.
Eiii kun hae mieluummin kuppi kahvia minulle. Miten ikinä jaksan lähteä tästä keittiöön asti niihh...
Naiset niin pitävät tästä jalkapohjien hieromisesta. Ja teen sitä mielelläni. Ongelma on että onko se aina eroottista naisen mielestä. Asun alivuokralaisena nyt ja vuokraemännän kanssa televisiota katsoessa jotenkin automaattisesti päädyn hänen liikuttavan pieniä varpaita ja jalkapohjia hieromaan.
Heteromies olen mutta tuo mahdollinen eroottisuus häiritsee, minusta se hierominen on mukavaa mutta en osaa sitä ajatella eroottisesti,voisin tehdä sitä vaikka omalle äidilleni.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:02"]Naiset niin pitävät tästä jalkapohjien hieromisesta. Ja teen sitä mielelläni. Ongelma on että onko se aina eroottista naisen mielestä. Asun alivuokralaisena nyt ja vuokraemännän kanssa televisiota katsoessa jotenkin automaattisesti päädyn hänen liikuttavan pieniä varpaita ja jalkapohjia hieromaan.
Heteromies olen mutta tuo mahdollinen eroottisuus häiritsee, minusta se hierominen on mukavaa mutta en osaa sitä ajatella eroottisesti,voisin tehdä sitä vaikka omalle äidilleni.
[/quote]minusta taas tuntuu likaiselta ja pervolta jos sukulainen tekisi minulle.
Ei ole mielestäni eroottista. Rentouttavaa kyllä ja joskus hiukan kivuliastakin.
Tuntuisi todella ihanalta jos joku suostuisi siihen. Minulla on pienet jalat ja suloiset varpaat.
Oukkidoukki ja teretulemast. Kynsisieni ei vissiin haittaa?